Sportovní ředitel Mercedesu Toto Wolff věří, že Mick Schumacher po svém otci a sedminásobném mistrovi světa Michaelovi zdědil potřebné závodnické geny, které mu umožní uspět ve světě Formule 1.
Mick začal se závoděním v motokárách s podporou svého otce před 10 lety, letos se stal šampionem Formule F3. V příští sezóně postupuje výše do Formule 2, a pokud se mu v ní bude dařit, mohli bychom ho brzy začít vídávat v F1.
Šéf Mercedesu Wolff se o perspektivní mladíky zajímá: "V Mercedesu mám velmi pozitivní výhled, pozitivní vztah s mladými jezdci. Michael začal jako mladý pilot Mercedesu ve sportovních vozech a stal se nejlepším v historii. A stejným způsobem dnes vyhlížíme mladé piloty, jak jsme to provedli s Pascalem Wehrleinem, Estebanem Oconem a Georgem Russellem."
"Doufáme, že se tyto děti prosadí ve Formuli 1, prožijí v ní dlouhé kariéry a jednoho dne snad zůstanou u Mercedesu. A osobně mě hodně baví pozorovat, jak se setkávají, trénovat je a radit jim s naší skupinou. Myslím si, že pro Mercedes to je velmi důležité hrát roli v mládežnickém programu," pokračuje Wolff.
"Pokud jde o Micka Schumachera, vyhrál letos šampionát Formule 3 s motorem Mercedes, což je skvělé. Není ale součástí juniorského programu Mercedesu. Myslím, že to nejdůležitější je poskytnou mu čas. Má to neuvěřitelné dědictví - otce, který byl tím nejúspěšnějším pilotem všech dob," odkazuje šéf Mercedesu.
"Vyhrál F3, splnil tedy další položku. Nyní míří do F2, která bude opět velmi náročnou, půjde proti mnoha zkušeným jezdcům. Ale nemám pochybnosti o tom, že má potenciál stát se úspěšným pilotem Formule 1. Možná jednoho dne s námi, možná ne. Je však rozhodně vzrušujícím mladíkem," chválí Wolff mladého Schumachera.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.
Toto Wolff uznal, že Lewis Hamilton projevuje své emoce naplno, ale jeho výroky po Velké ceně Maďarska označil za nepovedený moment.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.