Pierra Gaslyho příští rok čeká povýšení z Toro Rosso do A-týmu. V něm si pochopitelně přeje uspět a stát se mistrem světa, nejde tam ale s cílem Maxe Verstappena zničit.
"Určitě ho nechci zničit, ale oba jsme závodní jezdci a samozřejmě jdu do Red Bullu s tím, abych byl tím nejlepším. Chci být nejlepším pilotem Formule 1, a to si přeje i Max," vysvětluje Gasly.
Verstappen je považován za velký talent F1, Gasly nahrazující Daniela Ricciarda si určitou výhodu může přinést - totiž znalost pohonné jednotky Hondy, na níž Red Bull příští rok po letech s Renaultem přechází, aby získal status továrního týmu.
Dvaadvacetiletý pilot Toro Rosso přitom nepochybuje, že japonský výrobce přijde s konkurenceschopným motorem a uspěje: "Dělají maximum - všechno pro to, aby uspěli."
"Musíme jim dát určitý čas, ale příští rok chtějí vyhrávat a já doufám, že o vítězství budeme schopni bojovat hned od počátku. Honda má všechno pro to, aby to bylo úspěšné. Jen stále potřebují najít trochu výkonu," uznává Gasly.
K tomu bude muset přidat i spolehlivost jako jediná musela u Brendona Hartleyho sáhnout již po šestém spalovacím motoru - povoleny jsou přitom pouze tři na sezónu. Pro svůj domácí závod v Suzuce chystá novou verzi pohonné jednotky, kterou si zřejmě vyzkouší již tento víkend v Rusku. V Sakuře jsou naplněni optimismem, protože jsou v přípravách na rok 2019 údajně napřed.
Jolyon Palmer míní, že těsný bodový rozdíl mezi Landem Norrisem a Oscarem Piastrim není jen odrazem jejich výkonů, ale i výsledkem štěstí. Podle něj Norrisovi v několika případech výrazně pomohly okolnosti, které mu umožnily zůstat v těsném kontaktu s týmovým kolegou.
James Allison varuje, že i po změně pravidel v roce 2026 zůstanou pneumatiky hlavním limitem výkonu monopostů. Podle něj bude strategie a práce s degradací klíčovější než samotné technické inovace.
Podle amerických médií zvažuje Red Bull možnost přivést do svého týmu F1 šampiona IndyCar Alexe Paloua, který by usedl vedle Maxe Verstappena.
Lewis Hamilton se po letní pauze vrací zpět do dění formule 1 a hned na úvod ho čeká závod, který může zásadně ovlivnit jeho sezonu. Britský šampion tak vstupuje do víkendu s vědomím, že následující velká cena je pro něj i pro Ferrari mimořádně důležitá.
S blížícím se oznámením jezdecké sestavy pro první sezónu týmu Cadillac ve Formuli 1 se podle očekávání tým přiklání ke zkušeným závodníkům. To zároveň značně snižuje šance mladého amerického jezdce Coltona Herty na místo v nové stáji.
Podle neoficiálních zpráv Ferrari připravuje při nadcházející Velké ceně Itálie v Monze speciální poctu k 50. výročí prvního titulu mistra světa Nikiho Laudy.
Lewis Hamilton zažil u Ferrari svůj nejúspěšnější začátek kariéry u nové stáje. Sedminásobný mistr světa zůstává přesto optimistický a věří v dlouhodobou vizi týmu.
Jacques Villeneuve je přesvědčen, že za nedávnou nadvládu Red Bullu stojí především Max Verstappen. Podle něj by si tým měl více uvědomovat, že současné úspěchy nejsou jen zásluhou technické převahy, ale hlavně vynikajících jezdeckých schopností své hvězdy.
Poradce Cadillacu pro Formuli 1, Mario Andretti, vyzval fanoušky, aby brali za pravdu pouze oficiální informace týmu, zatímco stáj chystá oznámení složení jezdeckého dua pro sezonu 2026. Andretti tím reaguje na množící se spekulace a snaží se udržet kontrolu nad komunikací směrem k médiím i fanouškům.
Red Bull plánuje dokončit ročník 2025 s prakticky stejnou specifikací monopostu, jakou představil při Velké ceně Maďarska.
McLaren MCL39 se sice rychle zařadil mezi nejdominantnější vozy sezony 2025, ale zimní testy v Bahrajnu odhalily i jeho slabší stránku. Podle jezdců byl monopost na samotné hranici možností obtížně ovladatelný, což ukazuje, že cesta k současné formě nebyla bez komplikací.
Podle spekulací by Red Bull mohl do dohody o odchodu Christiana Hornera zařadit ustanovení, které by mu znemožnilo vrátit se do Formule 1 v jiné funkci. Pro stáj z Milton Keynes by šlo o preventivní krok, jak zabránit tomu, aby jejich bývalý šéf v budoucnu posílil konkurenci.