Ředitel Renaultu Cyril Abiteboul po další spršce veřejných stížností ze strany Red Bullu uvedl, že si jejich kritiky už několik let raději nevšímají. Těší se, až vzájemnou spolupráci po sezóně definitivně ukončí.
V neděli na Hungaroringu musel odstoupit Max Verstappen kvůli závadě MGU-K už v pátém kole a šéf Red Bullu Christian Horner poté uvedl: "Platíme za tyto motory miliony liber, za prvotřídní, špičkový produkt. A jak vidíte, tak je docela zřejmé, že se pohybujeme dost pod touto úrovní. Je to tedy frustrující."
"Měli jsme v závodě velmi konkurenceschopné auto, takže to je velmi otravné. Viděli jste, že jsme ve velké ceně měli velmi silné auto, nic jsme ostatním nedarovali. Max podle mě mohl odjet velmi slušně, nebýt poruchy motoru... Vypadá to, že v příštích závodech bychom mohli dostat nějaké penalizace, takže to je očividně frustrující," hodnotil Horner po Velké ceně Maďarska.
Abiteboul na dotaz, co na stížnosti Red Bullu říká a jaký vliv by to mohlo mít na vedení Renaultu, odpovídá: "Naši šéfové přestali číst, co o nás Christian Horner říká, někdy od roku 2015. Je naprosto zřejmé, s nimi už nechceme mí nic společného. Je zcela zřejmé, že je po všem."
"Budou mít svého motorového partnera, který bude platit obrovské peníze, aby dostal svůj produkt do vozu, a já jim přeji hodně štěstí. Nemám nic víc, co bych k tomu dodávat," říká ředitel Renaultu.
Red Bull, jenž si motory přejmenovává na TAG Heuer kvůli výhodné reklamní smlouvě, se po sezóně s Renaultem definitivně rozejde. Od příštího ročníku jeho monoposty bude pohánět Honda, která své pohonné jednotky po krachu partnerství s McLarenem letos dodává jejich B-týmu Toro Rosso.
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.
Lewis Hamilton měl během sprintu Velké ceny USA v první zatáčce velmi napjatý moment, kdy se musel rychle vyhnout nebezpečné situaci. Halo v této situaci znovu sehrálo svoji roli.
Lando Norris upozornil, že McLaren před Velkou cenou USA čelí výzvám. I přes slibnou startovní pozici za Maxem Verstappenem zůstává tým v napjaté nejistotě.