Šéf týmu Racing Point, jenž vzešel z bývalé Force Indie, oznámil, že před začátkem sezóny 2019 opět změní svůj název.
Na provizorním seznamu týmů pro příští sezónu Formule 1 (odkaz) se již neobjevil název Racing Point Force India, ale pouze Racing Point. Jde však jen o dočasné jméno, protože stáj sídlící v Silverstone chce dokončit svou transformaci a zcela se zbavit své původní identity, kdy byla známá jako Sahara Force India.
V polovině sezóny zkrachovala a dostala se do nucené správy. Zachránit ji pomohl Lawrence Stroll se skupinou investorů. Ve Velké ceně Belgie byl schválen vstup Racing Point Force Indie do šampionátu, tým ale přišel o veškeré body, které předtím nastřádal jako po vedením Vijaye Mallyi.
Stroll však se současným jménem nemá nic společného a nyní přemýšlejí, jaký název od příští sezóny zvolí. Závodit za ně budou Sergio Pérez i konečně potvrzený syn Lance, jenž letos jezdil za Williams.
Šéf týmu Szafnauer k názvu Racing Point říká: "Jde jen o udržení místa, které má naznačit budoucí změnu. K té dojde před sezónou 2019, kdy také bude oznámena."
Změna názvu týmu a šasi je méně komplikovaná, než tomu bývalo v minulosti. Týmy již nemusí získávat povolení Komise F1, a tudíž i svých soupeřů. Místo toho musí jen požádat Mezinárodní automobilovou federaci (FIA) a dodržet správnou proceduru.
Andrea Stella přiznává, že pokud by chtěl, aby souboj o titul mezi Norrisem a Piastrem byl pohodlný, neplnil by svou roli správně. Intenzita a napětí v boji podle něj znamenají správné vedení a motivaci jezdců.
Gabriel Bortoleto byl po belgickém závodě přesvědčen, že odvedl maximum navzdory nepříznivému výsledku. Jeho týmový kolega Nico Hülkenberg se mezitím upíná k Maďarsku, kde očekává silnější výkon od celého týmu Kick Sauber.
Fintech společnost Revolut se stane klíčovým partnerem týmu Audi F1, který v roce 2026 převezme současný tým Sauber. Audi tak vstoupí do Formule 1 s výraznou podporou ze světa digitálních financí.
Martin Brundle nastínil, co bude klíčové pro Landa Norrise, má-li v letošní sezóně porazit týmového kolegu Oscara Piastriho. Podle bývalého pilota F1 musí Norris ve zbytku šampionátu potvrdit svou zkušenost, jezdeckou vyzrálost a pravidelně přivážet silné výsledky, pokud si chce udržet pozici jedničky v týmu McLaren.
Navzdory spekulacím o přestupu k Mercedesu Helmut Marko potvrzuje, že Max Verstappen zůstane u Red Bullu i v sezóně 2026. Fanoušci tak mohou počítat s jeho pokračováním v týmu z Milton Keynes.
Mercedes připouští, že pokles výkonnosti v průběhu sezóny může souviset s některými úpravami, které tým provedl na monopostu W16. Podle inženýra Andrewa Shovlina nyní tým důkladně analyzuje, zda se vývoj vozu neubral chybným směrem.
Lewis Hamilton vzbudil pozornost fanoušků tajemným příspěvkem na sociálních sítích, v němž avizuje oznámení na začátek srpna. Zatím není jasné, čeho se novinka týká, spekulace však okamžitě nabraly na obrátkách.
Šéf stáje Williams James Vowles vyjádřil Carlosi Sainzovi omluvu za nepovedený pitstop během Velké ceny Belgie. Incident, který ovlivnil průběh závodu, přiměl vedení týmu k veřejnému přiznání chyby.
Během dešťového přerušení na Velké ceně Belgie si Nico Rosberg připomněl divokou historku z dětství s Lewisem Hamiltonem. Ukázalo se, že jejich rivalita začala ještě dávno předtím, než se střetli jako soupeři na trati.
Média po celém světě reagovala na odloženou Velkou cenu Belgie ve Spa-Francorchamps. Závod, který se nakonec rozjel, však nesplnil očekávání divoké mokré podívané.
Zatímco nejmladší jezdec startovního pole procházel během belgického víkendu těžkým obdobím jak na trati, tak mimo ni, jeho předchůdce v týmu Mercedes promluvil s dávkou zkušeností a nabídl cenné rady.
Lewis Hamilton po závodě v Belgii zůstává optimistou i přes sedmé místo, kterého dosáhl díky skvělému návratu v poli. Oceňuje svůj výkon a věří, že tým Mercedes postupně najde cestu zpět k předním příčkám.