Lewis Hamilton není žádným nadšencem Formule E, která jej vůbec nezajímá. Navíc je podle něj příliš pomalá.
Po vítězství v Brazílii se mezi novináři vyjádřil k Formuli E, v níž zkouší štěstí řada jezdců po odchodu z F1: "Je to těžké, protože se dostávám do konfliktu. Plyny, které vypouští naše auta, klimatu a světu moc nepomáhají, což mi na jednu stranu dělá starosti, ale na druhou stranu jsem jakožto fanoušek závodění benzínovým nadšencem."
"Nikdy nepřijde doba, kdy bych se stal fanouškem elektřiny. Doufám, že alespoň v mém životě, vždy půjde o benzínová auta s alespoň nějakým motorem tvaru V, s nějakou hladinou zvuku," pokračuje Hamilton, kterého Formule E vůbec neláká.
"Myslím, že to, co Formule E, je skvělé a že jde o dobrý začátek. Je to výtečné vidět všechny ty špičkové značky - Audi, BMW, Mercedes - jak hodně investují, protože obzvlášť na cestách, každý den vidíte provoz tisíce a tisíce aut, jako například tady [v Brazílii]."
"Je to stejné ve všech zemích, kam přijedete. Čím dřív se tedy zbavíme většiny těchto aut a přeměníme je na hybridy, tak to podle mě způsobí ohromný rozdíl. Ale na světě existuje spousta věcí, které bychom pomocí byznysu mohli změnit, abychom s těmito emisemi pomohli," domnívá se pilot Mercedesu, který včera získal pátý konstruktérský titul v řadě za sebou.
"Ale nemyslím si, že někdy budete porovnávat Formuli 1 a Formuli E. Možná za pět, deset let. Jenže technologie, kterou máme, je mnohem pokročilejší než ta jejich. A momentálně jsou pomalejší než Formule Ford, takže musí ujít ještě dlouhou cestu, než se dostanou na rychlost vozu F1.
Nevím, jestli to jej jejich cílem, nicméně to podle mě je fakt působivé. Díval jsem se na jejich auta na sociálních médiích a vypadají celkem dobře, takže jim přeji vše nejlepší a těším se na jejich další pokroky," dodává pětinásobný mistr světa Formule 1.
Nico Rosberg varuje George Russella během jednání o smlouvě s Totem Wolffem. Doporučuje mu být opatrný a pečlivě zvážit všechny důsledky dlouhodobého závazku.
Fred Vasseur uvedl, že přestože výsledky v Belgii byly různorodé, v týmu panuje pozitivní atmosféra. Všichni jsou optimističtí a plně soustředění na další kroky vedoucí ke zlepšení.
Andrea Stella přiznává, že pokud by chtěl, aby souboj o titul mezi Norrisem a Piastrem byl pohodlný, neplnil by svou roli správně. Intenzita a napětí v boji podle něj znamenají správné vedení a motivaci jezdců.
Gabriel Bortoleto byl po belgickém závodě přesvědčen, že odvedl maximum navzdory nepříznivému výsledku. Jeho týmový kolega Nico Hülkenberg se mezitím upíná k Maďarsku, kde očekává silnější výkon od celého týmu Kick Sauber.
Fintech společnost Revolut se stane klíčovým partnerem týmu Audi F1, který v roce 2026 převezme současný tým Sauber. Audi tak vstoupí do Formule 1 s výraznou podporou ze světa digitálních financí.
Martin Brundle nastínil, co bude klíčové pro Landa Norrise, má-li v letošní sezóně porazit týmového kolegu Oscara Piastriho. Podle bývalého pilota F1 musí Norris ve zbytku šampionátu potvrdit svou zkušenost, jezdeckou vyzrálost a pravidelně přivážet silné výsledky, pokud si chce udržet pozici jedničky v týmu McLaren.
Navzdory spekulacím o přestupu k Mercedesu Helmut Marko potvrzuje, že Max Verstappen zůstane u Red Bullu i v sezóně 2026. Fanoušci tak mohou počítat s jeho pokračováním v týmu z Milton Keynes.
Mercedes připouští, že pokles výkonnosti v průběhu sezóny může souviset s některými úpravami, které tým provedl na monopostu W16. Podle inženýra Andrewa Shovlina nyní tým důkladně analyzuje, zda se vývoj vozu neubral chybným směrem.
Lewis Hamilton vzbudil pozornost fanoušků tajemným příspěvkem na sociálních sítích, v němž avizuje oznámení na začátek srpna. Zatím není jasné, čeho se novinka týká, spekulace však okamžitě nabraly na obrátkách.
Šéf stáje Williams James Vowles vyjádřil Carlosi Sainzovi omluvu za nepovedený pitstop během Velké ceny Belgie. Incident, který ovlivnil průběh závodu, přiměl vedení týmu k veřejnému přiznání chyby.
Během dešťového přerušení na Velké ceně Belgie si Nico Rosberg připomněl divokou historku z dětství s Lewisem Hamiltonem. Ukázalo se, že jejich rivalita začala ještě dávno předtím, než se střetli jako soupeři na trati.
Média po celém světě reagovala na odloženou Velkou cenu Belgie ve Spa-Francorchamps. Závod, který se nakonec rozjel, však nesplnil očekávání divoké mokré podívané.