Sergio Pérez připouští, že jej překvapily výkony i zpětná vazba jeho nového týmového kolegy - Lance Strolla, jenž přišel z Williamsu poté, co jeho otec Lawrence loni pomohl zachránit Racing Point (bývalou Force Indii).
"Překvapila mě jeho úroveň, jeho rychlost. Ale abych byl upřímný, nejvíce mě překvapil svou zpětnou vazbou. Něco takového u mladých jezdců nevidíte," chválí Pérez dvacetiletého Kanaďana.
"V těchto dnech jsou velmi dobře připravení, ale kvůli nedostatku zkušeností pozorujete jejich zpětnou vazbu a říkáte si: 'Ach, schází jim trochu poznání auta.' Ale u něj jsem byl celkem překvapený. Myslím, že tým dokáže celkem dobře směrovat," pokračuje mexický pilot.
Stroll s Williamsem dojel před 2 roky v Ázerbájdžánu na pódiu, loni ale nasbíral pouze šest bodů a mezi piloty skončil osmnáctý, což Pérez přičítá nekonkurenceschopnému vozu.
"Lidé zapomínají na jednu věc, když vás vidí ve Formuli 1 na posledním místě. Myslí si, že jste fakt špatný, ale 95 % dělá auto. Takže je to velmi těžké soudit někoho se špatným vozem," vysvětluje Pérez.
Loni po jeho boku nastupoval Esteban Ocon, svůj tvrdý přístup k novému týmovému kolegovi ale měnit nehodlá: "Je to jako s každým jiným týmovým kolegou. Jsem tady kvůli tomu, abych odváděl co nejlepší práci."
"Porazil jsem všechny své týmové kolegy, se kterými jsem jezdil, a totéž chci udělat s Lancem. Je to mou povinností. Kdybych to nedělal, tak mi věřte, že bych tady nebyl. Jsem zde kvůli motivaci, kvůli tomu, abych podával výkony. A kdybych neměl tento přístup, pak by bylo lepší, kdybych zůstal doma," dodává.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.