Technickému řediteli Renaultu Bobovi Bellovi se nelíbí přístup Maxe Verstappena, který z nedostatečné konkurenceschopnosti viní pouze francouzský motor.
Mladý Holanďan několikrát uvedl, že mají nejlepší šasi v poli, na špičku však nestíhají kvůli slabší pohonné jednotce. S tím ale u Renaultu nejsou spokojeni.
"Pro Maxe je vše o tom být nejrychlejším, protože je mladý a spěchá. Chce vyhrávat, jelikož si uvědomuje svůj potenciál a je zklamaný tím, že mu ho auto neumožňuje naplňovat. Ale obviňuje pouze náš motor," poukazuje Bell.
"Neděláme žádné úpravy pro naše tovární auta, jsou stejné jako ty, které dáváme našim zákazníkům. Vozy Red Bullu může ovlivňovat jejich instalace, nebo možná mají jen smůlu," vysvětluje 60letý technický ředitel Renaultu, jenž v roce 1982 začínal ve Formuli 1 u McLarenu.
Mezi Renaultem a Red Bullem panují již delší dobu napjaté vztahy, jejich křehké partnerství po letošní sezóně skončí - rakouský tým totiž příští rok přechází na pohonné jednotky Hondy, která investuje spoustu peněz do vývoj a dosahuje znatelných pokroků.
Půl století uplynulo od chvíle, kdy Niki Lauda poprvé korunoval svou kariéru mistrovským titulem. Ve službách Ferrari tehdy začal psát příběh, který z něj učinil jednu z největších ikon F1.
Mistr světa Max Verstappen i po tolika letech a titulech nepřestává tým Red Bull překvapovat. Jeho touha po dokonalosti a schopnost posouvat limity z něj dělají klíčového jezdce
Během bujarých oslav po Velké ceně Nizozemska se jezdci týmu Racing Bulls, Isacku Hadjarovi, rozlomila trofej za třetí místo. Hadjar se v tu chvíli fotil se svým týmem, když se trofej vlivem tlaku rozlomila.
Bývalý mistr světa Jacques Villeneuve vyjádřil podporu Lewisovi Hamiltonovi poté, co sedminásobný šampion havaroval na mokré trati v Zandvoortu.
Red Bull potvrdil, že Isack Hadjar měl při GP Holandska volnou ruku a mohl útočit na Maxe Verstappena. Šéfové týmů jasně odmítli, že by existovala jakákoli interní dohoda o držení pozice.
Po Grand Prix Holandska má Oscar Piastri poprvé výrazný náskok před Landem Norrisem, který činí 34 bodů. Přesto australský jezdec dostal varování, aby při obhajobě vedení šampionátu nezaváhal.
Lewis Hamilton po havárii v Zandvoortu slíbil, že „nenechá kámen na kameni“ při přípravě na další závod. Na Monze chce využít každou šanci k nápravě a návratu do boje o body.
Liam Lawson přiznal, že ztráta místa v Red Bullu na startu sezóny 2025 byla tvrdou ranou, ale bere ji jako součást neúprosné reality Formule 1. Dodává, že se nevzdává a zůstává připravený na další šanci v šampionátu.
Šéf Ferrari Frédéric Vasseur potvrdil, že Andrea Kimi Antonelli po kolizi s Charlesem Leclercem osobně navštívil garáž a omluvil se týmu.
Toto Wolff hájí Kimiho Antonelliho po kolizi s Charlesem Leclercem a zdůrazňuje, že odvážné manévry jsou součástí jeho růstu.
Carlos Sainz oznámil, že se jako člen představenstva GPDA hodlá zasadit o zlepšení úrovně rozhodování komisařů, které označil za „nepřijatelné“. Chce prostřednictvím své pozice přispět k transparentnějším a spravedlivějším pravidlům pro všechny jezdce.
Po odstoupení v Zandvoortu zůstává Lando Norris pro McLaren klíčovým jezdcem v boji šampionátu jezdců a šéf týmu Andrea Stella věří, že nyní může ukázat svůj plný potenciál.