Renault ztrácí s Red Bullem trpělivost, ten se stále nerozhodl, čí pohonné jednotky bude v sezóně 2019 používat - jestli bude pokračovat se svým francouzským partnerem, nebo přejde k Hondě, která již spolupracuje s Toro Rosso.
Renault dal jasně najevo, že chce konečný verdikt rakouské stáje slyšet do konce května. Ta si ale chce pro změnu počkat až na Velkou cenu Kanady, která se jede 10. června 2018, a na vylepšení, s nimiž jednotlivý výrobci přijdou.
"Věřím, že by se měl Red Bull chovat zodpovědně. Všechna potřebná data už mají. Nechápu jejich vyhýbavé chování. Chtějí počkat na Kanadu, ale v pondělí po závodu v Montrealu k žádným objevům nedojde. Těší Hondu a Renault nechávají čekat, jenže my nemůžeme čekat donekonečna," varuje podle Auto Hebdo Cyril Abiteboul, šéf Renaultu.
Ten se v budoucnu stejně hodlá ubírat svou vlastní cestou, kdy bude hledět spíše jen na vlastní zájmy, než aby pomáhal k úspěchu soupeřům. "Cokoliv jiného by bylo v našem projektu navíc. Dal bych přednost, abychom ty tři roky, kdy se svým týmem děláme pokroky, strávili spíše s Red Bullem než bez nich, jednoho dne ale toto spojení budeme muset ukončit."
"Dojde k tomu letos, příští rok či později. A zatímco Red Bull může pokračovat s tím, aby nám pomáhal, přijde čas, kdy budeme potřebovat být vnímání odděleně," naznačuje šéf Renaultu nevyhnutelnost rozchodu.
"Nedokázali byste si představit, že by Mercedes či Ferrari dodávali motory Red Bullu, takže je nezbytné zvyknout si na myšlenku, že to nebude dělat ani Renault. Rozloučíme se s těmito časy, kdy jsme dodavatelem motorů," dodává Abiteboul.
Jezdce formule 1 v nadcházející sezoně čekají přísnější sankce za nevhodné chování – přísnější tresty mohou padnout za vulgarity i politické komentáře. Informovala o tom agentura AP.
V minulé sezóně opět dostalo pozornost téma flexe křídel a toho, jak některým týmům vychází „obejít“ statické kontroly FIA, což umožňuje, aby se první makroprvek ovlivněný aerodynamickým prouděním dynamicky ohnul. Informace zveřejnil web AutoRacer.
Druhý test Lewise Hamiltona u Ferrari byl ve středu přerušen. Britský pilot při jízdě s vozem pro rok 2023 havaroval v posledním sektoru na okruhu Circuit de Barcelona-Catalunya, když narazil do bariér.
McLaren absolvoval dvoudenní testování pneumatik pro mokré podmínky, které byly vyvinuty pro specifikace roku 2026, na okruhu Paula Ricarda.
Ferrari odpočítává dny do představení svého nového monopostu SF-25. Slavnostní odhalení proběhne 19. února po londýnské show F1, která představí vizuální stránku vozů a hlavní aktéry sezóny 2025. Název modelu 677 tak dnes tým z Maranella oficiálně potvrdil. Informoval web AutoRacer.it.
Lewis Hamilton během svého druhého dne testování Ferrari ve středu havaroval, když narazil do bariér. Incident naštěstí nezpůsobil žádné zranění, ale pravděpodobně to narušilo jeho přípravy na nadcházející debut.
Lewis Hamilton se chystá na novou kapitolu v kariéře u Ferrari, což vzbuzuje otázky o jeho schopnostech a šancích na vrchol. Jak se dokáže přizpůsobit novému týmu, který stále usiluje o návrat k dominantní formě? A co od něj mohou očekávat fanoušci Scuderie?
Ferrari si na Katalánském okruhu naplánovalo tři dny testování. Zatímco včera a dnes testují hlavní závodní jezdci, zítra se za volant vozu posadí rezervní piloti Antonio Giovinazzi a Dino Beganovic, jak uvádí web Autoracer.it.
Lewis Hamilton zažil včera svůj první neúspěch za volantem Ferrari během soukromého testu v Barceloně. Sedminásobný mistr světa naštěstí vyvázl z havárie bez zranění, ale vůz utrpěl poškození předního křídla a zavěšení po kontaktu se svodidly.
Lewis Hamilton zažil dramatický moment při testování s Ferrari na okruhu v Barceloně, kde během druhého dne tréninkových jízd havaroval. Britský pilot se snaží co nejrychleji adaptovat na nové prostředí svého nového týmu ve Formuli 1, incident však naznačuje, že přechod nebude úplně bez komplikací.
Johnny Herbert, bývalý jezdec F1, už nebude v roce 2025 působit jako sportovní komisař během závodů. FIA rozhodla, že jeho role v médiích je v konfliktu s touto funkcí. Herbert se dostal do centra pozornosti po kontroverzních penalizacích na GP Mexika, které kritizovali Max a Jos Verstappenovi.
Osmnáctiletý Andrea Kimi Antonelli, budoucí hvězda Formule 1, už může oficiálně na silnice. Mladý Ital, který v sezóně 2025 nahradí Lewise Hamiltona u Mercedesu, úspěšně složil zkoušky na řidičský průkaz. Svůj debut v F1 si odbude už při Velké ceně Austrálie.