Haas si pro sezonu 2019 ponechá nezměněnou jezdeckou sestavu, tedy Kevina Magnussena a Romaina Grosjeana.
Šéf týmu, Günther Steiner, tuto novinku potvrdil v rámci GP v Rusku. Dvojice tedy v týmu v roce 2019 pojede už třetí sezonu. "Od začátku jsme potřebovali zkušené jezdce, kteří urychlí vývoj našeho vozu a našeho týmu. V Romainu Grosjeanovi a Kevinu Magnussenovi máme dva velmi dobré a zkušené jezdce. Mezi loňským a letošním rokem jsme se drasticky zlepšili, takže ponechání si obou jezdců bylo poměrně jednoduchým rozhodnutím," říká Günter Steiner.
V letošní sezoně je zatím lepší Kevin Magnussen, kterému se 49 body patří devátá příčka v šampionátu. "Nikdy jsem nebyl v lepší situaci než je ta, ve které jsem v Haas F1 Teamu. Tento tým tvoří závodníci a všichni usilujeme o stejnou věc. Není zde žádná byrokracie a vše je velmi přímočaré. Gene Haas [majitel týmu] se stará o efektivitu a společně s Güntherem Steinerem vytvořili velmi efektnivní prostředí, které z lidí dostává to nejlepší. Všichni si vzájemně věříme a to je důvod, proč jsme toho tolik dosáhli."
Dán později během dne potvrdil, že s týmem má podepsanou smlouvu dokonce na dva roky: "Jsem extrémně šťastný, že mohu pokračovat s Haasem další dva roky. Měl jsem dva dobré roky, hodně jsem se toho naučil a jako jezdec jsem hodně vyrostl a našel svoje místo. Těším se na další dva roky a možná i více. Jsem rád, že mám smlouvu na dva roky, protože vám to dává možnost přijít s tím, co chcete. Nemusíte se ohledně toho stresovat už v prvním roce. Můžete přijít na to, co chcete dělat po další rok a půl. Můžete se soustředit na budoucnost bez nějakého stresu."
Zatímco setrvání Magnussena u týmu bylo díky dobrým výsledkům tak nějak očekáváno, tak Romain Grosjean nezažívá tak povedenou sezonu a někteří nad jeho setrváním u týmu pochybovali. Na druhou stranu pro Haas vyjel díky čtvrtému místu v Rakousku nejlepší výsledek. Od té doby přidal další tři bodovaná umístění. Haas díky tomu může bojovat s Renaultem o čtvrté místo v šampionátu. Francouze tak u amerického týmu čeká čtvrtá sezona, když je u Haasu už od jeho debutu v roce 2016.
"Je skvělé vidět, čeho tento tým dosáhl v tak relativně krátkém čase. A na některé, kteří zde jsou od samého začátku, jsem velmi hrdý. Do toho, aby byl Haas F1 Team konkurenceschopný jsme všichni dali hodně úsilí a obětování. Jsem velmi šťastný, že mohu pokračovat s Haas F1 Team a mohu reprezentovat Haas Automation a všechny naše partnery. Gene vybudoval něco speciálního - něco, co můžeme udělat ještě lepším - a je ctí být součástí toho," řekl Romain Grosjean.
Lando Norris varoval, že nahrazení DRS aktivní aerodynamikou by mohlo ubrat závodům na autentičnosti. Zdůraznil, že Formule 1 by měla zůstat skutečným sportem a neměla by působit uměle či předem nalinkovaně.
Ralf Schumacher doporučil Lawrenceovi Strollovi, aby zvážil nahrazení svého syna Lance, pokud chce Aston Martin bojovat o špičkové pozice ve Formuli 1. Podle něj by osobní vazby neměly stát v cestě sportovnímu úspěchu týmu.
Alex Albon označil sezónu 2025 za svou nejlepší v kariéře F1, přičemž vyzdvihl svou konkurenceschopnost a zkušenosti získané během čtyř let ve Williamsu.
George Russell naznačil, že jednání o nové smlouvě s Mercedesem nemusí spěchat, přičemž jeho budoucnost po sezoně 2025 zůstává otevřená. Britský jezdec dodal, že chce pečlivě zvážit všechny možnosti, než učiní konečné rozhodnutí, a tým i on si dají čas, aby našli nejlepší řešení.
Alex Jacques z F1 TV tvrdí, že Toto Wolff stále cítí následky, když před deseti lety přišel o Maxe Verstappena. Podle Jacquese ho tato zkušenost motivovala k tomu, aby dal Kimimu Antonellimu příležitost debutovat ve Formuli 1 hned v jeho první sezóně.
Helmut Marko označil rozhodnutí Maxe Verstappena zůstat u Red Bullu za logické, protože v době nejistoty před rokem 2026 je stabilita tou nejbezpečnější volbou. Verstappen sám zdůraznil, že se soustředí na nové regule a chce s týmem zůstat konkurenceschopný od samého začátku.
David Coulthard upozornil, že rivalita mezi týmovými kolegy může posouvat jezdce vpřed, ale zároveň ohrožovat spolupráci a výsledky týmu. Podle něj nejlepší jezdci dokážou soupeřit naplno, aniž by si zbytečně komplikovali práci navzájem.
Carlos Sainz je přesvědčený, že jeho přestup z Ferrari do Williamsu pro sezonu 2025 byl správný, ačkoli start u nového týmu byl náročný.
Helmut Marko z Red Bullu potvrdil, že budoucnost Yukiho Tsunody pro sezonu 2026 zatím není jasná a konečné rozhodnutí ohledně jeho místa v týmu padne až po letní přestávce, přičemž vedení pečlivě zvažuje všechny možnosti.
Oscar Piastri, mladý talent McLarenu, se dočká v roce 2026 vlastního vyhlídkového ochozu na hlavní rovince okruhu Albert Park. Tým tak chce oslavit jeho rostoucí význam a poskytnout fanouškům jedinečný zážitek sledovat jeho závody z bezprostřední blízkosti.
Ralf Schumacher kritizoval Lewisa Hamiltona za „divadelní“ gesta na okruhu. Podle něj se Hamilton pomalu adaptuje na podmínky ve Ferrari.
Max Verstappen přijímá pokles formy Red Bullu a soustředí se na učení s aktuálním vozem. Jeho cílem je být připraven na technické změny v roce 2026.