 
            Šéf Red Bullu Christian Horner se po událostech ve Velké ceně Brazílie svého jezdce Maxe Verstappena zastává, emoce podle něj ke sportu přirozeně patří.
Holandského pilota v průběhu závodu z vedení vyřadil o kolo zpět jedoucí Ocon, což Maxe vytočilo. Po dojezdu do cíle si svého soupeře našel, aby si incident vyříkali, a přitom došlo i na menší postrkávání. Komisaři mu za to udělili trest: 2 dny veřejných prací, které mu zorganizuje FIA. Oba piloti se večer nakonec rozloučili podáním ruky.
"Ve Formuli 1 nechceme roboty. Piloti jimi nejsou, a ani to nechceme," říká Horner, podle kterého Verstappen nepřekročil únosnou mez. "Vidíme to v jiných sportech, že mezi hráči dochází ke kontaktům, a je to na rozhodčích, aby zasáhli a zvládli to. Nemyslím si, že by se to vymknulo z rukou."
View this post on Instagram👀😮😡🥊 In the blue corner... Max Verstappen . #F1 #Formula1 #BrazilGP #Brazil #MaxVerstappen #EstebanOcon #Verstappen #Ocon @maxverstappen1 @redbullracing
Video: Pošťuchování Verstappena s Oconem v boxech
"Nevím, jaká slova si vyměnili, a co tam Maxe vytočilo. Samozřejmě nechceme žádným způsobem přehlížet násilí, musíte ale pochopit, že jimi cloumají emoce. Kvůli nezodpovědnému manévru jezdce o kolo zpět jsme přišli o velkou cenu, Ocon to zkrátka vůbec nezvládl. Bylo to naprosto nezodpovědné závodit s Maxem," pokračuje šéf Red Bullu.
Verstappen startující až ze třetí řady na roštu si v závodě dokázal poradit s oběma Ferrari i Mercedesy, a jel si pro jisté vítězství, než došlo ke kontaktu z pilotem Force Indie snažícím se dostat do stejného kola jako lídr. Po něm skončil v hodinách s poškozeným vozem, podle Hornera mu "chyběla polovina podlahy." I když přišel o velkou porci přítlaku, znovu se na Hamiltona dotáhnul, ale předjet jej už nedokázal.
 
            Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
 
            Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
 
            Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
 
            Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
 
            Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
 
            Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
 
            Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.
 
            Fernando Alonso kritizoval FIA za postup při startu Velké ceny Mexika. Podle něj nebyla reakce komisařů dostatečně rychlá ani konzistentní.
 
            Oscar Piastri po Grand Prix Mexika přiznal, že je potřeba zhodnotit změny jeho jízdního stylu, které ovlivnily výkon.
 
            Carlos Sainz čelil v Mexiku nečekaným potížím, které výrazně ovlivnily jeho závod. Problém se ukázal už po úvodním kole, kdy se na jeho voze objevila technická závada, jež vedla k sérii nepříjemných následků.
 
            George Russell po Grand Prix Mexika ostře kritizoval Mercedes za pomalé reakce, které ho připravily o lepší výsledek.
 
            Na Grand Prix Mexika měli dva maršálové velké štěstí, že vyvázli bez újmy. Rychlé reakce Liama Lawsona zabránily potenciálně vážnému neštěstí.