Šéf Toro Rosso Franz Tost přiznal, že jej šokoval nedostatek poznání Hondy o závodním monopostu. Japonský motor ale nakonec podle něj předčil veškerá očekávání a výkonnost jejích balíku brzdily nedostatky šasi.
Toro Rosso již před sezónou 2018 navázalo partnerství s Hondou, která se rozešla s McLarenem. Její motory na zádi nahradily Renault a italská stáj již ve druhém závodu získala zásluhou Pierra Gaslyho čtvrtou příčku. Meziročně si však pohoršila, když získala jen 33 bodů a 9. místo mezi konstruktéry (v roce 2017 nasbírala 53 bodů a skončila sedmá).
Její šéf Franz Tost nyní překvapil svým přiznáním: "Když jsme měli první schůzkou s Hondou, tak jsem byl šokován, protože neznali věci, které se týkaly šasi nebo pohonné jednotky."
"Při setkání s novým partnerem si musíte nejdříve společně sednout, abyste v rozhovorech přišli na to, na co se potřebujete zaměřit. Šlo to ale velmi rychle a velmi dobře, protože byli naprosto otevření a my z naší strany také," pokračuje.
Zástupci McLarenu i Hondy svorně přiznávali, že komunikace mezi nimi vázla a frustrace rostla, s novým partnerem proto chtěla zlepšit i tuto stránku.
"Obecnou filozofií Toro Rosso je být transparentní, protože našim jediným cílem je úspěch. V týmu není absolutně žádná politika. Máme opravdu dobrý vztah," dušuje se Tost.
I přes horší výsledky než s Renaultem tvrdí, že Honda svou pohonnou jednotkou překonala jeho očekávání: "Loni jsem celkem jasně řekl, že nepůjde o snadnou sezónu kvůli technickým věcem, které jsme museli řešit, ale nakonec musím říct, že pohonná jednotka Hondy byla mnohem výkonnější než šasi Toro Rosso!"
"Znamená to, že deficity nebyly ani tak na stránce pohonné jednotky. Měli jsme naše vlastní slabiny na straně auta. Řekněme, že nás to omezovalo mnohem více. Nikoliv pohonná jednotka - ta byla OK," dodává šéf Toro Rosso.
            Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.
            Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.
            Podle informací médií si Ferrari po slibných výsledcích na nedávných závodech v USA a Mexiku rozmyslelo rozsah změn na svém voze pro sezónu 2026.
            Jezdci McLarenu, Lando Norris a Oscar Piastri, prozradili, jak ladí přípravy na závěrečný boj o titul, aby zůstali konkurenceschopní až do posledního závodu sezóny.
            Pilot Ferrari Charles Leclerc oznámil zásnuby se svou partnerkou Alexandrou Saint Mleux prostřednictvím příspěvku na Instagramu, který během chvíle zaplavil sociální sítě.
            Yuki Tsunoda stojí před rozhodujícím obdobím své kariéry u Red Bullu. Jezdec i tým potvrdili, kdy padne definitivní rozhodnutí.
            Bývalý mechanik Red Bullu, Calum Nicholas, odhalil nové a zajímavé detaily o dění během kontroverzní Velké ceny Abu Dhabi 2021.
            Guenther Steiner se po Velké ceně Mexika opět dostal do centra pozornosti, když vyzdvihl skvělý výkon Olivera Bearmana.
            Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
            Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
            Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
            Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.