Podle Lewise Hamiltona se Mercedes musí v druhé části sezóny zaměřit zejména na svou kvalifikační výkonnost, má-li v boji o titul odolat tlaku Ferrari.
Letos si v 12 podnicích britský pilot připsal 5 vítězství v kvalifikaci, stejně jako Sebastian Vettel. Jedno přidal v Rakousku i Valtteri Bottas, jenž svými výkony dokládá, že Stříbrné šípy mají o sobotách mírně navrch (jedno pole-position patří Danielovi Ricciardovi z Red Bullu, který uspěl v Monaku).
Jenže pokud o minulém víkendu bylo v Maďarsku sucho, pak by se jim podle Hamiltona italský tým "zřejmě ztratil někde v dáli. Z nějakého důvodu je závod opravdu naší silnou stránkou."
"Současná práce se soustředí na to, abychom se zlepšili v kvalifikacích. Máme 5krát pole-position z 12 závodů, což je sice dobré, ale mohlo by to být lepší. Na to se musíme u těchto kluků zaměřit, protože v závodě to podle mě obecně dokážeme udržet," pokračuje lídr šampionátu.
Po minulém pátku se obával, že na Hungaroringu je Ferrari jasně porazí, ale "z nějakého důvodu si myslím, že jsem v neděli přepnul do jiného módu. Bylo to opravdu trochu překvapení." Hodně mu k tomu pomohly i významné změny na voze po trénincích.
"Opravdu jsem hrdý na celý tým za to, že udržuje tempo, i když tito kluci v posledních několika závodech zvýšili své úsilí. Odjet s dvěma vítězstvími je dokladem hluboké síly našeho týmu," dodává Hamilton, jenž má před letní přestávkou na Vettela náskok 24 bodů. Vše ale mohlo být trochu jinak, kdyby před dvěma týdny pilot Ferrari neudělal za deště zbytečnou chybu ve Velké ceně Německa, kterou s přehledem vedl.
Max Verstappen po kvalifikaci v Mexiku přiznal zklamání z nedostatku přilnavosti a rovnováhy svého Red Bullu. Tyto problémy mu zabránily držet krok s McLareny a zkomplikovaly jeho boj o titul.
Lando Norris si v Mexiku připsal možná nejcennější pole position své dosavadní kariéry. Britský jezdec McLarenu zajel mistrovské kolo, kterým jasně převýšil jak týmového kolegu Oscara Piastriho, tak i dosud dominantního Maxe Verstappena.
Max Verstappen předvedl působivý výkon ve druhém tréninku, ovšem dlouhodobé tempo Red Bullu na okruhu v Mexico City zůstávalo znepokojivě slabé.
Během pátku v Mexico City se udála nečekaná situace, která zaujala fanoušky. George Russell si našel originální způsob, jak si užít závodní atmosféru a pobavit fanoušky po celém světě.
Druhý volný trénink v Mexico City přinesl napínavé momenty a technické komplikace několika jezdců. Závěr ukázal vyrovnanou konkurenci a naznačil, že nadcházející závod bude velmi zajímavý.
Charles Leclerc zahájil víkend v Mexiku nejrychlejším časem v prvním volném tréninku na okruhu v Mexico City. Mezi nováčky se nejlépe předvedl Arvid Lindblad, který zazářil jako nejrychlejší z debutantů.
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.