V roce 2018 čítal kalendář závodů vozů F1 21 závodů. Celkově se jich přímo na okruhu zúčastnilo více než 4 miliony diváků (4 093305).
Podle zveřejněných informací v průměru každý závod navštívilo téměř 200000 diváků během víkendu.
Celkově se návštěvnost zvedla oproti roku 2017 o 2,7 % (pokud bereme v úvahu navýšení o jeden závod, neboť jinak byla návštěvnost reálně o 7,83 % vyšší). Avšak například do Baku na Velkou cenu Ázerbajdžánu se vydalo o 31,6 % více lidí. Druhým největším skokanem je Rakousko, kde se návštěvnost zvedla o 27,6 %.
A kam lidé jezdili nejvíce?
Velká Británie (Silverstone) - 340 000 divákůMexiko (Autódromo Hermanos Rodríguez) - 334 946 divákůAustrálie (Albert Park) - 295 000 divákůSingapur (Marina Bay) - 263 000 divákůBelgie (Spa Francorchamps) - 250 000 divákůMaďarsko (Hungaroring) - 210 000 diváků
Do kalendáře se letos vrátily závody ve Francii a Německu, které přilákaly dohromady 315 000 diváků (150 000 na okruhu Paul Ricard a 165 000 na Hockenheimu).
"Tato čísla dokazují zlepšující se trend a jsme především moc rádi za výsledky průzkumu spokojenosti návštěvníků, který jsme během roku sledovali. Je to důkaz, že naše snahy o zapojení fanoušků fungují. Věříme, že F1 má skvělý potenciál, který stále nebyl plně využit a jsme odhodláni i nadále zážitky a zkušenosti fanoušků zlepšovat," uvedl pro oficiální web F1 Sean Bratches, ředitel F1 pro obchodní záležitosti.
Podle výsledků těchto výzkumů uvedlo 70 % diváků, že si závod velmi užili. Nejlépe se i ze umístil závod v Silverstone, kde bylo zcela spokojeno 90 % návštěvníků. Nárůst ve spokojenosti ukázal také závod v Rakousku, ale i Belgii, Maďarsku či Itálii. 65 % dotázaných také potvrdila, že prožitek z F1 víkendu stál za ty peníze.
Nasazení nového motoru pro Maxe Verstappena v Brazílii rozpoutalo spor o to, zda úpravy zaměřené spíše na výkon než na spolehlivost spadají do limitu rozpočtu.
Lando Norris byl nejrychlejší ve druhém tréninku v Las Vegas, ale připouští, že mnoho soupeřů nedokončilo své simulace kvalifikace.
Charles Leclerc se po druhém tréninku na Velké ceně Las Vegas ocitl pod drobnohledem komisařů FIA, kteří vyšetřili jednu událost. Po provedeném šetření nebyly proti němu přijaty žádné další kroky.
Lando Norris byl nejrychlejší ve druhém tréninku v Las Vegas, ale celkový trénink znovu ovlivnily poklopy kanálů.
Max Verstappen připouští, že boj o titul zůstává otevřený a k obratu je potřeba víc než jen rychlost na trati. Zároveň komentuje překvapivý vývoj situace uvnitř McLarenu.
Charles Leclerc se vyjádřil k nedávnému komentáři Johna Elkanna, který vyzval jezdce Ferrari, aby se více soustředili na závodění a méně mluvili.
Ještě během sezony to vypadalo, že Oscar Piastri má nad týmovým kolegou v McLarenu navrch. Před závěrečnými závody se však situace změnila a iniciativa v boji o úspěch nyní leží na straně Landa Norrise.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane potvrdil, že oznámení jezdecké sestavy pro rok 2026 se odkládá a tým si dává čas na pečlivé vyhodnocení aktuální sezony a přípravu na novou éru Formule 1.
Sezona F1 2025 míří do závěrečné fáze a pozornost se soustředí na dramatický souboj uvnitř McLarenu mezi Landem Norrisem a Oscarem Piastrim, zatímco Toto Wolff naznačil, jak vypadají šance Maxe Verstappena na titul.
Šéf týmu Audi pro Formuli 1 Mattia Binotto naznačil, že nadcházející změny pravidel otevřou dveře těm, kdo dokážou nejrychleji přizpůsobit svůj vůz
Po výzvě šéfa Ferrari Johna Elkanna, aby jeho jezdci „více jezdili a méně mluvili“, se Jenson Button na sociálních sítích ozval.
Lewis Hamilton sice na Charlese Leclerca v celkovém pořadí ztrácí 66 bodů, přesto je to právě britský jezdec, jehož hlas by měl mít ve Ferrari při formování budoucí strategie zásadní váhu, hlásá insider.