Spolumajitel Force Indie Vijay Mallya by si rád i příští rok udržel současnou jezdeckou sestavu.
Ocon jede za indickou stáj svou druhou sezónu, Pérez s ní je již od roku 2014. I když loni spolu zažili několik horkých chvilek a vzájemných kolizí, po nichž jim vedení zakázalo spolu závodit, tak Mallya by po letošní sezóně přál, aby u něj zůstali.
"Chci. Jsem s nimi moc spokojený. Zdá se, že jsou spokojeni s námi. A v podstatě to víte, pokud nedostanou nabídky, které se neodmítají - jinak bych byl překvapený, kdyby u nás nezůstali," uvádí pro Racefans majitel Force Indie.
I přes jeho problémy se zákony, kvůli nimž se v květnu vzdal své funkce ředitele týmu, se neobává o to, že by se jeho talentovaní inženýři rozutekli ke konkurenci.
"Jsme velmi harmonickou jednotkou. Jak víte, tak poslední dva roky dobře boxujeme ve vyšší váhové kategorii, než jsme my. Skončili jsme dvakrát po sobě čtvrtí. A to samozřejmě upoutalo pozornost všech. Vím o určitých snahách odlákat naše lidi, ale ti odmítli a zůstali, protože mají rádi naši kulturu a prostředí," uvádí Mallya.
Po 10 závodech sezóny 2018 je Force India v šampionátu s 49 body až šestá. Na pátý Haas ztrácí 2 body, na čtvrtý Renault 21 bodů. Věří ale, že se dostane zpět hned za Ferrari, Mercedes a Red Bull.
"Zbývá ještě ujít dlouhý kus cesty [11 závodů] a ve hře je toho hodně. S každým závodem nalézáme více výkonnosti a já stále věřím, že si můžeme klást za cíl čtvrté místo v šampionátu," uvádí Pérez před víkendovou Velkou cenou Německa.
Lando Norris v barvách stáje McLaren udával tón druhému volnému tréninku na Velkou cenu Saúdské Arábie, který se v pátek odehrál v Džiddě. Mladý Brit předvedl na tamním městském okruhu vynikající výkon a stanovil nejrychlejší čas dne, čímž potvrdil, že s ním bude třeba v dalším průběhu víkendu vážně počítat.
Pierre Gasly se ukázal jako nejrychlejší jezdec na začátku víkendového programu Velké ceny Saúdské Arábie, když se první den závodního víkendu dostal na vrchol časových tabulek.
Lewis Hamilton je přesvědčen, že Formule 1 by měla zůstat tvrdým a náročným sportem. Místo spoléhání na chladicí systémy se proto soustředí na lepší fyzickou přípravu, která podle něj patří k pravému závodnickému duchu.
George Russell vyjádřil pochopení pro spekulace, že by Mercedes rád získal Maxe Verstappena. Podle něj je naprosto logické, že tým usiluje o nejlepšího jezdce současné generace, pokud se naskytne taková příležitost.
Yuki Tsunoda přiznává, že se za volantem náročného RB21 zatím necítí jistě ani uvolněně. Přesto dál pracuje na tom, aby lépe pochopil chování vozu a získal plnou kontrolu.
Jezdec Red Bullu říká, že problémy s ovladatelností jejich vozu nejsou způsobeny jen nepřesnými daty ze starého větrného tunelu. Podle něj jsou potíže hlubší a bude potřeba je pečlivěji prozkoumat.
Ted Kravitz naznačuje, že Aston Martin by mohl být pro Maxe Verstappena lepší volbou než Mercedes, a to kvůli lepšímu souladu s jeho osobností a stylem. Tento faktor by podle něj mohl být klíčový pro další etapu Verstappenovy kariéry mimo Red Bull.
Po závodě v Bahrajnu měl Lewis Hamilton konečně důvod k optimismu. Jeho vyjádření zněla výrazně povzbudivěji než po předchozích Grand Prix v Japonsku a Číně, kde se potýkal s frustrací a zklamáním.
Liam Lawson se po návratu k Racing Bulls zatím marně snaží navázat na své dřívější slibné výkony a hledá ztracené tempo i jistotu. Před závodem v Saúdské Arábii stojí před výzvou znovu najít sebevědomí a potvrdit svůj talent v náročné konkurenci.
Lewis Hamilton prohlásil, že si na nový monopost Ferrari postupně zvyká. Šéf týmu Fred Vasseur zároveň zdůraznil, že nejen jezdec, ale i celý tým se musí vzájemně přizpůsobit, aby spolu našli ideální souhru.
Šéf Ferrari Frédéric Vasseur ocenil přístup Lewise Hamiltona po kvalifikaci v Bahrajnu, kde britský jezdec neskrýval zklamání ze svého výsledku. Podle Vasseura právě tato nespokojenost ukazuje Hamiltonovo vítězné nastavení a přispěla k jeho působivému výkonu v závodě, který označil za "velmi silný".
Nový aerodynamický tunel Red Bullu sice vzniká rychleji, než se plánovalo, ale do provozu půjde až v roce 2027. Do té doby musí tým spoléhat na data z trati, protože současný tunel nedokáže přesně simulovat chování vozu.