 
            Daniel Ricciardo svého současného zaměstnavatele překvapil svým rozhodnutím přejít od příští sezóny ke konkurenci.
Sympatický Australan se k Red Bullu přidal v roce 2008 jako člen jeho juniorského týmu, s nímž vyhrál několik titulů. Svého debutu ve Formuli 1 se pak dočkal ve Velké ceně Británie 2011 s HRT, kam byl zapůjčen.
Po dvou sezónách u Toro Rosso se pak v roce 2014 dočkal konečně povýšení do A-týmu Red Bullu, s nímž to dotáhl k 7 vítězstvím ve velkých cenách, k 29 pódiím, ovládl dvě kvalifikace a do této chvíle nasbíral slušných 904 mistrovských bodů. Nyní se s ním ale překvapivě loučí, příští rok bude jezdit místo Carlose Sainze za Renault. Španěl byl do Enstone pouze zapůjčen, ale podle zákulisních informací se nevrátí do Red Bullu, ale spíše poputuje k McLarenu.
"Šlo zřejmě o jedno z nejtěžších rozhodnutí mé dosavadní kariéry. Myslím si však, že pro mě nastal čas pustit se do čerstvé a nové výzvy. Uvědomuji si, že toho je před Renaultem hodně, haby dosáhli svůj cíl závodit na té nejvyšší úrovni, ale v posledních dvou letech na mě jejich pokrok zapůsobil. A uvědomuji si, že pokaždé, co byl Renault ve sportu, tak nakonec vyhrál. Doufám, že jim budu schopný v této cestě pomoci a přispět k ní na dráze i mimo ní," vypráví Ricciardo.
Welcome to the family Brooo.. 👊🏼Looking forward to go hunting together next year! 😉 @danielricciardo #F1 #RSspirit pic.twitter.com/4qs4QUZsg1
— Nico Hülkenberg (@HulkHulkenberg) August 3, 2018"Plně respektujeme rozhodnutí Daniela opustit Aston Martin Red Bull Racing a přejeme mu v budoucnu vše nejlepší. Rádi bychom mu poděkovali za jeho oddanost a roli, kterou s týmem sehrával od roku 2014. K vrcholným okamžikům samozřejmě patřilo 7 vítězství a 29 pódiových umístění, které s námi dosáhl," loučí se šéf týmu Christian Horner.
"Nyní budeme pokračovat ve vyhodnocování početných možností, které máme k dispozici, než se rozhodneme, kdo v sezóně 2019 doplní Maxe Verstappena. Mezitím letos stále zbývá 9 závodů a plně se soustředíme na to, abychom ve zbytku sezóny z každé příležitosti pro Maxe a Daniela vytěžili maximum," dodává šéf Red Bullu, který od příštího ročníku čeká také změna pohonných jednotek - přejde z Renaultu na Hondy.
Cyril Abiteboul novou posilu u Renaultu vítá slovy: "Podpis Daniela podtrhuje naše odhodlání zrychlit pokroky směrem k špičce sportu. Také je to uznáním práce, kterou jsme odvedli v posledních dvou a půl sezónách. Danielův talent a charisma jsou bezpochyby obrovským přínosem a jasným sdělením pro tým. Budeme mu muset oplatit jeho důvěru v nás tím nejlepším možným autem. Vítáme jej do našeho rostoucího týmu v roce 2019 s velkou dávkou hrdosti, ale zároveň i s pokorou."
Na Ricciarda se těší i jeho budoucí týmový kolega. "Vítej do rodiny, brácho. Těším se, až příští rok společně vyrazíme na lov," vzkazuje mu Hülkenberg.
 
            Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
 
            Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
 
            Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
 
            George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
 
            Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
 
            Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
 
            Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
 
            Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
 
            Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
 
            Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
 
            Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.
 
            Fernando Alonso kritizoval FIA za postup při startu Velké ceny Mexika. Podle něj nebyla reakce komisařů dostatečně rychlá ani konzistentní.