Ředitel Renaultu Cyril Abiteboul po další spršce veřejných stížností ze strany Red Bullu uvedl, že si jejich kritiky už několik let raději nevšímají. Těší se, až vzájemnou spolupráci po sezóně definitivně ukončí.
V neděli na Hungaroringu musel odstoupit Max Verstappen kvůli závadě MGU-K už v pátém kole a šéf Red Bullu Christian Horner poté uvedl: "Platíme za tyto motory miliony liber, za prvotřídní, špičkový produkt. A jak vidíte, tak je docela zřejmé, že se pohybujeme dost pod touto úrovní. Je to tedy frustrující."
"Měli jsme v závodě velmi konkurenceschopné auto, takže to je velmi otravné. Viděli jste, že jsme ve velké ceně měli velmi silné auto, nic jsme ostatním nedarovali. Max podle mě mohl odjet velmi slušně, nebýt poruchy motoru... Vypadá to, že v příštích závodech bychom mohli dostat nějaké penalizace, takže to je očividně frustrující," hodnotil Horner po Velké ceně Maďarska.
Abiteboul na dotaz, co na stížnosti Red Bullu říká a jaký vliv by to mohlo mít na vedení Renaultu, odpovídá: "Naši šéfové přestali číst, co o nás Christian Horner říká, někdy od roku 2015. Je naprosto zřejmé, s nimi už nechceme mí nic společného. Je zcela zřejmé, že je po všem."
"Budou mít svého motorového partnera, který bude platit obrovské peníze, aby dostal svůj produkt do vozu, a já jim přeji hodně štěstí. Nemám nic víc, co bych k tomu dodávat," říká ředitel Renaultu.
Red Bull, jenž si motory přejmenovává na TAG Heuer kvůli výhodné reklamní smlouvě, se po sezóně s Renaultem definitivně rozejde. Od příštího ročníku jeho monoposty bude pohánět Honda, která své pohonné jednotky po krachu partnerství s McLarenem letos dodává jejich B-týmu Toro Rosso.
Ferrari a Lewis Hamilton čelili problémům se zahříváním pneumatik během tréninku na Velkou cenu Saúdské Arábie, což naznačuje, že mají před sebou náročnou práci. Tým a jezdec se potýkali s hledáním správného nastavení pro optimální výkon, což naznačuje dlouhou cestu k vyřešení těchto potíží.
Lando Norris ovládl závěrečný trénink před Velkou cenou Saúdské Arábie a potvrdil skvělou formu McLarenu. Tým z Wokingu tak před kvalifikací ukázal, že bude vážným kandidátem na nejvyšší příčky.
Max Verstappen varoval, že i když Red Bull během Velké ceny Saúdské Arábie učinil malý pokrok, tým se stále nachází daleko od vyřešení svých problémů. Přestože se na první pohled zdálo, že tým učinil krok vpřed, holandský šampion zdůraznil, že zbývá mnoho výzev, které je třeba překonat.
Zak Brown popsal, jak McLaren prošel hlubokou proměnou, kdy bylo nutné změnit strukturu i týmovou mentalitu. Díky odhodlanému vedení a trpělivé práci se McLaren vrátil mezi špičku a v sezoně 2024 získal titul mistrů konstruktérů.
Během pátečních tréninků Albon označil incident s Lewisem Hamiltonem za potenciálně nebezpečný. Jezdec Ferrari poté předstoupil před komisaře, aby situaci obhájil ze svého pohledu.
Lando Norris v barvách stáje McLaren udával tón druhému volnému tréninku na Velkou cenu Saúdské Arábie, který se v pátek odehrál v Džiddě. Mladý Brit předvedl na tamním městském okruhu vynikající výkon a stanovil nejrychlejší čas dne, čímž potvrdil, že s ním bude třeba v dalším průběhu víkendu vážně počítat.
Pierre Gasly se ukázal jako nejrychlejší jezdec na začátku víkendového programu Velké ceny Saúdské Arábie, když se první den závodního víkendu dostal na vrchol časových tabulek.
Lewis Hamilton je přesvědčen, že Formule 1 by měla zůstat tvrdým a náročným sportem. Místo spoléhání na chladicí systémy se proto soustředí na lepší fyzickou přípravu, která podle něj patří k pravému závodnickému duchu.
George Russell vyjádřil pochopení pro spekulace, že by Mercedes rád získal Maxe Verstappena. Podle něj je naprosto logické, že tým usiluje o nejlepšího jezdce současné generace, pokud se naskytne taková příležitost.
Yuki Tsunoda přiznává, že se za volantem náročného RB21 zatím necítí jistě ani uvolněně. Přesto dál pracuje na tom, aby lépe pochopil chování vozu a získal plnou kontrolu.
Jezdec Red Bullu říká, že problémy s ovladatelností jejich vozu nejsou způsobeny jen nepřesnými daty ze starého větrného tunelu. Podle něj jsou potíže hlubší a bude potřeba je pečlivěji prozkoumat.
Ted Kravitz naznačuje, že Aston Martin by mohl být pro Maxe Verstappena lepší volbou než Mercedes, a to kvůli lepšímu souladu s jeho osobností a stylem. Tento faktor by podle něj mohl být klíčový pro další etapu Verstappenovy kariéry mimo Red Bull.