Max Verstappen si stěžuje na pohonnou jednotku Renaultu, který jim poskytuje vylepšení se zpožděním. Se svým Red Bullem a vývojem monopostu je však spokojený, podle něj v této oblasti patří na absolutní špičku.
Red Bull se příští rok rozhodl změnit motorového partnera a přejít k Hondě. Bude se mu dostávat od Renaultu v poslední části sezóny 2018 stejného přístupu jako doposud? "Těžko říct. Například u paliva jsme mohli mít vylepšení v Německu, ale dostali jsme ho až v Maďarsku, protože si nebyli jistí spolehlivostí," kroutí hlavou Verstappen.
"Jsou to všechny tyto věci. Když se objeví nové díly, pak je samozřejmě dostane nedříve tovární tým, což je také logické, ale pro nás škoda. Zkrátka víte, že Ferrari a Mercedes je hned nasadí a mohou mít jeden či dva závody výhodu, než ten krok udělá zbytek, My jsme tedy stále dva závody pozadu," poukazuje pilot Red Bullu, který se těší, až se mu změní status ze zákaznického týmu na tovární.
Rakouský tým si za svou situaci může částečně sám tím, že se rozhodl pro odlišného dodavatele benzínu a maziv, než používá Renault se zákaznickým McLarenem. Ve Viry proto musí vyhradit zdroje navíc pro testování vylepšení s produkty ExxonMobil, jenž představil letos první vylepšení paliva až na Hungaroringu, zatímco BP Castrol tak učinil již v květnu ve Barceloně.
"Obzvlášť nyní mají svůj vlastní tovární tým, tak věci dostáváte vždy trochu se zpožděním. Řekněme to takto: teď, když je jisté, že přejdete k Hondě, tak to nebude fungovat ve váš prospěch. Ale tak už to chodívá - my jsme to věděli, takže to jen musíte akceptovat," pokračuje holandský pilot.
Šasi svého týmu si však pochvaluje, podle něj předčí i špičku pole - Ferrari s Mercedesem, kteří jsou v šampionátu před nimi: "Doufám, že budeme pokračovat v dobrém vývoji vozu. Motor je obtížný příběh. Jsme lepší než oni, pokud jde auto, v tomhle to jsou oni [Ferrari a Mercedes], kteří mají co dohánět," dodává Verstappen, jehož týmový kolega Daniel Ricciardo se rozhodl Red Bullu před příští sezónou opustit.
Emerson Fittipaldi Jr., syn legendárního šampiona Formule 1, přiznal, že jeho obdiv k Maxu Verstappenovi se zrodil během kontroverzního finále sezony 2021 v Abú Dhabí.
Jolyon Palmer míní, že těsný bodový rozdíl mezi Landem Norrisem a Oscarem Piastrim není jen odrazem jejich výkonů, ale i výsledkem štěstí. Podle něj Norrisovi v několika případech výrazně pomohly okolnosti, které mu umožnily zůstat v těsném kontaktu s týmovým kolegou.
James Allison varuje, že i po změně pravidel v roce 2026 zůstanou pneumatiky hlavním limitem výkonu monopostů. Podle něj bude strategie a práce s degradací klíčovější než samotné technické inovace.
Podle amerických médií zvažuje Red Bull možnost přivést do svého týmu F1 šampiona IndyCar Alexe Paloua, který by usedl vedle Maxe Verstappena.
Lewis Hamilton se po letní pauze vrací zpět do dění formule 1 a hned na úvod ho čeká závod, který může zásadně ovlivnit jeho sezonu. Britský šampion tak vstupuje do víkendu s vědomím, že následující velká cena je pro něj i pro Ferrari mimořádně důležitá.
S blížícím se oznámením jezdecké sestavy pro první sezónu týmu Cadillac ve Formuli 1 se podle očekávání tým přiklání ke zkušeným závodníkům. To zároveň značně snižuje šance mladého amerického jezdce Coltona Herty na místo v nové stáji.
Podle neoficiálních zpráv Ferrari připravuje při nadcházející Velké ceně Itálie v Monze speciální poctu k 50. výročí prvního titulu mistra světa Nikiho Laudy.
Lewis Hamilton zažil u Ferrari svůj nejúspěšnější začátek kariéry u nové stáje. Sedminásobný mistr světa zůstává přesto optimistický a věří v dlouhodobou vizi týmu.
Jacques Villeneuve je přesvědčen, že za nedávnou nadvládu Red Bullu stojí především Max Verstappen. Podle něj by si tým měl více uvědomovat, že současné úspěchy nejsou jen zásluhou technické převahy, ale hlavně vynikajících jezdeckých schopností své hvězdy.
Poradce Cadillacu pro Formuli 1, Mario Andretti, vyzval fanoušky, aby brali za pravdu pouze oficiální informace týmu, zatímco stáj chystá oznámení složení jezdeckého dua pro sezonu 2026. Andretti tím reaguje na množící se spekulace a snaží se udržet kontrolu nad komunikací směrem k médiím i fanouškům.
Red Bull plánuje dokončit ročník 2025 s prakticky stejnou specifikací monopostu, jakou představil při Velké ceně Maďarska.
McLaren MCL39 se sice rychle zařadil mezi nejdominantnější vozy sezony 2025, ale zimní testy v Bahrajnu odhalily i jeho slabší stránku. Podle jezdců byl monopost na samotné hranici možností obtížně ovladatelný, což ukazuje, že cesta k současné formě nebyla bez komplikací.