 
            MELBOURNE - NEJRYCHLEJŠÍ SEKTORY A MAXIMÁLNÍ RYCHLOSTI ZÁVODU; Jakých časů a rychlostí dosahovali piloti během Velké ceny Austrálie 2019 v jednotlivých částech Albert Parku? Bezchybný výkon podal držitel nejlepšího kola Valtteri Bottas, na rovinkách dosahovali nejvyšší rychlost piloti poháněni Hondou.
Vítěz závodu v předposledním kole poskládal všechny své nejlepší sektory do jednoho ideálního kolo, a tak si z Melbourne odváží bod navíc. Jeho týmový kolega ve svém pokusu si jej přivlastnit zaostal o 0,445 s.
Nejvyšší rychlost dosáhl Gasly s Red Bullem, který letos přešel na Hondu - 321,9 km/h. Japonský motor figuruje také na dalších dvou příčkách. Stroll s Mercedesem zaostával o 2,1 km/h, Hülkenberg s Renaultem o 3,9 km/h a Räikkönen poháněný Ferrari o 7,3 km/h.
Na závěr se ještě podívejme na výkonnost vozů v pomalých, středně-rychlých a v rychlý zatáčkách a na rovinkách. V grafu je vyjádřena ztráta na nejrychlejší Mercedes. Zatímco je například Ferrari téměř na stejné úrovni v rychlých zatáčkách, v těch-středně rychlých mělo problém a nabíralo ztrátu vyšší než Haas:
 
            Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
 
            Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
 
            Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
 
            Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
 
            Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
 
            Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.
 
            Fernando Alonso kritizoval FIA za postup při startu Velké ceny Mexika. Podle něj nebyla reakce komisařů dostatečně rychlá ani konzistentní.
 
            Oscar Piastri po Grand Prix Mexika přiznal, že je potřeba zhodnotit změny jeho jízdního stylu, které ovlivnily výkon.
 
            Carlos Sainz čelil v Mexiku nečekaným potížím, které výrazně ovlivnily jeho závod. Problém se ukázal už po úvodním kole, kdy se na jeho voze objevila technická závada, jež vedla k sérii nepříjemných následků.
 
            George Russell po Grand Prix Mexika ostře kritizoval Mercedes za pomalé reakce, které ho připravily o lepší výsledek.
 
            Na Grand Prix Mexika měli dva maršálové velké štěstí, že vyvázli bez újmy. Rychlé reakce Liama Lawsona zabránily potenciálně vážnému neštěstí.
 
            Lando Norris se posunul do čela šampionátu jezdců, když o jediný bod předstihl svého týmového kolegu Oscara Piastriho.