 
            Red Bull v továrně pořádně pohnul kostrou a vylepšení, která plánoval na vůz RB15 nasadit v Číně, přiveze již tento víkend do Melbourne. Na startu sezóny chce být v co nejlepší formě, aby letos mohl bojovat o titul.
V rakouské stáji to po přechodu na pohonné jednotky Honda na začátku nové sezóny srší optimismem, v továrně navíc pilně pracují. Podle jejich odborného poradce Helmuta Marka je konstruktér Adrian Newey zcela zabrán do vývoje letošního monopostu a motivace mu rozhodně nechybí.
"Díly, které jsme plánovali pro třetí závod, byly uspíšeny díky tomu veškerému tlaku Neweyho, aby je na auto dostal už v Melbourne," odhaluje Marko, který věří, že letos budou moci s Ferrari a s Mercedesem bojovat o titul. Na stáj z Maranella podle něj v předsezónních testech ztráceli 3 desetiny sekundy, byli však před Stříbrnými šípy.
"Náš optimismus má opodstatnění. Na vzdálenost závodu se vidíme za Ferrari, ale před Mercedesem. RB15 je rozhodně to nejlepší a nejdražší auto v historii Red Bullu, pokud vezmete v potaz efektivitu a technickou dokonalost dílů," pokračuje Marko.
"To je možné pouze díky tomu, že všichni zaměstnanci byli ve všech fázích přesvědčeni o tom, že jsme opět ve hře. Nyní máme další šanci bojovat vlastními silami bojovat o vítězství," poukazuje Marko, jenž je velmi spokojený s pokrokem Hondy během zimy.
"O Hondě se toho hodně namluvilo negativně, že to nemůže zvládnout. My jsme ale nikdy neabsolvovali tak bezchybné testovací dny. Budeme-li mít více výkonu, pak je jen logické, že své zraky letos upíráme dopředu. Minulý rok jsme čtyřikrát vyhráli. Pět vítězství je reálných. Doufám, že jich bude dokonce ještě více," dodává odborný poradce Red Bullu.
 
            Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
 
            George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
 
            Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
 
            Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
 
            Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
 
            Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
 
            Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
 
            Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
 
            Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.
 
            Fernando Alonso kritizoval FIA za postup při startu Velké ceny Mexika. Podle něj nebyla reakce komisařů dostatečně rychlá ani konzistentní.
 
            Oscar Piastri po Grand Prix Mexika přiznal, že je potřeba zhodnotit změny jeho jízdního stylu, které ovlivnily výkon.
 
            Carlos Sainz čelil v Mexiku nečekaným potížím, které výrazně ovlivnily jeho závod. Problém se ukázal už po úvodním kole, kdy se na jeho voze objevila technická závada, jež vedla k sérii nepříjemných následků.