Ředitel Renaultu Cyril Abiteboul po další spršce veřejných stížností ze strany Red Bullu uvedl, že si jejich kritiky už několik let raději nevšímají. Těší se, až vzájemnou spolupráci po sezóně definitivně ukončí.
V neděli na Hungaroringu musel odstoupit Max Verstappen kvůli závadě MGU-K už v pátém kole a šéf Red Bullu Christian Horner poté uvedl: "Platíme za tyto motory miliony liber, za prvotřídní, špičkový produkt. A jak vidíte, tak je docela zřejmé, že se pohybujeme dost pod touto úrovní. Je to tedy frustrující."
"Měli jsme v závodě velmi konkurenceschopné auto, takže to je velmi otravné. Viděli jste, že jsme ve velké ceně měli velmi silné auto, nic jsme ostatním nedarovali. Max podle mě mohl odjet velmi slušně, nebýt poruchy motoru... Vypadá to, že v příštích závodech bychom mohli dostat nějaké penalizace, takže to je očividně frustrující," hodnotil Horner po Velké ceně Maďarska.
Abiteboul na dotaz, co na stížnosti Red Bullu říká a jaký vliv by to mohlo mít na vedení Renaultu, odpovídá: "Naši šéfové přestali číst, co o nás Christian Horner říká, někdy od roku 2015. Je naprosto zřejmé, s nimi už nechceme mí nic společného. Je zcela zřejmé, že je po všem."
"Budou mít svého motorového partnera, který bude platit obrovské peníze, aby dostal svůj produkt do vozu, a já jim přeji hodně štěstí. Nemám nic víc, co bych k tomu dodávat," říká ředitel Renaultu.
Red Bull, jenž si motory přejmenovává na TAG Heuer kvůli výhodné reklamní smlouvě, se po sezóně s Renaultem definitivně rozejde. Od příštího ročníku jeho monoposty bude pohánět Honda, která své pohonné jednotky po krachu partnerství s McLarenem letos dodává jejich B-týmu Toro Rosso.
Lando Norris a Oscar Piastri dominují sezoně 2025 a McLaren jim podle Zaka Browna umožní svobodně závodit. Věří, že jejich vzájemný vztah tím neutrpí.
Carlos Sainz z Williamsu dostal varování od FIA po incidentu během druhého tréninku na Velké ceně Velké Británie ve Silverstonu. Komisaři vyhodnotili jeho chování jako potenciálně nebezpečné, ale bez vážnějších následků.
Lando Norris vyhrál druhý trénink na Silverstonu před Charlesem Leclercem a Lewisem Hamiltonem. McLaren tak ukázal silnou formu před závodem na domácí půdě.
Kimi Antonelli poskytl aktuální informace o své pozici v Mercedesu. To přichází v době, kdy sílí spekulace o možném příchodu Maxe Verstappena k týmu.
Helmut Marko razantně popřel spekulace o tom, že by Max Verstappen byl blízko podpisu s Mercedesem. Podle něj smlouvu nepodepsal a ani nemůže.
George Russell zatím nemá smlouvu pro sezonu 2026, což otevírá prostor spekulacím o jeho budoucnosti. Mercedes i sám jezdec možná vyčkávají na vývoj situace na přestupovém trhu.
Lewis Hamilton rozbouřil domácí tribuny už během prvního pátečního tréninku, když zajel nejrychlejší čas a jasně naznačil, že na Silverstonu hodlá hrát hlavní roli. V britském souboji s Landem Norrisem měl zatím navrch a fanoušci na okruhu tak dostali první důvod k naději na silný víkend domácích jezdců.
Carlos Sainz varoval Mercedes i George Russella v souvislosti s možným příchodem Maxe Verstappena. Naznačil, že taková změna by mohla zásadně narušit týmovou rovnováhu.
McLaren dorazil na britskou Grand Prix s novou podlahou a přepracovanými zadními brzdovými kanálky. Tato technická vylepšení mají týmu pomoci udržet si náskok v šampionátu jezdců i konstruktérů.
Lewis Hamilton přiznal, že si s Ferrari promluvil o strategii v Rakousku, kde dostal stejnou jako Charles Leclerc. Nechce, aby situace dospěla do bodu, kdy by musel ignorovat týmové pokyny.
McLaren si vybudoval výrazný náskok před konkurencí, ale na dalším vývoji monopostu MCL39 nehodlá polevit. Tým dál usiluje o zlepšení výkonu i v probíhající sezóně.
Lewis Hamilton uvedl, že by ho zajímalo, co se stane, pokud Max Verstappen opustí Red Bull. Reagoval tak na rostoucí spekulace o nejisté budoucnosti nizozemského šampiona v týmu.