Helmut Marko se domnívá, že se Red Bull s Hondou může dočkat skvělého vztahu a podpory v Zemi vycházejícího slunce, pokud budou od počátku úspěšní.
Toro Rosso to zažilo minulý víkend. Spousta místních fanoušků v jeho barvách a podpora větší, než které se dostávalo Sebastianovi Vettelovi s Ferrari. Brendon Hartley s Pierrem Gaslym startující do domácího závodu Hondy ze šesté a sedmé příčky nevycházeli z údivu, jak tam jsou populární.
"Je to velmi povzbuzující. Dostalo se nám v Japonsku skvělého přivítání. Dokážete si představit, co se stane, když začneme vyhrávat? Budeme-li vpředu, tak to bude ohromné. Příští rok s novým motorem vyhlížíme pozitivně. Viděli jsme, co tady v kvalifikaci dokážou," rozplýval se odborný poradce Red Bullu Helmut Marko.
"V Rusku a celý víkend v Japonsku jsme samozřejmě velmi pečlivě sledovali jejich pokroky. A je to skvělé vidět, jak se opravdu zlepšují. Jsme tím nadšeni a samozřejmě nás to před rokem 2019 naplňuje nadějemi," doplňuje ho šéf týmu Christian Horner.
"Můžete vidět, že rychlost vozu na rovinkách není dobrá, a to je oblast, v níž doufáme, že se příští rok s Hondou dostaneme více do hry," stěžuje si Horner na současnou situaci s pohonnou jednotkou Renault.
"Půjde o jiná auta, takže si musíme počkat a uvidíme, jaký budeme mít balík. Red Bull vždycky staví rychlé vozy, jejich šasi jsou tím známé. Myslím, že se zlepšením Hondy, s pokroky, kterých momentálně dosahují, můžeme být fakt v dobré pozici. Uvidíme za 6 měsíců. Může se stát hodně věcí, nechci teď na to příliš myslet," řekl Gasly, jenž po skončení sezóny přestoupí z Toro Rosso k mateřskému Red Bullu.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.