Sergio Pérez je před sezónou dalším kandidátem na závodní sedačku u McLarenu, který již podepsal smlouvu s Carlosem Sainzem nahrazujícím Fernanda Alonsa. Řadí se tak k Estebanovi Oconovi, Landovi Norrisovi a jejich současnému jezdci Stoffelovi Vandoorneovi.
Přestupový kolotoč o letní přestávce nabral s odchodem Fernanda Alonsa a změnou působiště Daniela Ricciarda překvapivé obrátky. A další rošáda se ještě v nejbližší době chystá.
Ačkoliv Pérez v Belgii naznačil, že příští rok zůstane u Force Indie, tak v zákulisí jedná také o svém možném přestupu k McLarenu, se kterým kdysi prožil pod taktovkou Martina Whitmarshe ne příliš úspěšnou epizodu své kariéry, když v roce 2013 nahradil Lewise Hamiltona. Po jediné sezóně však odešel k Force Indii.
Mexičan sice obnovil svou smlouvu pro rok 2019 s Force Indií, než ji poslal do exekuce, takže má kontrakt, který může být obnoven. Nyní ale sonduje možnosti u McLarenu, čímž by případně pomohl Estebanovi Oconovi k setrvání u týmu. Mladý talent Mercedesu se totiž vzhledem k příchodu Lance Strolla do stáje, kterou koupil jeho otec společně s dalšími investory, bude muset poroučet. Pérez je ochoten přestoupit, pokud mu za to více než jedna strana zaplatí.
McLaren svého druhého pilota vedle Sainze pro příští sezónu stále nepotvrdil. Vandoorneho pozice je vzhledem k bídným výsledkům po boku Alonsa nejistá, proto se spekuluje o Landovi Norrisovi, jenž dostane šanci také tento pátek během prvního tréninku v Monze poté, co před týdnem v Belgii v kokpitu vystřídal Fernanda.
Ocon, pro něhož už u Force Indie i přes tlak Mercedesu už není místo, během letní přestávky navštívil Woking kvůli výrobě sedačky. Jenže pro kokpit budoucího monopostu je se svými 186 cm příliš vysoký. Na pozadí probíhají intenzivní jednání, volné místo má ještě Williams, kde působí jako testovací jezdec Robert Kubica. Možná se již tento víkend dozvíme více o budoucích sestavách týmů.
Ted Kravitz naznačuje, že Aston Martin by mohl být pro Maxe Verstappena lepší volbou než Mercedes, a to kvůli lepšímu souladu s jeho osobností a stylem. Tento faktor by podle něj mohl být klíčový pro další etapu Verstappenovy kariéry mimo Red Bull.
Po závodě v Bahrajnu měl Lewis Hamilton konečně důvod k optimismu. Jeho vyjádření zněla výrazně povzbudivěji než po předchozích Grand Prix v Japonsku a Číně, kde se potýkal s frustrací a zklamáním.
Liam Lawson se po návratu k Racing Bulls zatím marně snaží navázat na své dřívější slibné výkony a hledá ztracené tempo i jistotu. Před závodem v Saúdské Arábii stojí před výzvou znovu najít sebevědomí a potvrdit svůj talent v náročné konkurenci.
Lewis Hamilton prohlásil, že si na nový monopost Ferrari postupně zvyká. Šéf týmu Fred Vasseur zároveň zdůraznil, že nejen jezdec, ale i celý tým se musí vzájemně přizpůsobit, aby spolu našli ideální souhru.
Šéf Ferrari Frédéric Vasseur ocenil přístup Lewise Hamiltona po kvalifikaci v Bahrajnu, kde britský jezdec neskrýval zklamání ze svého výsledku. Podle Vasseura právě tato nespokojenost ukazuje Hamiltonovo vítězné nastavení a přispěla k jeho působivému výkonu v závodě, který označil za "velmi silný".
Nový aerodynamický tunel Red Bullu sice vzniká rychleji, než se plánovalo, ale do provozu půjde až v roce 2027. Do té doby musí tým spoléhat na data z trati, protože současný tunel nedokáže přesně simulovat chování vozu.
Martin Brundle naznačil, že v Red Bullu zřejmě nastane čas na zásadní interní diskuse. Po nepřesvědčivém začátku sezony podle něj tým čekají „vážné rozhovory“, které by mohly odhalit hlubší problémy uvnitř úspěšné stáje.
George Russell označil druhé místo v Bahrajnu za důkaz, že Mercedes zvládá i podmínky, které mu dříve nesedly, ale šance na titul podle něj zůstávají malé.
Na začátku kariéry čelil Lewis Hamilton kritice za svůj styl oblékání, dnes je z něj módní ikona paddocku. Každý víkend ve Formuli 1 využívá jako přehlídkové molo a bez ostychu ukazuje svůj cit pro módu i originalitu.
Šéf Ferrari Frédéric Vasseur nehodil Lewise Hamiltona přes palubu. Po slabé kvalifikaci v Bahrajnu mu nabídl podporu a povzbuzení.
Carlos Sainz zažil po slibném začátku v Bahrajnu náročný závod. Po nejlepší kvalifikaci ve službách Williamsu, kde si vybojoval osmou příčku, se během neděle potýkal s nepříznivým vývojem a různými komplikacemi, které mu znemožnily proměnit solidní start v výraznější výsledek.
Lewis Hamilton si z Bahrajnu odvezl dosud nejlepší výsledek ve službách Ferrari. Po startu z devátého místa dojel pátý a sám přiznal, že konečně zjistil, jak dostat ze svého monopostu maximum. "Začíná to dávat smysl," vzkázal po závodě spokojený britský šampion.