Rychlost Racing Pointu v předsezónních testech nebyla nejlepší, tým byl ale ve svých prohlášeních optimistický. Formu bývalé Force Indie nyní komentuje Sergio Pérez, jehož hlavním cílem bylo dostat se k Ferrari. To se ale změnilo.
Mexičan potvrzuje, že příští týden do Austrálie jeho tým dorazí s "velkým vylepšením," na což se těší. Ty vyvíjely ve svém aerodynamickém tunelu do poslední chvíle, v předsezónních testech se proto objevili jen se základní konfiguraci vozu RP19.
A jak na tom podle něj jsou? "Nejsme uprostřed pole nejrychlejší, ale ani nejpomalejší," odpovídá Pérez. Domnívá se ale, že díky zlepšení finanční situace oproti minulosti, kdy tým vlastnil Vijay Mallya, se posunou dopředu a budou moci porazit Renault v boji o čtvrtou příčku.
"Jo, cíl je jasný - skončit v šampionátu konstruktérů na čtvrtém místě. A to, co vidím, mě v tom utvrzuje. Máme vše připraveno pro to, abychom na auto v Melbourne nasadili velké vylepšení s cílem poměřovat se s těmi nejrychlejšími týmy středu pole," říká 29letý jezdec, jenž kdysi hodně toužil po tom, aby se dostal k Ferrari.
Nyní je ale plně oddán Racing Pointu: "Časy se mění a mým hlavním cílem je dsotat tento tým na další úroveň. Jsou do tohoto projektu hodně zapojený. Myslím, že procházíme skvělým okamžikem a že můžeme dosáhnout skvělých věcí."
A středu pole, na jehož špici by se chtěli pohybovat, uvádí: "Očekávám, že tam budou rozdíly, letos však budou super těsné. Alfa Romeo bude velmi konkurenceschopným týmem, ale věřím tomu, že se udržíme před všemi ostatními."
George Russell přiznal, že jednání o prodloužení smlouvy s Mercedesem byla náročná a zahrnovala nejen finanční otázky, ale i vzájemnou důvěru a vizi. Přesto zdůraznil svou loajalitu týmu a optimismus ohledně budoucnosti, zejména s blížícími se změnami v roce 2026.
Spekulace končí. Max Verstappen oficiálně potvrdil věrnost Red Bullu. Tým se tak může před rozhodujícími závody sezony opřít o svou klíčovou hvězdu.
Red Bull potvrdil, že Gianpiero Lambiase se na Velké ceně Maďarska vrátí jako hlavní závodní inženýr Maxe Verstappena. Jeho návrat týmu zajistí stabilitu a zkušenosti před důležitým závodem.
Šéf Williamsu James Vowles varuje, že tým může být v Maďarsku méně konkurenceschopný, přestože nový upgrade vozu ve Spa fungoval. Hungaroring podle něj odhalí limity vozu, který lépe sedí rychlým tratím.
Max Verstappen přiznal, že při obhajobě svých manévrů u komisařů často cituje Ayrtona Sennu. Používá jeho slavná slova: „Pokud už nezkusíš mezeru, která tam je, nejsi závodník.“
Max Verstappen potvrdil setrvání u Red Bullu i pro sezonu 2026, ačkoliv jeho budoucnost byla dlouho předmětem spekulací. Jeho rozhodnutí přichází v době příprav na novou motorovou éru Formule 1.
Red Bull nasadil Yukimu Tsunodovi novou specifikaci podlahy před kvalifikací na Grand Prix Belgie. Tento krok se vyplatil a zlepšil jeho výkon.
Lewis Hamilton přiznal, že intenzita ve Ferrari je mnohem větší, než si dokázal představit. Přechod z Mercedesu do italského týmu pro něj znamenal zásadní kulturní i pracovní změnu.
Frédéric Vasseur prodloužil smlouvu a nadále povede tým Ferrari ve Formuli 1. Tým tím vyjadřuje důvěru v jeho dosavadní práci a směr, kterým Scuderii vede.
Nico Rosberg varuje George Russella během jednání o smlouvě s Totem Wolffem. Doporučuje mu být opatrný a pečlivě zvážit všechny důsledky dlouhodobého závazku.
Fred Vasseur uvedl, že přestože výsledky v Belgii byly různorodé, v týmu panuje pozitivní atmosféra. Všichni jsou optimističtí a plně soustředění na další kroky vedoucí ke zlepšení.
Andrea Stella přiznává, že pokud by chtěl, aby souboj o titul mezi Norrisem a Piastrem byl pohodlný, neplnil by svou roli správně. Intenzita a napětí v boji podle něj znamenají správné vedení a motivaci jezdců.