Daniel Ricciardo a Max Verstappen pochybují o tom, že budou tento víkend v Singapuru tak konkurenceschopné auto, jako tomu bylo v květnu na podobném typu okruhu v Monaku. Kdo je podle nich favoritem?
Australský pilot tam s Red Bullem dominoval, když ovládl všechny tři tréninky, kvalifikaci a závod vyhrál se sedmisekundovým náskokem před Sebastianem Vettelem. V Singapuru ale podle něj bude mít nejrychlejší auto Ferrari.
"Cítím, že se od Monaka zlepšili. Myslím, že jsme se také zlepšili, ale ne tolik co oni [Ferrari]. Samozřejmě, že v Monaku jsme nad nimi měli trochu navrch, ale Singapur pro nás zřejmě nebude tak silný. Řekl bych, že před Singapurem je favoritem Ferrari, ale uvidíme. Snad to bude dost těsné," přeje si Ricciardo.
Jeho týmový kolega Verstappen je také o něco pesimističtější, pokud jde o šance Red Bullu na vítězství o tomto víkendu: "Myslím, že to rozhodně nebude tak dobré jako v Monaku. Určitě v Singapuru budeme blíže. Do úvahy připadá celá řada výsledků vzhledem k safety carům, strategii."
"Možná to bude mnohem těžší získat pole position, protože ostatní udělali s motory velké pokroky. Očekávám to také v Singapuru - stále tam je několik rovinek, kde to může dělat rozdíly. Ale pokud se dokážeme držet do tří či čtyř desetin, pak to bude dobré," uzavírá 20letý Holanďan.
Jolyon Palmer míní, že těsný bodový rozdíl mezi Landem Norrisem a Oscarem Piastrim není jen odrazem jejich výkonů, ale i výsledkem štěstí. Podle něj Norrisovi v několika případech výrazně pomohly okolnosti, které mu umožnily zůstat v těsném kontaktu s týmovým kolegou.
James Allison varuje, že i po změně pravidel v roce 2026 zůstanou pneumatiky hlavním limitem výkonu monopostů. Podle něj bude strategie a práce s degradací klíčovější než samotné technické inovace.
Podle amerických médií zvažuje Red Bull možnost přivést do svého týmu F1 šampiona IndyCar Alexe Paloua, který by usedl vedle Maxe Verstappena.
Lewis Hamilton se po letní pauze vrací zpět do dění formule 1 a hned na úvod ho čeká závod, který může zásadně ovlivnit jeho sezonu. Britský šampion tak vstupuje do víkendu s vědomím, že následující velká cena je pro něj i pro Ferrari mimořádně důležitá.
S blížícím se oznámením jezdecké sestavy pro první sezónu týmu Cadillac ve Formuli 1 se podle očekávání tým přiklání ke zkušeným závodníkům. To zároveň značně snižuje šance mladého amerického jezdce Coltona Herty na místo v nové stáji.
Podle neoficiálních zpráv Ferrari připravuje při nadcházející Velké ceně Itálie v Monze speciální poctu k 50. výročí prvního titulu mistra světa Nikiho Laudy.
Lewis Hamilton zažil u Ferrari svůj nejúspěšnější začátek kariéry u nové stáje. Sedminásobný mistr světa zůstává přesto optimistický a věří v dlouhodobou vizi týmu.
Jacques Villeneuve je přesvědčen, že za nedávnou nadvládu Red Bullu stojí především Max Verstappen. Podle něj by si tým měl více uvědomovat, že současné úspěchy nejsou jen zásluhou technické převahy, ale hlavně vynikajících jezdeckých schopností své hvězdy.
Poradce Cadillacu pro Formuli 1, Mario Andretti, vyzval fanoušky, aby brali za pravdu pouze oficiální informace týmu, zatímco stáj chystá oznámení složení jezdeckého dua pro sezonu 2026. Andretti tím reaguje na množící se spekulace a snaží se udržet kontrolu nad komunikací směrem k médiím i fanouškům.
Red Bull plánuje dokončit ročník 2025 s prakticky stejnou specifikací monopostu, jakou představil při Velké ceně Maďarska.
McLaren MCL39 se sice rychle zařadil mezi nejdominantnější vozy sezony 2025, ale zimní testy v Bahrajnu odhalily i jeho slabší stránku. Podle jezdců byl monopost na samotné hranici možností obtížně ovladatelný, což ukazuje, že cesta k současné formě nebyla bez komplikací.
Podle spekulací by Red Bull mohl do dohody o odchodu Christiana Hornera zařadit ustanovení, které by mu znemožnilo vrátit se do Formule 1 v jiné funkci. Pro stáj z Milton Keynes by šlo o preventivní krok, jak zabránit tomu, aby jejich bývalý šéf v budoucnu posílil konkurenci.