Pierre Gasly se stal náhradou za Daniela Ricciarda, který po sezóně odchází k Renaultu.
Pro francouzského mladíka z Toro Rosso to byl prý pěkný šok, ačkoliv se tento krok očekával. Nicméně potvrzující telefonát přišel až téměř ke konci letní přestávky.
"Když mi Helmut Marco zavolal, byl jsem ve spodním prádle. Když jsme domluvili, běhal jsem po domě a řval nadšením na mé kamarády. Všichni hned skočili do bazénu a oslavovali jsme," popisuje nadšený Gasly.
"Byl jsem moc šťastný, protože je to něco, co jsem si dlouho přál. Když jsem přišel do juniorského programu Toro Rosso, tohle byl ten cíl, takže jsem byl nadšený a šťastný. Bude to určitě náročné, ale já mám rád výzvy" uvedl pro oficiální web Red Bullu.
Těší se také na týmového kolegu Maxe Verstappena, protože prý spolu dobře vycházejí a znají se již dlouho - od závodění v motokárách. Věří také, že pro něj bude výhodou, že již zná motor Honda a její zaměstnance.
Zároveň si Red Bull uvědomuje, že Gaslymu zatím chybí zkušenosti, avšak čekají, že jim od druhé poloviny sezóny bude za Ricciarda odpovídající náhradou.
A kdo dvaadvacetiletého rodáka z Rouenu nahradí u Toro Rosso? Odpověď by prý měla přijít začátkem září.
Lando Norris podle Andrey Stelly už v roce 2024 získal přesvědčení, že může soupeřit s Maxem Verstappenem. Právě tato nová sebedůvěra se ukázala jako rozhodující faktor
Forbes zveřejnil žebříček nejlépe placených pilotů F1 za sezonu 2025, přičemž příjmy rozdělil na základní platy a bonusy, které často výrazně převyšují samotný plat a umožňují i jezdcům bez titulu mistra světa výrazně zvýšit celkové příjmy.
Verstappen Racing podle dostupných informací uzavřel víceletou spolupráci s Mercedesem. Partnerství má být klíčovým pilířem dlouhodobých ambicí týmu Maxe Verstappena.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.