Racing Point (bývalá Force India) potvrzuje, že k prvnímu závodu dorazí s notně vylepšeným monopostem RP19.
Stáj svými výkony minulý týden v Barceloně moc neoslnila - pomalejší než ona byl už jen Williams, když na špičku ztrácela přes dvě a čtvrt sekundy. Navíc neujela ani moc kilometrů - nebýt zmíněného Williamsu, který se na dráze objevil až ve středu odpoledne, byla by s 1154,4 km nejhorší - takový Mercedes například zvládl 2839,6 km.
Před sezónou si ale věří a po loňské záchraně investory kolem Lawrence Strolla a s letošními novými sponzory se chce opět pohybovat těsně za špičkou. Na voze se objevují loga nového titulárního sponzora - sázkařské společnosti SportPesa. Má to na tým významnější vliv?
"Ano i ne," odpovídá pilot Sergio Pérez. "Ano, protože máme obrovský balík vylepšení pro Melbourne. Ne, protože jsme stejně jako v minulosti velmi omezeni díly."
"Momentálně tedy u nás uvidíte málo kilometrů, protože máme jednoduše nedostatek dílů a nechceme příliš riskovat. Důležité pro nás je však to, co se děje s vyvážením, jak ho vylepšit, jak se cítit lépe. A myslím, že v tomto ohledu jsme dosáhli slušného pokroku," vysvětluje mexický pilot.
Ten už je se svým novým týmovým kolegou Lancem Strollem v Barceloně, kde dneska začínají druhé předsezónní testy. Ke slovu se dostane ve středu a v pátek.
George Russell přiznal, že jednání o prodloužení smlouvy s Mercedesem byla náročná a zahrnovala nejen finanční otázky, ale i vzájemnou důvěru a vizi. Přesto zdůraznil svou loajalitu týmu a optimismus ohledně budoucnosti, zejména s blížícími se změnami v roce 2026.
Spekulace končí. Max Verstappen oficiálně potvrdil věrnost Red Bullu. Tým se tak může před rozhodujícími závody sezony opřít o svou klíčovou hvězdu.
Red Bull potvrdil, že Gianpiero Lambiase se na Velké ceně Maďarska vrátí jako hlavní závodní inženýr Maxe Verstappena. Jeho návrat týmu zajistí stabilitu a zkušenosti před důležitým závodem.
Šéf Williamsu James Vowles varuje, že tým může být v Maďarsku méně konkurenceschopný, přestože nový upgrade vozu ve Spa fungoval. Hungaroring podle něj odhalí limity vozu, který lépe sedí rychlým tratím.
Max Verstappen přiznal, že při obhajobě svých manévrů u komisařů často cituje Ayrtona Sennu. Používá jeho slavná slova: „Pokud už nezkusíš mezeru, která tam je, nejsi závodník.“
Max Verstappen potvrdil setrvání u Red Bullu i pro sezonu 2026, ačkoliv jeho budoucnost byla dlouho předmětem spekulací. Jeho rozhodnutí přichází v době příprav na novou motorovou éru Formule 1.
Red Bull nasadil Yukimu Tsunodovi novou specifikaci podlahy před kvalifikací na Grand Prix Belgie. Tento krok se vyplatil a zlepšil jeho výkon.
Lewis Hamilton přiznal, že intenzita ve Ferrari je mnohem větší, než si dokázal představit. Přechod z Mercedesu do italského týmu pro něj znamenal zásadní kulturní i pracovní změnu.
Frédéric Vasseur prodloužil smlouvu a nadále povede tým Ferrari ve Formuli 1. Tým tím vyjadřuje důvěru v jeho dosavadní práci a směr, kterým Scuderii vede.
Nico Rosberg varuje George Russella během jednání o smlouvě s Totem Wolffem. Doporučuje mu být opatrný a pečlivě zvážit všechny důsledky dlouhodobého závazku.
Fred Vasseur uvedl, že přestože výsledky v Belgii byly různorodé, v týmu panuje pozitivní atmosféra. Všichni jsou optimističtí a plně soustředění na další kroky vedoucí ke zlepšení.
Andrea Stella přiznává, že pokud by chtěl, aby souboj o titul mezi Norrisem a Piastrem byl pohodlný, neplnil by svou roli správně. Intenzita a napětí v boji podle něj znamenají správné vedení a motivaci jezdců.