Max Verstappen po druhém místě v Singapuru věří, že Red Bull má teď to nejrychlejší auto ve startovním poli Formule 1. Optimistou je i před příští sezónou, kdy přecházejí na pohon Hondy. Jejich budoucímu dodavateli věří, protože má podle něj podstatně větší rozpočet než Renault.
Holandský jezdec se již v sobotu kvalifikoval před oběma Ferrari do první řady a v neděli nestačil pouze na vítězného Lewise Hamiltona. Ten má podle něj velkou výhodu v podobě výkonnějšího motoru, Mercedes je jinak až za Red Bullem.
"Myslím si, že máme to nejlepší auto v poli, jak jsme z jistili v Singapuru. Samozřejmě doufáme, že příští rok budeme s novým dodavatelem motoru pokračovat v tom správném směru. Už máme v týmu ty správné lidi, ale celkový balík ještě není v pořádku. Příští rok to bude také těžké, ale věřím, že budeme mít skutečnou šanci," popisuje Verstappen na reklamní akci supermarketu Jumbo v Nizozemí.
V příští sezóně přecházejí k Hondě, která má letos zatím ty nejslabší a nejméně spolehlivé motory. Verstappen ale věří, že se japonská automobilka zvedne a umožní jim bojovat s Mercedesy a Ferrari. Uvádí pro to své důvody.
"Hlavně proto, že rozpočet, který mají, je mnohem větší než u našeho současného dodavatele motorů," srovnává s Renaultem. "Dále se zkrátka ubírají správným směrem, což dokládají výsledky z testování na stolici. Navíc opravdu, opravdu chtějí vyhrávat."
"My v týmu už máme to rozpoložení chtít vyhrávat. Ale na druhé straně garáže, u motoru, k tomu stále musí dojít - a toho se nám příští rok určitě dostane," věří Verstappen, který poslední dva podniky odjel s novou specifikací pohonné jednotky Renault. Protože se ale u ní objevily potíže s ovladatelností, tak Red Bull přemýšlí, že by se i za cenu penalizací v Rusku vrátil k starší verzi.
Honda má do Soči přivézt další vylepšení svého motoru (letos již třetí specifikaci), od kterého dle zákulisních informací očekávají takový nárůst výkonu, který by je dostal před francouzského výrobce.
Jolyon Palmer míní, že těsný bodový rozdíl mezi Landem Norrisem a Oscarem Piastrim není jen odrazem jejich výkonů, ale i výsledkem štěstí. Podle něj Norrisovi v několika případech výrazně pomohly okolnosti, které mu umožnily zůstat v těsném kontaktu s týmovým kolegou.
James Allison varuje, že i po změně pravidel v roce 2026 zůstanou pneumatiky hlavním limitem výkonu monopostů. Podle něj bude strategie a práce s degradací klíčovější než samotné technické inovace.
Podle amerických médií zvažuje Red Bull možnost přivést do svého týmu F1 šampiona IndyCar Alexe Paloua, který by usedl vedle Maxe Verstappena.
Lewis Hamilton se po letní pauze vrací zpět do dění formule 1 a hned na úvod ho čeká závod, který může zásadně ovlivnit jeho sezonu. Britský šampion tak vstupuje do víkendu s vědomím, že následující velká cena je pro něj i pro Ferrari mimořádně důležitá.
S blížícím se oznámením jezdecké sestavy pro první sezónu týmu Cadillac ve Formuli 1 se podle očekávání tým přiklání ke zkušeným závodníkům. To zároveň značně snižuje šance mladého amerického jezdce Coltona Herty na místo v nové stáji.
Podle neoficiálních zpráv Ferrari připravuje při nadcházející Velké ceně Itálie v Monze speciální poctu k 50. výročí prvního titulu mistra světa Nikiho Laudy.
Lewis Hamilton zažil u Ferrari svůj nejúspěšnější začátek kariéry u nové stáje. Sedminásobný mistr světa zůstává přesto optimistický a věří v dlouhodobou vizi týmu.
Jacques Villeneuve je přesvědčen, že za nedávnou nadvládu Red Bullu stojí především Max Verstappen. Podle něj by si tým měl více uvědomovat, že současné úspěchy nejsou jen zásluhou technické převahy, ale hlavně vynikajících jezdeckých schopností své hvězdy.
Poradce Cadillacu pro Formuli 1, Mario Andretti, vyzval fanoušky, aby brali za pravdu pouze oficiální informace týmu, zatímco stáj chystá oznámení složení jezdeckého dua pro sezonu 2026. Andretti tím reaguje na množící se spekulace a snaží se udržet kontrolu nad komunikací směrem k médiím i fanouškům.
Red Bull plánuje dokončit ročník 2025 s prakticky stejnou specifikací monopostu, jakou představil při Velké ceně Maďarska.
McLaren MCL39 se sice rychle zařadil mezi nejdominantnější vozy sezony 2025, ale zimní testy v Bahrajnu odhalily i jeho slabší stránku. Podle jezdců byl monopost na samotné hranici možností obtížně ovladatelný, což ukazuje, že cesta k současné formě nebyla bez komplikací.
Podle spekulací by Red Bull mohl do dohody o odchodu Christiana Hornera zařadit ustanovení, které by mu znemožnilo vrátit se do Formule 1 v jiné funkci. Pro stáj z Milton Keynes by šlo o preventivní krok, jak zabránit tomu, aby jejich bývalý šéf v budoucnu posílil konkurenci.