Před začátkem třetího tréninku bylo nad okruhem v Soči docela zataženo s průměrnými teplotami vzduchu 23 stupňů Celsia, trať byla o devět stupňů teplejší.
První na trať vyrazil Fernando Alonso následovaný oběma piloty Williamsu a zaznamenal čas 1:37.713. V následujících minutách na trati téměř nikdo další nebyl, až po prvních deseti minutách tréninku absolvovali na nejměkkčí směsi první pokusy jezdci Ferrari. Jako první zajel svůj měřený čas Kimi Räikkönen (1:35.074), zatímco jeho stájový kolega Sebastian Vettel ho překonal s časem 1:33.859.
Během prvních patnáct minut zajelo nějaký čas pouze pět jezdců. Až v této chvíli se probudili u Mercedesu a zatímco Lewis Hamilton několik minut čekal připraven ve voze, Valtteri Bottas rozsekl oba konkurenty od Ferrari a s časem 1:33.941 se usadil na druhé příčce.
Dvacet minut uplynulo a Lewis Hamilton vyjíždí na dráhu, přičemž Charles Leclerc se zařadil na čtvrté místo (1:35.231). Valtteri Bottas s kolem 1:33.809 se prosadil do čela tabulky, Lewis Hamilton se po prvních pokusech zařadil až za svého kolegu a Sebastiana Vettela. Oba piloti Red Bullu byli dosud bez zajetého času.
Přibližně v polovině tréninku se vyšvihl na první místo úřadující mistr světa (1:33.664), zatímco piloti Ferrari zamířili do boxů. Max Verstappen agresivní jízdou vyjížděl mimo limity dráhy, Lewis Hamilton mezitím opět tlačil na pilu (1:33.496). Jako první z Red Bullů absolvoval měřené kolo Daniel Ricciardo (1:35.135), což v tu chvíli stačilo na páté místo. Hned za ním byl Charles Leclerc na Sauberu (1:35.231). Valtteri Bottas (+0.313), Sebastian Vettel (+0.363) i Kimi Räikkönen (+0.847) byli v boxech.
V závěrečné třetině se snažil Sebastian Vettel zlepšit svůj čas, avšak své kolo pokazil širokým výjezdem v jedné ze zatáček. U Mercedesu začali přikládat pod kotel, nejprve byl na špici Valtteri Bottas (1:33.321) a krátce na to překonal svým časem 1:33.067 Lewis Hamilton rekord okruhu, který měl do té doby v držení Sebastian Vettel z loňského roku (1:33.194). Němec ve službách Ferrari se marně snažil, ale již na konci druhého sektoru ztrácel šest desetin a na konci kola z toho byla celá sekunda. Kimi Räikkönen na tom nebyl o mnoho lépe (1:33.851).
V posledních minutách zajel Sebastian Vettel svůj nejlepší čas 1:33.667, což stačilo na třetí místo a přesně 0.600 za svým rivalem o letošní titul mistra světa. Doslova pár sekund před vypršením času vyhrazeného pro třetí trénink vyrazil do boxové uličky, ale červená na semaforu ho zastavila, finský stájový kolega jen vykoukl čumákem z garáže a dostal pokyn vypnout motor.
Nasazení nového motoru pro Maxe Verstappena v Brazílii rozpoutalo spor o to, zda úpravy zaměřené spíše na výkon než na spolehlivost spadají do limitu rozpočtu.
Lando Norris byl nejrychlejší ve druhém tréninku v Las Vegas, ale připouští, že mnoho soupeřů nedokončilo své simulace kvalifikace.
Charles Leclerc se po druhém tréninku na Velké ceně Las Vegas ocitl pod drobnohledem komisařů FIA, kteří vyšetřili jednu událost. Po provedeném šetření nebyly proti němu přijaty žádné další kroky.
Lando Norris byl nejrychlejší ve druhém tréninku v Las Vegas, ale celkový trénink znovu ovlivnily poklopy kanálů.
Max Verstappen připouští, že boj o titul zůstává otevřený a k obratu je potřeba víc než jen rychlost na trati. Zároveň komentuje překvapivý vývoj situace uvnitř McLarenu.
Charles Leclerc se vyjádřil k nedávnému komentáři Johna Elkanna, který vyzval jezdce Ferrari, aby se více soustředili na závodění a méně mluvili.
Ještě během sezony to vypadalo, že Oscar Piastri má nad týmovým kolegou v McLarenu navrch. Před závěrečnými závody se však situace změnila a iniciativa v boji o úspěch nyní leží na straně Landa Norrise.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane potvrdil, že oznámení jezdecké sestavy pro rok 2026 se odkládá a tým si dává čas na pečlivé vyhodnocení aktuální sezony a přípravu na novou éru Formule 1.
Sezona F1 2025 míří do závěrečné fáze a pozornost se soustředí na dramatický souboj uvnitř McLarenu mezi Landem Norrisem a Oscarem Piastrim, zatímco Toto Wolff naznačil, jak vypadají šance Maxe Verstappena na titul.
Šéf týmu Audi pro Formuli 1 Mattia Binotto naznačil, že nadcházející změny pravidel otevřou dveře těm, kdo dokážou nejrychleji přizpůsobit svůj vůz
Po výzvě šéfa Ferrari Johna Elkanna, aby jeho jezdci „více jezdili a méně mluvili“, se Jenson Button na sociálních sítích ozval.
Lewis Hamilton sice na Charlese Leclerca v celkovém pořadí ztrácí 66 bodů, přesto je to právě britský jezdec, jehož hlas by měl mít ve Ferrari při formování budoucí strategie zásadní váhu, hlásá insider.