Lewis Hamilton není žádným nadšencem Formule E, která jej vůbec nezajímá. Navíc je podle něj příliš pomalá.
Po vítězství v Brazílii se mezi novináři vyjádřil k Formuli E, v níž zkouší štěstí řada jezdců po odchodu z F1: "Je to těžké, protože se dostávám do konfliktu. Plyny, které vypouští naše auta, klimatu a světu moc nepomáhají, což mi na jednu stranu dělá starosti, ale na druhou stranu jsem jakožto fanoušek závodění benzínovým nadšencem."
"Nikdy nepřijde doba, kdy bych se stal fanouškem elektřiny. Doufám, že alespoň v mém životě, vždy půjde o benzínová auta s alespoň nějakým motorem tvaru V, s nějakou hladinou zvuku," pokračuje Hamilton, kterého Formule E vůbec neláká.
"Myslím, že to, co Formule E, je skvělé a že jde o dobrý začátek. Je to výtečné vidět všechny ty špičkové značky - Audi, BMW, Mercedes - jak hodně investují, protože obzvlášť na cestách, každý den vidíte provoz tisíce a tisíce aut, jako například tady [v Brazílii]."
"Je to stejné ve všech zemích, kam přijedete. Čím dřív se tedy zbavíme většiny těchto aut a přeměníme je na hybridy, tak to podle mě způsobí ohromný rozdíl. Ale na světě existuje spousta věcí, které bychom pomocí byznysu mohli změnit, abychom s těmito emisemi pomohli," domnívá se pilot Mercedesu, který včera získal pátý konstruktérský titul v řadě za sebou.
"Ale nemyslím si, že někdy budete porovnávat Formuli 1 a Formuli E. Možná za pět, deset let. Jenže technologie, kterou máme, je mnohem pokročilejší než ta jejich. A momentálně jsou pomalejší než Formule Ford, takže musí ujít ještě dlouhou cestu, než se dostanou na rychlost vozu F1.
Nevím, jestli to jej jejich cílem, nicméně to podle mě je fakt působivé. Díval jsem se na jejich auta na sociálních médiích a vypadají celkem dobře, takže jim přeji vše nejlepší a těším se na jejich další pokroky," dodává pětinásobný mistr světa Formule 1.
Yuki Tsunoda stojí před rozhodujícím obdobím své kariéry u Red Bullu. Jezdec i tým potvrdili, kdy padne definitivní rozhodnutí.
Bývalý mechanik Red Bullu, Calum Nicholas, odhalil nové a zajímavé detaily o dění během kontroverzní Velké ceny Abu Dhabi 2021.
Guenther Steiner se po Velké ceně Mexika opět dostal do centra pozornosti, když vyzdvihl skvělý výkon Olivera Bearmana.
Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.