Max Verstappen si stěžuje na pohonnou jednotku Renaultu, který jim poskytuje vylepšení se zpožděním. Se svým Red Bullem a vývojem monopostu je však spokojený, podle něj v této oblasti patří na absolutní špičku.
Red Bull se příští rok rozhodl změnit motorového partnera a přejít k Hondě. Bude se mu dostávat od Renaultu v poslední části sezóny 2018 stejného přístupu jako doposud? "Těžko říct. Například u paliva jsme mohli mít vylepšení v Německu, ale dostali jsme ho až v Maďarsku, protože si nebyli jistí spolehlivostí," kroutí hlavou Verstappen.
"Jsou to všechny tyto věci. Když se objeví nové díly, pak je samozřejmě dostane nedříve tovární tým, což je také logické, ale pro nás škoda. Zkrátka víte, že Ferrari a Mercedes je hned nasadí a mohou mít jeden či dva závody výhodu, než ten krok udělá zbytek, My jsme tedy stále dva závody pozadu," poukazuje pilot Red Bullu, který se těší, až se mu změní status ze zákaznického týmu na tovární.
Rakouský tým si za svou situaci může částečně sám tím, že se rozhodl pro odlišného dodavatele benzínu a maziv, než používá Renault se zákaznickým McLarenem. Ve Viry proto musí vyhradit zdroje navíc pro testování vylepšení s produkty ExxonMobil, jenž představil letos první vylepšení paliva až na Hungaroringu, zatímco BP Castrol tak učinil již v květnu ve Barceloně.
"Obzvlášť nyní mají svůj vlastní tovární tým, tak věci dostáváte vždy trochu se zpožděním. Řekněme to takto: teď, když je jisté, že přejdete k Hondě, tak to nebude fungovat ve váš prospěch. Ale tak už to chodívá - my jsme to věděli, takže to jen musíte akceptovat," pokračuje holandský pilot.
Šasi svého týmu si však pochvaluje, podle něj předčí i špičku pole - Ferrari s Mercedesem, kteří jsou v šampionátu před nimi: "Doufám, že budeme pokračovat v dobrém vývoji vozu. Motor je obtížný příběh. Jsme lepší než oni, pokud jde auto, v tomhle to jsou oni [Ferrari a Mercedes], kteří mají co dohánět," dodává Verstappen, jehož týmový kolega Daniel Ricciardo se rozhodl Red Bullu před příští sezónou opustit.
Laurent Mekies přiblížil strategii Red Bullu během brazilského víkendu, kdy tým zvolil odvážné nastavení vozu.
Charles Leclerc po závodě v Brazílii nešetřil zklamáním a kriticky zhodnotil incident, který ukončil jeho nadějný víkend.
Max Verstappen po závodě ocenil tým Red Bull za „neuvěřitelný výsledek“ po startu z pitlane. Dokázal se rychle prosadit vpřed a vyzdvihl práci týmu, která pomohla proměnit náročný začátek v silný výkon.
Lewis Hamilton popsal svůj první rok u Ferrari jako a přiznal, že poslední víkend pro něj nebyl snadný. Sedminásobný mistr světa tak dál čeká na moment, kdy se jeho přestup k italské stáji začne skutečně vyplácet.
Lando Norris navýšil vedení v šampionátu před Oscarem Piastrim po silném výkonu v Brazílii. Max Verstappen však na Interlagosu zazářil a znovu ukázal své kvality.
Oscar Piastri i po nehodě ve sprintu a čtvrtém místě v kvalifikaci v Brazílii zůstává přesvědčen, že může získat titul mistra světa F1.
Max Verstappen odstartuje závod na Interlagosu z boxové uličky poté, co byl už v Q1 vyřazen z kvalifikace. Red Bull po neúspěchu provedl změny v nastavení vozu, což šampiona čeká náročná stíhací jízda.
Lewis Hamilton opouštěl Interlagos po kvalifikaci s viditelným zklamáním, když se musel spokojit s 13. místem.
Lando Norris opět ukázal skvělou formu během napínavé kvalifikace na okruhu Interlagos. Britský jezdec naznačil, že v boji o titul mistra světa bude i nadále patřit mezi hlavní favority.
Oscar Piastri havaroval za mokrých podmínek na Interlagosu, což mu výrazně zkomplikovalo boj o titul a zvětšilo náskok jeho týmového kolegy v průběžném pořadí šampionátu.
Gabriel Bortoleto havaroval během brazilského sprintu a jeho vůz utrpěl vážná poškození. Pilot byl preventivně odeslán do lékařského centra .
Lando Norris v Brazílii zvládl napínavý sprint s bravurou, když odolal dravému útoku Kimiho Antonelliho a dojel si pro vítězství. Zatímco Brit potvrdil své mistrovské ambice, jeho největší soupeř v boji o titul Oscar Piastri skončil po nehodě mimo hru a způsobil přerušení závodu červenými vlajkami.