Renault ztrácí s Red Bullem trpělivost, ten se stále nerozhodl, čí pohonné jednotky bude v sezóně 2019 používat - jestli bude pokračovat se svým francouzským partnerem, nebo přejde k Hondě, která již spolupracuje s Toro Rosso.
Renault dal jasně najevo, že chce konečný verdikt rakouské stáje slyšet do konce května. Ta si ale chce pro změnu počkat až na Velkou cenu Kanady, která se jede 10. června 2018, a na vylepšení, s nimiž jednotlivý výrobci přijdou.
"Věřím, že by se měl Red Bull chovat zodpovědně. Všechna potřebná data už mají. Nechápu jejich vyhýbavé chování. Chtějí počkat na Kanadu, ale v pondělí po závodu v Montrealu k žádným objevům nedojde. Těší Hondu a Renault nechávají čekat, jenže my nemůžeme čekat donekonečna," varuje podle Auto Hebdo Cyril Abiteboul, šéf Renaultu.
Ten se v budoucnu stejně hodlá ubírat svou vlastní cestou, kdy bude hledět spíše jen na vlastní zájmy, než aby pomáhal k úspěchu soupeřům. "Cokoliv jiného by bylo v našem projektu navíc. Dal bych přednost, abychom ty tři roky, kdy se svým týmem děláme pokroky, strávili spíše s Red Bullem než bez nich, jednoho dne ale toto spojení budeme muset ukončit."
"Dojde k tomu letos, příští rok či později. A zatímco Red Bull může pokračovat s tím, aby nám pomáhal, přijde čas, kdy budeme potřebovat být vnímání odděleně," naznačuje šéf Renaultu nevyhnutelnost rozchodu.
"Nedokázali byste si představit, že by Mercedes či Ferrari dodávali motory Red Bullu, takže je nezbytné zvyknout si na myšlenku, že to nebude dělat ani Renault. Rozloučíme se s těmito časy, kdy jsme dodavatelem motorů," dodává Abiteboul.
Aston Martin údajně jedná s hlavním závodním inženýrem Maxe Verstappena. Tento krok naznačuje možné posílení technického týmu v Silverstone.
Max Verstappen potvrdil, že už slyšel nový motor Red Bull Powertrains-Ford v chodu. Podle něj jde o důležitý krok v přípravách na novou éru Formule 1.
George Russell se vyjádřil k tomu, koho považuje za měřítko kvality ve Formuli 1 a s kým by rád poměřil své síly. Britský jezdec Mercedesu otevřeně mluví o svých ambicích a pohledu na soutěžení na nejvyšší úrovni.
Lando Norris podle Andrey Stelly už v roce 2024 získal přesvědčení, že může soupeřit s Maxem Verstappenem. Právě tato nová sebedůvěra se ukázala jako rozhodující faktor
Forbes zveřejnil žebříček nejlépe placených pilotů F1 za sezonu 2025, přičemž příjmy rozdělil na základní platy a bonusy, které často výrazně převyšují samotný plat a umožňují i jezdcům bez titulu mistra světa výrazně zvýšit celkové příjmy.
Verstappen Racing podle dostupných informací uzavřel víceletou spolupráci s Mercedesem. Partnerství má být klíčovým pilířem dlouhodobých ambicí týmu Maxe Verstappena.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.