Podle důvěrných zdrojů se Red Bull rozhodl přejít od roku 2019 na pohonné jednotky Hondy, což hodlá potvrdit tento týden před Velkou cenou Francie.
Byť členové rakouského týmu odbývaly požadavek Renaultu na konečné rozhodnutí do poloviny června s tím, že se rozhodnout až na začátku sedmého měsíce kolem své domácí velké ceny, tak podle informací ze zákulisí je smlouva s Japonci již hotovou věcí.
Red Bull si vyhodnotil pokrok Renaultu a Hondy během Velké ceny Kanady, na další závod již Renault nechtěl. Svému odběrateli pohrozil, že by se kvůli otálení mohl příští rok ocitnout bez motorů. A přesto, že má stále mírný náskok před Hondou, se rakouská stáj odhodlala ke změně.
Red Bull o tom včera večer informoval své partnery, zprávu oficiálně komentovat odmítá. Vše by měl ale potvrdit ještě před závodem v Paul Ricard, kam se Formule 1 vrací tento týden.
S Renaultem si vyjel během svého partnerství několik titulů, dominoval před příchodem hybridní éry. Pro Francouze jde o nepříznivou zprávu, protože Red Bull jim měl sloužit jako měřítko pro jejich vlastní tovární tým, s nímž mají mistrovské ambice.
"Ohlížejí se na technickou a komerční stránku, protože to je samozřejmě rozdíl zůstat zákazníkem a partnerem Renaultu nebo se stát továrním týmem Hondy. Je to hodně odlišné a já to uznávám. Ale upřímně, za sebe můžu říct, že s námi mají šanci se znovu stát mistry světa, což nemůžu říct o Hondě," uvedl minulý týden šéf Renaultu Cyril Abiteboul s tím, že Red Bull má informace také o tom, co mají ve vývoji.
Honda letos dělá po rozchodu s McLarenem pokroky, což doložila dalším výkonnostním krokem vpřed také před 2 týdny v Kanadě, byť Pierre Gasly musel nový motor po problému v 3. tréninku hned měnit.
Aston Martin údajně jedná s hlavním závodním inženýrem Maxe Verstappena. Tento krok naznačuje možné posílení technického týmu v Silverstone.
Max Verstappen potvrdil, že už slyšel nový motor Red Bull Powertrains-Ford v chodu. Podle něj jde o důležitý krok v přípravách na novou éru Formule 1.
George Russell se vyjádřil k tomu, koho považuje za měřítko kvality ve Formuli 1 a s kým by rád poměřil své síly. Britský jezdec Mercedesu otevřeně mluví o svých ambicích a pohledu na soutěžení na nejvyšší úrovni.
Lando Norris podle Andrey Stelly už v roce 2024 získal přesvědčení, že může soupeřit s Maxem Verstappenem. Právě tato nová sebedůvěra se ukázala jako rozhodující faktor
Forbes zveřejnil žebříček nejlépe placených pilotů F1 za sezonu 2025, přičemž příjmy rozdělil na základní platy a bonusy, které často výrazně převyšují samotný plat a umožňují i jezdcům bez titulu mistra světa výrazně zvýšit celkové příjmy.
Verstappen Racing podle dostupných informací uzavřel víceletou spolupráci s Mercedesem. Partnerství má být klíčovým pilířem dlouhodobých ambicí týmu Maxe Verstappena.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.