Sebastian Vettel je podle bývalého jezdce Ferrari Eddieho Irvina ohromně přeceňovaný. Podle něj není tak komplexním pilotem, jako například Lewis Hamilton, jehož dále srovnává s Michaelem Schumacherem.
"Myslím si, že Vettel je dobrý, pokud je v předu a nemá s kým závodit. Když se podíváte na závod Lewise, tak ten se na závodění a předjíždění soustředí. Když se díváte na to, jak s někým závodí Vettel, soustředí se stejně na druhého kluka jako na to, kam jede, a nevyhnutelně do něj narazí," kritizuje Irvine německého pilota.
"To se děje skoro pořád. Myslím si, že Vettel je dobrý jezdec, ale jako čtyřnásobného šampiona jej nevnímám. Podle mě je strašně přeceňovaný, je poníkem jednoho triku. Talent Lewise je mnohem širší," popisuje pro BBC bývalý pilot Ferrari.
Hamilton je podle něj v předjíždění možná lepší než Schumacher, v celkovém talentu za ním ale zaostává: "Když se podíváte na společné roky Lewise a Buttona [u McLarenu], tak jej Button během dvou let bodově předčil. To se v případě Michaela nikomu nepodařilo."
"Úroveň výkonnosti Michaela byla konstantně vyšší, byť je Lewis úžasně talentovaným jezdcem. Když Lewis vstoupil do F1, bylo to fantastické jej sledovat. Jeho předjíždění nemělo konkurenci. Zřejmě je v předjíždění lepší než Michael. Ale rychlost, konzistence během víkendu, během celého roku, tak to si nemyslím, že by se někdo Michaelovi přiblížil - ani Senna," srovnává 53letý Irvine.
Současnou F1 už ale moc nesleduje, protože je podle něj "neuvěřitelně nudná, syntetická, příliš perfektní a málo drsná... Když uděláte chybu, tak za ni nezaplatíte. Stává se stále bezpečnější a bezpečnější, což je sice fajn, jenže v tomto ohledu zašla příliš daleko. Stále dělá pokrok, pokrok, pokrok, až se pak diví: 'Kam až jsme to zašli?' A myslím si, že jsme zašli k něčemu, co je trochu rozbředlé a sotva zajímavé."
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.
Nico Rosberg je přesvědčen, že George Russell využívá při vyjednávání stejné metody, které dříve uplatňoval Toto Wolff. Podle něj tak mladý Brit obrací šéfovy taktiky proti němu a ukazuje svou rostoucí sílu v týmu Mercedes.
Ferrari podle dostupných informací přichází o dva klíčové členy svého oddělení pro pohonné jednotky. Oba mají zamířit k Audi, které se intenzivně připravuje na svůj vstup do Formule 1 a systematicky posiluje svůj technický tým.
Max Verstappen předvedl v Monze suverénní výkon a dojel do cíle s téměř dvacetisekundovým náskokem před konkurencí.
Oscar Piastri při závěrečné zastávce v boxech na Velké ceně Itálie absolvoval nejrychlejší pit stop celé sezony, přesto však jeho rekord zůstal ve stínu kontroverzních týmových rozhodnutí.
Po odchodu z Formule 1 se Guenther Steiner přesouvá do MotoGP, kde převezme roli CEO stáje Tech3. Jeho krok zároveň rozpoutal spekulace o dalších hvězdách F1. Max Verstappen a Lewis Hamilton nyní údajně zvažují možnost investic do nezávislých týmů.
Nový generální ředitel Renaultu, Francois Provost, potvrdil dlouhodobý plán automobilky Formuli 1 prostřednictvím týmu Alpine.
Martin Brundle ocenil, že Lewis Hamilton působil během domácí Velké ceny Ferrari spokojeněji než obvykle. „Bylo vidět, že se opravdu baví a užívá si víkend,“ uvedl Brundle.
Po Velké ceně Itálie byl Lance Stroll při rozhovorech zcela zdrženlivý. Šéf Aston Martinu Mike Krack uvedl možné důvody jeho frustrace.
Toto Wolff nadále stojí za mladíkem Kimim Antonellim, ale zdá se, že tým už začíná měnit přístup a místo bezmezné ochrany nováčka před kritiky hledá vyváženější cestu jak ho připravit na realitu F1.
Williams po Monze stojí za Carlosem Sainzem, který projel cílem až na 11. místě, a zdůrazňuje potřebu týmové podpory. Šéf James Vowles věří, že se tým dokáže zlepšit v kvalifikaci a v Baku opět bodovat.