Vedení Red Bull je spokojeno s probíhajícím vývojem v továrnách a věří, že po odchodu od Renaultu bude mít příští rok s Hondou opět šanci na zisk mistrovského titulu.
Po letech stížností na svého současného dodavatele motorů se rakouská stáj příští rok přesune k Hondě, která loni rozvázala spolupráci s McLarenem a letos pohání Toro Rosso.
Zároveň dojde k úpravě aerodynamických předpisů, které podle Helmuta Marka jeho týmu pomohou: "Už mám čísla z nových křídel a naplňují nás velkým optimismem."
Honda se po tříletém trápení s McLarenem, kterému nedokázala připravit konkurenceschopnou ani spolehlivou pohonnou jednotku, v tomto roce konečně zlepšila, její ztráta na špici je však stále velká.
Nicméně to odborného poradce Red Bullu netrápí: "Očekáváme, že Honda bude jen o 10 kW za Ferrari a Mercedesem. Myslíme si, že to dokážeme kompenzovat dobrým šasi."
Vůz Red Bullu patří i letos ke špičce, což v neděli potvrdil Max Verstappen v Mexiku vítězství Podle zástupců rakouského týmu je dokonce nejlepší. "Nikdo tomu nikdy nechce věřit, když to pořád říkáme," zdůrazňuje pro AMUS 75letý Rakušan.
"V Brazílii to pro nás bude kvůli dlouhým rovinkám do kopce opět těžké. Ale uvidíme, co budeme schopni předvést v Abú Zabí. Naše auto se v současné době zdá být velmi rychlé," dodává Marko.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.