Šéf Red Bullu Christian Horner prozradil, ve kterým ze zbývajících šesti závodech bude mít jeho tým reálnou šanci na to, aby porazil Mercedesy a Ferrari.
Rakouské stáji se v roce 2018 podařilo vyhrát už třikrát (GP Číny, Monaka a Rakouska), naposledy v Singapuru pak dojel Max Verstappen cílem jako druhý o devět sekund za Lewisem Hamiltonem. Svou velkou šanci cítí ve velké ceně, která je na programu na konci října a v níž loni triumfoval.
"Myslím si, že Mexiko je reálně zřejmě za normálních podmínek jediný pokus, který nám zbývá. Snad se před koncem roku dočkáme několika dalších pódií," komentuje Horner příležitosti svého týmu.
Šéf Mercedesu Toto Wolff má radost z toho, že se Red Bull zapojuje do bojů na čele, obzvlášť když se Verstappenovi podaří dostat se před Vettela, jenž na lídra šampionátu Hamiltona ztrácí 40 bodů. Ve hře jich je ale ještě 150.
"Red Bull byl v Singapuru skutečným faktorem. A pokud budou moci do konce sezóny sehrát větší roli, pak to je pro ně dobré je mít v té směsici. Je to dobré pro fanoušky a pro závodění. Užíváme si to," říká Wolff.
"Mexiko bude dalším závodem, kde by měli být papírově opravdu rychlí. Ale kdo ví, k čemu dojde v Soči a v Suzuce," přisuzuje šéf Mercedesu svému soupeři i tam velké šance.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.