 
            V padoku se hovoří o možných přestupech pilotů a bývalý pilot F1 Pedro de la Rosa se vyjadřuje k případnému duelu španělských pilotů u McLarenu. Zkušenější Fernando Alonso by podle něj s Carlosem Sainzem zametl, pokud by k němu zamířil z Renaultu.
Alonso letos jasně převyšuje svého týmového kolegu Stoffela Vandoorne, jehož budoucnost je u týmu podle některých nahnutá po odchodu Erica Boulliera. Fernando jej předčil ve všech 12 kvalifikacích a na body vede 44:8.
Podle De la Rosy by na tom ale podobně i Sainz: "Myslím, že by bylo lepší, kdyby spolu nejezdili. Být týmovým kolegou Fernanda, to je velmi těžké. Proto bych dal přednost, aby trpěl nějaký jiný jezdec, ne zrovna Carlos."
"Fernando je starý pes, nejlepší pilot v historii Formule 1. Proto bych preferoval, aby Carlos nasbíral ještě dva nebo tři roky zkušenosti ve sportu, a až potom by čelil takovému zvířeti, jako je Fernando," pokračuje pro Cadena SER 47letý Španěl, jenž s Alonsem spolupracoval u Ferrari.
"Když říkám, že je Fernando nejlepší, tak mi lidé namítají, že jsme kamarádi. Ale já jsem pracoval s několika nejlepšími piloty a Fernando má opravdu něco výjimečného," hájí se De la Rosa.
Spekuluje se, že Renault dá místo Sainze příští rok přednost Estebanovi Oconovi. "Pokud udělají tu chybu, že Carlose nechají uniknout, tak z toho nemusíme šílet, protože on si své místo v F1 zaslouží."
Z nováčků jej letos nejvíce zaujal Charles Leclerc u Sauberu: "Je novým šperkem a doufám, že mu u Ferrari v roce 2019 dají šanci," přeje si bývalý pilot Arrowsu, Jaguaru, McLarenu, Sauberu a HRT, s nimiž absolvoval v F1 104 velkých cen.
Na závěr si všímá souboje na čele letošního šampionátu: "Mercedes vyhrává, když by mělo vyhrát Ferrari. Pro ně a pro Vettela je velké drama to, že mají nejlepší auto, ale přesto ztrácí 24 bodů. Stále zbývá ujít dlouhý kus cesty a myslím, že všechno se rozhodne až v posledním závodě," dodává De la Rosa.
 
            Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
 
            Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
 
            Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
 
            George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
 
            Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
 
            Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
 
            Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
 
            Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
 
            Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
 
            Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
 
            Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.
 
            Fernando Alonso kritizoval FIA za postup při startu Velké ceny Mexika. Podle něj nebyla reakce komisařů dostatečně rychlá ani konzistentní.