Mezi oběma jezdci Red Bullu panovala zjevná rivalita, snaha tomu druhému nadělit v kvalifikaci nějakou tu desetinku či alespoň setinku. Avšak zároveň shodně přiznávají, že je to vzájemně posouvalo vpřed a vzájemné duely na trati si užívali.
Max Verstappen se stal týmovým kolegou Daniela Ricciarda v roce 2016, kdy přestoupil v již rozjeté sezóně z Toro Rosso do Red Bullu a po vzájemné kolizi obou mercedesů dokázal získat své první vítězství. Na závodních tratích sváděli řadu soubojů, některé skončily pro tým úspěchem jako například grand prix Malajsie (double), jindy to byl přesný opak jako letošní Ázerbajdžán (odstoupení po vzájemné kolizi).
Přesto Daniel Ricciardo očekával mnohem napjatější vztahy než jak to nakonec mezi oběma svěřenci rakouského týmu fungovalo. Australský pilot po letošní sezóně přestupuje do Renaultu a možná i vzhledem k tomu, že již nebudou ve stejné garáži bude jejich vztah ještě lepší.
"Jestliže tedy zrovna nebojujeme o ten stejný kousek asfaltu," vtipkuje Daniel. "To by to mohlo vždycky okořenit! Abych byl upřímný, řekl bych, že vztah mezi Maxem a mnou se vyvíjel lépe, než jsem si myslel. Jenom ty naše osobnosti a naše sebevědomí. Opravdu se domnívám, že si myslí, že je nejlepší na světě a já věřím, že jsem to já. Takže zde to může samozřejmě narazit. Ale vždy jsme zvládli přinejmenším 99 procent času to udržet na uzdě. Bylo to úžasné, bylo to fajn, tvrdý boj a užil jsem si to."
Dle Autosportu se rovněž Max Verstappen vyjadřuje v podobném duchu o svém již bývalém stájovém kolegovi s respektem a lituje Australanova odchodu z týmu.
"Daniel je obecně velmi pozitivní osobou a vždycky se usmívá," říká holandský jezdec. "Kolem něho panuje dobrá atmosféra. Je to lepší, než mít nabručeného týmového parťáka, který s vámi stěží promluví. Možná to není lekcí, ale mít v týmu dobrou atmosféru je důležité, takže to budu mít na zřeteli a pokusím se ji vytvořit s Pierrem [Gaslym]."
V loňské sezóně s tím, jak Verstappen získával zkušenosti a postupně se zlepšoval, musel své úsilí zvýšit také Ricciardo. A i když letos nešlo vše dle plánů, přiznává, že oba si byli vzájemně přínosem.
"V Maxovi tkví spousta potenciálu," řekl Ricciardo. "Myslím, že vše spočívá v trajektorii. Byl rychlý od prvního dne, ale jsem přesvědčen, že je mnohem rychlejší než když poprvé vyhrál za Red Bull. Takže jsem si jist, že se bude nadále zlepšovat, nicméně bude pravděpodobně více záležet na scénáři či situaci, zda bude ve voze, jenž je toho schopen. Toto možná předurčí, jaké úrovně významu dosáhne. Je zjevně velmi talentovaný a já si vzájemného soupeření, rivality užil. Myslím, že my oba jsme jako jezdci vyrostli. Je to pro obě naše kariéry přínosné."
James Allison varuje, že i po změně pravidel v roce 2026 zůstanou pneumatiky hlavním limitem výkonu monopostů. Podle něj bude strategie a práce s degradací klíčovější než samotné technické inovace.
Podle amerických médií zvažuje Red Bull možnost přivést do svého týmu F1 šampiona IndyCar Alexe Paloua, který by usedl vedle Maxe Verstappena.
Lewis Hamilton se po letní pauze vrací zpět do dění formule 1 a hned na úvod ho čeká závod, který může zásadně ovlivnit jeho sezonu. Britský šampion tak vstupuje do víkendu s vědomím, že následující velká cena je pro něj i pro Ferrari mimořádně důležitá.
S blížícím se oznámením jezdecké sestavy pro první sezónu týmu Cadillac ve Formuli 1 se podle očekávání tým přiklání ke zkušeným závodníkům. To zároveň značně snižuje šance mladého amerického jezdce Coltona Herty na místo v nové stáji.
Podle neoficiálních zpráv Ferrari připravuje při nadcházející Velké ceně Itálie v Monze speciální poctu k 50. výročí prvního titulu mistra světa Nikiho Laudy.
Lewis Hamilton zažil u Ferrari svůj nejúspěšnější začátek kariéry u nové stáje. Sedminásobný mistr světa zůstává přesto optimistický a věří v dlouhodobou vizi týmu.
Jacques Villeneuve je přesvědčen, že za nedávnou nadvládu Red Bullu stojí především Max Verstappen. Podle něj by si tým měl více uvědomovat, že současné úspěchy nejsou jen zásluhou technické převahy, ale hlavně vynikajících jezdeckých schopností své hvězdy.
Poradce Cadillacu pro Formuli 1, Mario Andretti, vyzval fanoušky, aby brali za pravdu pouze oficiální informace týmu, zatímco stáj chystá oznámení složení jezdeckého dua pro sezonu 2026. Andretti tím reaguje na množící se spekulace a snaží se udržet kontrolu nad komunikací směrem k médiím i fanouškům.
Red Bull plánuje dokončit ročník 2025 s prakticky stejnou specifikací monopostu, jakou představil při Velké ceně Maďarska.
McLaren MCL39 se sice rychle zařadil mezi nejdominantnější vozy sezony 2025, ale zimní testy v Bahrajnu odhalily i jeho slabší stránku. Podle jezdců byl monopost na samotné hranici možností obtížně ovladatelný, což ukazuje, že cesta k současné formě nebyla bez komplikací.
Podle spekulací by Red Bull mohl do dohody o odchodu Christiana Hornera zařadit ustanovení, které by mu znemožnilo vrátit se do Formule 1 v jiné funkci. Pro stáj z Milton Keynes by šlo o preventivní krok, jak zabránit tomu, aby jejich bývalý šéf v budoucnu posílil konkurenci.
Esteban Ocon měl u Alpine těžké období, kdy ho problémy týmu omezovaly. V Haasu naopak našel tým, kde se otevřeně komunikuje a všichni spolupracují, což mu umožňuje jezdit tak, jak umí.