Max Verstappen ovládl druhý páteční trénink na Německém Hockenheim zatímco v tom prvním se radoval jeho týmový kolega Daniel Ricciardo. Red Bullu tento technický okruh zdá se sedí a věří, že budou bojovat s Mercedesy a Ferrari.
Max Verstappen zajel nejrychlejší čas druhého tréninku s hodnotou 1:13,085. Následovali jej piloti Mercedesu a poté Ferrari. Pátý Räikkönen ztratil 0,342 sekundy. Red Bull tak chce opět útočit na hlavní jejich soupeře z čela pole.
"Během mého kola jsem se dostal do provozu a zítra by to mohlo i zamotat počasí. Doufám, že to bude ještě blíž, Uvidíme, jak to dopadne." uvedl Verstappen. Dodává však, že prozatím to vypadá, že budou bojovat s Ferrari a Mercedesy na špici. Předvídat však nehodlá.
A mixed session for @Max33Verstappen - but he leads the charge in FP2And it's a new track record to boot! 1:13.085 = fastest ever at Hockenheim#GermanGP 🇩🇪 #F1 pic.twitter.com/PDe7feyaQe
— Formula 1 (@F1) July 20, 2018"Auto není lepší, než jsem očekával, protože jsem čekal, že bude dobré. Nicméně i když Ferrari a Mercedes přidá, my se ještě také můžeme zlepšit," věří si Nizozemec.
S Red Bully počítají i u Ferrari. "Sice jsem neviděl moc jejich závodní rychlost, ale na jedno kolo tu vypadají hodně silně. Vypadá to, že to bude těsné. Solidní zítřek bude hodně důležitý," nechal se slyšet Sebastian Vettel. Upozornil, že právě kvalifikační rychlost je něco, s čím není úplně spokojen a mají tam co zlepšovat.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.
Toto Wolff uznal, že Lewis Hamilton projevuje své emoce naplno, ale jeho výroky po Velké ceně Maďarska označil za nepovedený moment.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.