Šéf týmu Racing Point, jenž vzešel z bývalé Force Indie, oznámil, že před začátkem sezóny 2019 opět změní svůj název.
Na provizorním seznamu týmů pro příští sezónu Formule 1 (odkaz) se již neobjevil název Racing Point Force India, ale pouze Racing Point. Jde však jen o dočasné jméno, protože stáj sídlící v Silverstone chce dokončit svou transformaci a zcela se zbavit své původní identity, kdy byla známá jako Sahara Force India.
V polovině sezóny zkrachovala a dostala se do nucené správy. Zachránit ji pomohl Lawrence Stroll se skupinou investorů. Ve Velké ceně Belgie byl schválen vstup Racing Point Force Indie do šampionátu, tým ale přišel o veškeré body, které předtím nastřádal jako po vedením Vijaye Mallyi.
Stroll však se současným jménem nemá nic společného a nyní přemýšlejí, jaký název od příští sezóny zvolí. Závodit za ně budou Sergio Pérez i konečně potvrzený syn Lance, jenž letos jezdil za Williams.
Šéf týmu Szafnauer k názvu Racing Point říká: "Jde jen o udržení místa, které má naznačit budoucí změnu. K té dojde před sezónou 2019, kdy také bude oznámena."
Změna názvu týmu a šasi je méně komplikovaná, než tomu bývalo v minulosti. Týmy již nemusí získávat povolení Komise F1, a tudíž i svých soupeřů. Místo toho musí jen požádat Mezinárodní automobilovou federaci (FIA) a dodržet správnou proceduru.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.
Nico Rosberg je přesvědčen, že George Russell využívá při vyjednávání stejné metody, které dříve uplatňoval Toto Wolff. Podle něj tak mladý Brit obrací šéfovy taktiky proti němu a ukazuje svou rostoucí sílu v týmu Mercedes.
Ferrari podle dostupných informací přichází o dva klíčové členy svého oddělení pro pohonné jednotky. Oba mají zamířit k Audi, které se intenzivně připravuje na svůj vstup do Formule 1 a systematicky posiluje svůj technický tým.
Max Verstappen předvedl v Monze suverénní výkon a dojel do cíle s téměř dvacetisekundovým náskokem před konkurencí.
Oscar Piastri při závěrečné zastávce v boxech na Velké ceně Itálie absolvoval nejrychlejší pit stop celé sezony, přesto však jeho rekord zůstal ve stínu kontroverzních týmových rozhodnutí.
Po odchodu z Formule 1 se Guenther Steiner přesouvá do MotoGP, kde převezme roli CEO stáje Tech3. Jeho krok zároveň rozpoutal spekulace o dalších hvězdách F1. Max Verstappen a Lewis Hamilton nyní údajně zvažují možnost investic do nezávislých týmů.