Fernando Alonso doufá, že se mu šéf týmu Red Bull, Christian Horner, omluví za to, že jej kritizoval a tvrdil, že Alonsovi nenabízeli žádnou smlouvu na rok 2019.
Dvojnásobný mistr světa, Fernando Alonso, řekl, že jej během roku 2018 hned dvakrát oslovil Red Bull. Naposledy se tak mělo stát tento měsíc poté, co bylo oznámeno, že Daniel Ricciardo rakousko-britský tým opouští. Red Bull to však popírá a Horner Alonsa označil za ne zrovna nejžhavějšího kandidáta pro jeho tým.
Helmut Marko, sportovní poradce týmu, nedávno řekl, že požadavky Alonsa byly "velmi jednotvárné", když se s ním vlastně bavili před jednou dekádou. Marko Španěla obvinil, že všechny týmy, ve kterých jezdil, proměnil v "one man show". Dle Alonsa jsou ale tato prohlášení v rozporu se zájmem, který o něj tým projevil. "Ano, měl jsem několik nabídek od Red Bullu," řekl Fernando Alonso pro Sky Sport F1. "Vlastně jsem měl [nabídku] v letech 2007, 2009, 2011, 2013 a letos dvě. Jednu v Monaku a jednu v srpnu."
"Takže jsem rád, že se mě ptáte na tyto otázky, protože komentáře Christiana Hornera z tohoto léta a pana Marka jsou kompletně mimo kontext, překvapivé komentáře, že vytvářím chaos a jsem náročným mužem ke spolupráci. Zaprvé se mnou nikdy nepracovali a zadruhé mě naháněli v pěti nebo šesti příležitostech v posledních sedmi letech. A teď řeknou, že jsou loajální ke svému programu, jejich závazkům a jejich mladým jezdcům," pokračuje pilot McLarenu.
"Je to zvláštní, je to nefér vůči mně. Psal jsem Christianovi po těchto komentářích v létě. Omluvil se e-mailem a snad se omluví znovu tento víkend," dodal Španěl. Horner ve Spa ale trvá na tom, že z jejich strany nebyla žádná nabídka Alonsovi učiněna a to i přes požadavek ze strany Flavia Briatoreho (dlouholetého manažera Alonsa) a managementu Formule 1.
"Samozřejmě Flavio natáhl ruku, dokonce i FOM natáhla ruku, ale to bylo jasné od začátku," poodhaluje svoji verzi příběhu Christian Horner, šéf Red Bull Racing. "Fernandovi Alonsovi jsme nabídli kontrakt, ale to bylo v roce 2007! Co vím, tak mu od té doby nikdo v Red Bullu nic nenabízel. Je skvělým jezdcem, má ohromný talent, ale nesedí do profilu našeho týmu, naším investicím do mládí a juniorskému programu, který byl v posledních 10 letech tak úspěšný."
Emerson Fittipaldi Jr., syn legendárního šampiona Formule 1, přiznal, že jeho obdiv k Maxu Verstappenovi se zrodil během kontroverzního finále sezony 2021 v Abú Dhabí.
Jolyon Palmer míní, že těsný bodový rozdíl mezi Landem Norrisem a Oscarem Piastrim není jen odrazem jejich výkonů, ale i výsledkem štěstí. Podle něj Norrisovi v několika případech výrazně pomohly okolnosti, které mu umožnily zůstat v těsném kontaktu s týmovým kolegou.
James Allison varuje, že i po změně pravidel v roce 2026 zůstanou pneumatiky hlavním limitem výkonu monopostů. Podle něj bude strategie a práce s degradací klíčovější než samotné technické inovace.
Podle amerických médií zvažuje Red Bull možnost přivést do svého týmu F1 šampiona IndyCar Alexe Paloua, který by usedl vedle Maxe Verstappena.
Lewis Hamilton se po letní pauze vrací zpět do dění formule 1 a hned na úvod ho čeká závod, který může zásadně ovlivnit jeho sezonu. Britský šampion tak vstupuje do víkendu s vědomím, že následující velká cena je pro něj i pro Ferrari mimořádně důležitá.
S blížícím se oznámením jezdecké sestavy pro první sezónu týmu Cadillac ve Formuli 1 se podle očekávání tým přiklání ke zkušeným závodníkům. To zároveň značně snižuje šance mladého amerického jezdce Coltona Herty na místo v nové stáji.
Podle neoficiálních zpráv Ferrari připravuje při nadcházející Velké ceně Itálie v Monze speciální poctu k 50. výročí prvního titulu mistra světa Nikiho Laudy.
Lewis Hamilton zažil u Ferrari svůj nejúspěšnější začátek kariéry u nové stáje. Sedminásobný mistr světa zůstává přesto optimistický a věří v dlouhodobou vizi týmu.
Jacques Villeneuve je přesvědčen, že za nedávnou nadvládu Red Bullu stojí především Max Verstappen. Podle něj by si tým měl více uvědomovat, že současné úspěchy nejsou jen zásluhou technické převahy, ale hlavně vynikajících jezdeckých schopností své hvězdy.
Poradce Cadillacu pro Formuli 1, Mario Andretti, vyzval fanoušky, aby brali za pravdu pouze oficiální informace týmu, zatímco stáj chystá oznámení složení jezdeckého dua pro sezonu 2026. Andretti tím reaguje na množící se spekulace a snaží se udržet kontrolu nad komunikací směrem k médiím i fanouškům.
Red Bull plánuje dokončit ročník 2025 s prakticky stejnou specifikací monopostu, jakou představil při Velké ceně Maďarska.
McLaren MCL39 se sice rychle zařadil mezi nejdominantnější vozy sezony 2025, ale zimní testy v Bahrajnu odhalily i jeho slabší stránku. Podle jezdců byl monopost na samotné hranici možností obtížně ovladatelný, což ukazuje, že cesta k současné formě nebyla bez komplikací.