Tým Racing Point Force India oznámil, že prodloužil kontrakt se svým pilotem Sergiem Pérezem na rok 2019. Mexičan tak bude jezdit za tým sídlící v anglickém Silverstone už šestou sezonu v řadě.
Pérez a jeho tým manažerů byli silně zapojeni do právních kroků, které vyústily v nucenou správu týmu po GP Maďarska a následný prodej aktiv konsorciu Racing Point, za kterým stojí Lawrence Stroll. Jedním z největších věřitelů týmu byl samotný Sergio Pérez, kterému tým dlužil nemalých 4 mil. USD, které mu byly nyní již zaplaceny.
Stejně jako v minulých sezonách, tým čekal s potvrzení Péreze až do doby, kdy budou dotaženy sponzorské smlouvy se všemi mexickými sponzory jezdce. Pérez je u týmu od roku 2014, kdy byl po skončení předchozí sezony vyhozen od McLarenu. Jeho nejlepšími výsledky za pět let s týmem je pět třetích míst. V letech 2016 a 2017 skončil mezi jezdci na sedmém místě a letos mu zatím patří stejná příčka.
"Jsem šťastný, že konečně mohu oznámit moji budoucnost a pro rok 2019 jsem velmi motivovaný. Force India je mým domovem od roku 2014 a dovolila mi růst jako jezdci a ukazovat moje zkušenosti na trati. V uplynulých pěti sezonách jsme dosáhli tolika úspěchů, ale myslím, že to nejlepší je ještě před námi. Nové investice, kterých se týmu dostává, mě naplňují důvěrou a ohledně budoucnosti jsem velmi nadšený," říká Sergio Pérez.
Šéf týmu, Otmar Szafnauer, dodává: "Během uplynulých pěti let Sergio potvrdil svoji pozici jednoho z nejvíce talentovaných a konzistentních jezdců na roštu F1. Dává nám cennou stabilitu v růstu a v týmu je velkým aktivem."
Pérez je tedy prvním oficiálně potvrzeným jezdcem týmu pro rok 2019. Nicméně asi málokdo nevěří tomu, že do týmu pro příští rok přijde Lance Stroll, jehož otec nyní tým vlastní.
Liam Lawson čelí nejistotě ohledně své budoucnosti ve Formuli 1 a soustředí se na svůj výkon v autě. Přesto se postupně zlepšuje a získává cenné zkušenosti na trati.
Carlos Sainz prozradil klíčové důvody svého přestupu do Williamsu a naznačil, co hrálo roli při jeho rozhodování o budoucnosti ve Formuli 1.
Sam Bird komentoval nejistou budoucnost Yukiho Tsunody v Red Bullu, která po závodě v Singapuru působí ještě tíživěji.
Lewis Hamilton a Frédéric Vasseur spolupracují už od Hamiltonových začátků v juniorských kategoriích. Sedminásobný mistr světa promluvil o společné spolupráci.
Jenson Button se vyjádřil k nedávnému souboji mezi jezdci McLarenu v Singapuru a přinesl svůj pohled na to, jak by měl jeden z jezdců situaci vnímat.
Manažer Nicolas Todt se v nedávném rozhovoru otevřeně vyjádřil k budoucnosti Charlese Leclerca ve Ferrari.
Güenther Steiner varuje McLaren před napětím mezi jejich jezdci, které podle něj může brzy vyústit v problémy.
Lewis Hamilton zveřejnil na sociálních sítích dojemný příspěvek, kterým vzdal poctu svému zesnulému buldokovi Roscoeovi.
Lance Stroll je často terčem kritiky a pochybností o svých výkonech i místě ve Formuli 1. Nedávno však prozradil, jak se s tlakem a negativními hlasy dokáže vyrovnat.
Lando Norris po závodě v Singapuru reagoval na otázku o možném návratu Maxe Verstappena do boje o titul.
Carlos Sainz v nedávném rozhovoru vyzdvihl svého krajana Marca Márqueze a přirovnal ho k legendě Formule 1. Zároveň otevřeně promluvil o problému, který podle něj trápí současné přenosy F1.
Johnny Herbert, bývalý pilot F1 a současný komisař FIA, představil svůj pohled na možnou budoucnost nedávno odvolaného šéfa Red Bullu Christiana Hornera.