Dohoda mezi Hondou a Red Bullem je ve stejné fázi, jako byla před rokem dohoda mezi Hondou a Sauberem, která byla pak náhle s novým vedením švýcarské stáje vypovězena.
Red Bull s Hondou totiž dle britského Autosportu uzavřel zatím jen memorandum o porozumění. Podobné memorandum měl vloni uzavřené také Sauber, pak ale přišel nový management do švýcarského týmu a rozhodl o ukončení partnerství, které ještě ani pořádně nezačalo. Šéf Hondy pro motorsport, Masashi Yamamoto, řekl: "Co jsme [s Red Bullem] prvně diskutovali a rozhodli, bylo, že budeme dodávat pohonné jednotky. Všechny detaily smlouvy budou diskutovány až teď. V několika následujících měsících půjdeme do detailu kontraktu."
Ochota mezi Red Bullem a Hondou společně pracovat a důvěra, že toto je nejlepší možností pro obě strany, jsou fundamentálními faktory, které se v následujících měsících jen tak nezmění. To je hlavní změnou ve srovnání se vztahem Hondy a Sauberu, když tehdy nově příchozí Frederic Vasseur si dal jako svůj hlavní cíl z tehdejšího rodícího se partnerství co nejrychleji vycouvat. Rozhodnutí o spolupráci s Hondou tedy učinila ještě Monisha Kaltenbornová, kterou Vasseur později nahradil.
Sauber tou dobou procházel velkými změnami. Po období velmi slabých výsledků nechtěl riskovat a chtěl motor, který v F1 dobře funguje i u jiných týmů tak, aby měl benchmark. "Zjistili jsme, že tam byly rozdíly. Není to tedy tak, že bychom spolu nějak nebojovali nebo něco podobného. Nebyla tam žádná hádka. Rozhodli jsme se, že obě strany chceme pokročit nahoru tak, aby to bylo pro obě strany lepší. Takto by to nefungovalo, takže jsme se rozhodli, že by nebylo nejlepším rozhodnutím pokračovat v tom, co jsme plánovali," říká o vztahu se Sauberem Yamamoto.
Red Bull původně plánoval rozhodnout o svém budoucím dodavateli motorů před GP Rakouska, která se jede tento týden. Pak ale dle všeho pod nátlakem Renaultu rozhodl dříve. Dohoda s Hondou tedy byla oznámena před GP Francie, která se jela minulý víkend. Když byl McLaren továrním týmem Hondy, tak byla dohoda taková, že budou od Hondy odebírat motory, ta je bude finančně podporovat a navíc se budou věnovat dalším technickým projektům. To smlouva mezi Red Bullem a Hondou nemusí být zrovna tohoto formátu, ale měla by býkům přinést významnou změnu svého dosavadního statutu zákaznického týmu Renaultu. Toro Rosso bude nadále pokračovat jako tým Hondy.
Dle Christiana Hornera to pro tým bude mít komerční výhody a je to součástí dlouhodobé strategie týmu. "Nebudeme platit částky, které jsme platili Renaultu, ale jsou zde zahrnuty určité náklady, když musíte udržovat dynamomentry, převodovky a další hardware. Čistý výsledek je ale samozřejmě pozitivní, ale v rámci týmu jej investujeme, abychom zajistili pokračující výkonnost. Pro nás je to důležité po strategické stránce. Racionalita za tímto rozhodnutím byla hlavně ve směru toho, co bude po roce 2020. Máme pro budoucnost správného partnera."
Nasazení nového motoru pro Maxe Verstappena v Brazílii rozpoutalo spor o to, zda úpravy zaměřené spíše na výkon než na spolehlivost spadají do limitu rozpočtu.
Lando Norris byl nejrychlejší ve druhém tréninku v Las Vegas, ale připouští, že mnoho soupeřů nedokončilo své simulace kvalifikace.
Charles Leclerc se po druhém tréninku na Velké ceně Las Vegas ocitl pod drobnohledem komisařů FIA, kteří vyšetřili jednu událost. Po provedeném šetření nebyly proti němu přijaty žádné další kroky.
Lando Norris byl nejrychlejší ve druhém tréninku v Las Vegas, ale celkový trénink znovu ovlivnily poklopy kanálů.
Max Verstappen připouští, že boj o titul zůstává otevřený a k obratu je potřeba víc než jen rychlost na trati. Zároveň komentuje překvapivý vývoj situace uvnitř McLarenu.
Charles Leclerc se vyjádřil k nedávnému komentáři Johna Elkanna, který vyzval jezdce Ferrari, aby se více soustředili na závodění a méně mluvili.
Ještě během sezony to vypadalo, že Oscar Piastri má nad týmovým kolegou v McLarenu navrch. Před závěrečnými závody se však situace změnila a iniciativa v boji o úspěch nyní leží na straně Landa Norrise.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane potvrdil, že oznámení jezdecké sestavy pro rok 2026 se odkládá a tým si dává čas na pečlivé vyhodnocení aktuální sezony a přípravu na novou éru Formule 1.
Sezona F1 2025 míří do závěrečné fáze a pozornost se soustředí na dramatický souboj uvnitř McLarenu mezi Landem Norrisem a Oscarem Piastrim, zatímco Toto Wolff naznačil, jak vypadají šance Maxe Verstappena na titul.
Šéf týmu Audi pro Formuli 1 Mattia Binotto naznačil, že nadcházející změny pravidel otevřou dveře těm, kdo dokážou nejrychleji přizpůsobit svůj vůz
Po výzvě šéfa Ferrari Johna Elkanna, aby jeho jezdci „více jezdili a méně mluvili“, se Jenson Button na sociálních sítích ozval.
Lewis Hamilton sice na Charlese Leclerca v celkovém pořadí ztrácí 66 bodů, přesto je to právě britský jezdec, jehož hlas by měl mít ve Ferrari při formování budoucí strategie zásadní váhu, hlásá insider.