Lídr šampionátu Lewis Hamilton se domnívá, že Ferrari má stále rychlejší auto než Mercedes či Red Bull, který se v příštích závodech může s novou specifikací pohonné jednotky Renault ještě více zlepšit.
Stříbrné šípy mají na první příčce po šesti letošních závodech před Scuderií náskok 22 bodů, Hamilton ji ale pořád považuje za lepší: "Myslím si, že Ferrari je nejsilnější. Jejich auto bylo rychlé, funguje zatím v průběhu sezóny."
"Párkrát zaváhali a my jsme toho využili, takže jsme před nimi více, než bychom byli, kdyby všichni odváděli stejnou práci. Ale stále cítím, že Ferrari je nejsilnější a že Sebastian [Vettel] odvádí tu nejlepší práci," pokračuje britský pilot.
Po závodech ve Španělsku a v Monaku vnímá rostoucí hrozbu ze strany Red Bullu, který bude mít v Kanadě dle svých slov další šanci na vítězství: "Pro Red Bull se v příštím závodě chystá určité vylepšení motoru, takže to bude zajímavé pozorovat jejich výkonnost. Během roku se budou zlepšovat," podotýká Hamilton.
Vylepšené pohonné jednotky v Montrealu má nasadit ale Mercedes s Hondou. Ferrari druhé motory nasadilo u svých zákazníků už v Monte Carlu. Podle šéfa Sauberu Frederica Vasseura šlo o "plánované výkonnostní vylepšení."
"Děláme všechno pro to, abychom závody vyhrávali. Podařilo se to Red Bullu, Ferrari i nám, to je skvělé. Mě se to osobně líbí a je to pro mě větší výzva, než dokážu vyjádřit. Pro mě s kluky jde o tu největší výzvu, které jsme čelili," dodává čtyřnásobný šampion, jenž v šampionátu zatím nasbíral o 14 bodů více než druhý Vettel.
Liam Lawson si splnil sen stát se jezdcem Red Bullu, ale po dvou závodech byl rychle přeřazen. Otázkou zůstává, zda dostane šanci vrátit se a znovu ukázat svůj potenciál.
Valtteri Bottas je blízko návratu do Formule 1, když se podle zpráv dohodl na spolupráci s Cadillacem. Americká značka plánuje vstup do šampionátu v roce 2026 a zkušený Fin by měl být jedním z klíčových jezdců projektu.
Toto Wolff čelí kritice ohledně svého přístupu k jednáním s jezdci, kdy prý někdy na chvíli zmizí. On sám ale trvá na tom, že vždy jedná spravedlivě a snaží se vcítit do druhé strany.
Šéf McLarenu Andrea Stella pochválil úsilí celého týmu a přiznal, že ho překvapila jejich dosavadní dominance v sezoně 2025.
Spekuluje se, že Gabriel Bortoleto ze Sauberu by mohl v budoucnu nahradit Lewise Hamiltona ve Ferrari. Mladý Brazilec předvádí stabilní výkony a představuje pro Scuderii zajímavou investici do budoucí generace jezdců.
Mladý jezdec Haasu tvrdí, že úpravy vozu VF-25 během Velké ceny Británie výrazně posílily jeho sebevědomí za volantem F1. Podle něj mu nové technické vylepšení umožnilo lépe ovládat vůz a cítit se jistěji při náročných manévrech na trati.
Charles Leclerc byl první z tří bratrů, který usedl do vozu F1, a nyní si stejný sen splnil i jeho nejstarší bratr Lorenzo, jenž byl zároveň blízkým přítelem Julese Bianchiho.
Ferrari i Red Bull letos čelí vlně spekulací, zatímco McLaren se jim dokázal vyhnout. Podle Frédérica Vasseura je právě tato schopnost klíčovou silou britského týmu.
Lando Norris varoval, že nahrazení DRS aktivní aerodynamikou by mohlo ubrat závodům na autentičnosti. Zdůraznil, že Formule 1 by měla zůstat skutečným sportem a neměla by působit uměle či předem nalinkovaně.
Ralf Schumacher doporučil Lawrenceovi Strollovi, aby zvážil nahrazení svého syna Lance, pokud chce Aston Martin bojovat o špičkové pozice ve Formuli 1. Podle něj by osobní vazby neměly stát v cestě sportovnímu úspěchu týmu.
Alex Albon označil sezónu 2025 za svou nejlepší v kariéře F1, přičemž vyzdvihl svou konkurenceschopnost a zkušenosti získané během čtyř let ve Williamsu.
George Russell naznačil, že jednání o nové smlouvě s Mercedesem nemusí spěchat, přičemž jeho budoucnost po sezoně 2025 zůstává otevřená. Britský jezdec dodal, že chce pečlivě zvážit všechny možnosti, než učiní konečné rozhodnutí, a tým i on si dají čas, aby našli nejlepší řešení.