Max Verstappen po druhém místě v Singapuru věří, že Red Bull má teď to nejrychlejší auto ve startovním poli Formule 1. Optimistou je i před příští sezónou, kdy přecházejí na pohon Hondy. Jejich budoucímu dodavateli věří, protože má podle něj podstatně větší rozpočet než Renault.
Holandský jezdec se již v sobotu kvalifikoval před oběma Ferrari do první řady a v neděli nestačil pouze na vítězného Lewise Hamiltona. Ten má podle něj velkou výhodu v podobě výkonnějšího motoru, Mercedes je jinak až za Red Bullem.
"Myslím si, že máme to nejlepší auto v poli, jak jsme z jistili v Singapuru. Samozřejmě doufáme, že příští rok budeme s novým dodavatelem motoru pokračovat v tom správném směru. Už máme v týmu ty správné lidi, ale celkový balík ještě není v pořádku. Příští rok to bude také těžké, ale věřím, že budeme mít skutečnou šanci," popisuje Verstappen na reklamní akci supermarketu Jumbo v Nizozemí.
V příští sezóně přecházejí k Hondě, která má letos zatím ty nejslabší a nejméně spolehlivé motory. Verstappen ale věří, že se japonská automobilka zvedne a umožní jim bojovat s Mercedesy a Ferrari. Uvádí pro to své důvody.
"Hlavně proto, že rozpočet, který mají, je mnohem větší než u našeho současného dodavatele motorů," srovnává s Renaultem. "Dále se zkrátka ubírají správným směrem, což dokládají výsledky z testování na stolici. Navíc opravdu, opravdu chtějí vyhrávat."
"My v týmu už máme to rozpoložení chtít vyhrávat. Ale na druhé straně garáže, u motoru, k tomu stále musí dojít - a toho se nám příští rok určitě dostane," věří Verstappen, který poslední dva podniky odjel s novou specifikací pohonné jednotky Renault. Protože se ale u ní objevily potíže s ovladatelností, tak Red Bull přemýšlí, že by se i za cenu penalizací v Rusku vrátil k starší verzi.
Honda má do Soči přivézt další vylepšení svého motoru (letos již třetí specifikaci), od kterého dle zákulisních informací očekávají takový nárůst výkonu, který by je dostal před francouzského výrobce.
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.
Lewis Hamilton měl během sprintu Velké ceny USA v první zatáčce velmi napjatý moment, kdy se musel rychle vyhnout nebezpečné situaci. Halo v této situaci znovu sehrálo svoji roli.
Lando Norris upozornil, že McLaren před Velkou cenou USA čelí výzvám. I přes slibnou startovní pozici za Maxem Verstappenem zůstává tým v napjaté nejistotě.