Charles Leclerc přiznává, že výsledky Sauberu a výkonnost jejich monopostu C37 předčí jejich očekávání, která měli před sezónou 2018. Prozrazuje také, s jakým cílem půjdou do posledního letošního závodu.
Jednadvacetiletého mladíka tento týden čeká poslední start za švýcarský tým, poté přestoupí k Ferrari, kde si prohodí své místo s Kimim Räikkönenem. Naposledy v Brazílii dojel na sedmém místě jako nejlepší pilot ze "zbytku světa," což dokládá zlepšení Sauberu v průběhu sezóny, do které vstoupil jako jeden z nejpomalejších.
"Nemyslím si, že jsme čekali tak dobrý konec sezóny, když byl navíc vývojový program letošního vozu tak brzy ukončen. Takže to s týmem před příštím ročníkem rozhodně vypadá dobře, protože měli dost času na vývoj auta," hodnotí Leclerc.
Sauber se dostal v šampionátu dokonce před Toro Rosso a se 42 body je osmý, na sedmou nově zrozenou Force Indií ztrácí před poslední velkou cenou jen 6 bodů. Toro Rosso je za nimi o 9 bodů a podle Leclerca pro ně bude v Abú Zabí prioritou, aby skončili tam, kde jsou.
"Samozřejmě, že nebudeme hloupě riskovat, abychom získali jednu pozici, když jsou za námi. To rozhodně trochu změní náš přístup. Ale cíle zůstávají stejné - každý týden odvádět tu nejlepší možnou práci a samozřejmě je držet za sebou. Trochu se v některých situacích změníme," vysvětluje mladý Monačan, jenž se mezi piloty drží s 32 body na 14. příčce.
Sebastian Vettel je mimo Formuli 1 už tři sezóny a kolem jeho návratu dlouho panovaly spekulace. Nyní učinil konečné rozhodnutí ohledně možného comebacku.
Před deseti lety nás navždy opustil Jules Bianchi. Zemřel na následky zranění z Velké ceny Japonska 2014, která navždy změnila Formuli 1.
Nico Hülkenberg věří, že tým Kick Sauber se stává vážným hráčem ve středu pole. Jak uvedl, od zavedení klíčových vylepšení ve Španělsku tým nepřetržitě zrychluje a získává na sebedůvěře i výkonnosti.
Šéf McLarenu Andrea Stella představil plány na technické vylepšení po testech na Silverstonu. Tým doufá, že novinky pomohou zvýšit výkon a konkurenceschopnost vozu.
Lewis Hamilton se zapojil do práce ve Ferrari, aby pomohl vyřešit zásadní slabinu vozu SF-25. Tým doufá, že díky jeho zkušenostem najde cestu k lepším výkonům.
Franco Colapinto zažívá složitý rok 2025, kdy místo očekávaného průlomu čelí nejistotě ohledně své budoucnosti v Alpine. Neustálé spekulace kolem sedačky mu komplikují cestu vzhůru.
Charles Leclerc byl po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie na sebe velmi naštvaný. Podle něj jeho výkon výrazně zaostal za očekáváním.
Oscar Piastri získal podporu od bývalého pilota F1 Jolyonna Palmera po penalizaci, která ho na Silverstonu připravila o vítězství. Palmer označil trest za příliš přísný a Piastriho manévr za férový.
Ferrari prožívá těžkou sezonu a italská média hlásí rostoucí tlak na šéfa týmu Freda Vasseura. Výsledky zaostávají za očekáváními, což vyvolává spekulace o nutnosti změn v řízení stáje. Vasseur tak čelí výzvě, jak tým rychle vrátit zpět na vrchol.
Red Bull má ve svých řadách talentovaného Arvida Lindblada, který se poprvé objevil ve světě F1 po boku Maxe Verstappena v Silverstonu. Mladý jezdec z F2 tak udělal významný krok směrem k možné budoucnosti v královně motorsportu.
George Russell potřebuje novou smlouvu na příští sezónu. Güenther Steiner se obává, že jeho požadavky komplikují Mercedesu cestu za získáním Maxe Verstappena.
Adrian Newey zůstává plně koncentrován na projekt vozu Aston Martin pro sezonu 2026, a to i navzdory potížím, které aktuálně tým potkávají. Legendární inženýr tak potvrzuje, že dlouhodobá strategie má pro něj prioritu před krátkodobými výsledky.