 
            Talentovaný jezdec Red Bullu Max Verstappen se těší na příští sezónu, v níž by rád s novým motorem Hondy bojoval pravidelně o vítězství v závodech a o titul mistra světa. Přípravy v továrnách podle vedení týmu zatím probíhají velmi slibně.
"Všechno to vypadá velmi slibně, ale já se vždy snažím být realistou, zkrátka počkat a přesvědčit se. Nejprve musíme postavit skvělé auto, a motor by pak měl být také spolehlivý i výkonný, což podle mě bude. Nejdřív však absolvujeme zimní testy a pak se uvidí," prohlašuje Verstappen, jenž se v posledním závodě sezóny v Abú Zabí dostal na celkovou čtvrtou příčku mezi jezdci před Valtteriho Bottase z Mercedesu. Na třetí místo mu přitom scházely jen další dva body.
Red Bull letos o týden uspíšil uvedení svého monopostu RB14, aby se vyhnul pozdnímu odhalování problémů v předsezónních testech. Pak jej během roku agresivně vyvíjel a jeho piloti s ním v druhé části sezóny mohli pravidelně bojovat o vítězství s Mercedesy a Ferrari. Závěr sezóny Verstappena obzvlášť povzbudil, zatímco jeho týmový kolega Daniel Ricciardo přestupující k Renaultu byl z růstu výkonnosti trochu na rozpacích.
"Chceme zatlačit ve vývoji, v továrně máme skvělé auto. A oni na tom svém už taky velmi tvrdě pracují. Jsem si docela jistý, že Mercedes a Ferrari dělají totéž," pokračuje pilot, který jako jediný skončil v posledních pěti závodech sezóny 2018 pokaždé na pódiu.
Pokud se tedy Red Bullu s Hondou podaří dát dohromady konkurenceschopný balík, věří si Verstappen na titul? "To mi vždy přijde jako těžká otázka, protože to v F1 hodně záleží na celkovém balíku. Když jsem se kdysi díval na Formuli 1, tak se zdálo, že Lewis byl ve svém prvním roce na titul připravený," odpovídá vyhýbavě.
"Samozřejmě, že během roku podle mě můžete věci vždy udělat lépe, ale myslím, že tak to je každý rok. I když nakonec vyhrajete titul, tak se vždycky najdou věci, které můžete udělat lépe. Takže ano, i když budeme mít vítězný balík, tak určitě přijdou víkendy, kdy možná uděláte chybu nebo kdy by celkově mohl probíhat lépe. Snad tedy budeme mít v první řadě ten balík," dodává Verstappen, jenž příští rok dostane nového týmového kolegu - Pierra Gaslyho z Toro Rosso.
Jejich odborný poradce Helmut Marko k mistrovským ambicím uvedl: "Máme v plánu získat titul. Motor Hondy má už teď více koní než Renault. A to, co přijde, by mělo stačit na to, abychom se sami dostali do čela." Red Bull letos předvedl, že má špičkové šasi.
Dokáže s dostatečně výkonným a spolehlivým motorem přijít i Honda a stanou se příští rok opravdu vyrovnaným soupeřem Mercedesu a Ferrari? "Máme fenomenální tým, který dokáže vytvořit skvělé auto. Jakmile získáme tu trochu výkonu navíc, což Honda, jak se zdá, plní, pak jim snad dokážeme zatápět na všech okruzích. Letos jsme měli výborné auto. Naším problémem byly kvalifikace a rychlost na rovinkách. Pokud se nám to podaří vyřešit - a všechna čísla vypadají povzbudivě, pak nás to dostane do silnější pozice," věří šéf týmu Christian Horner.
 
            Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
 
            Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
 
            Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
 
            George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
 
            Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
 
            Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
 
            Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
 
            Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
 
            Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
 
            Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
 
            Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.
 
            Fernando Alonso kritizoval FIA za postup při startu Velké ceny Mexika. Podle něj nebyla reakce komisařů dostatečně rychlá ani konzistentní.