Po pouhých šesti z 21 závodů letošní sezóny začíná Renault přemýšlet o tom, že by již přesunul svou pozornost k monopostu pro rok 2019 a vývoj letošního RS18 by předčasně ukončil. Jeho jezdec Nico Hülkenberg tento nápad podporuje.
Francouzský tým se po převzetí Lotusu postupně zlepšuje, v posledním závodě ve Španělsku se dostal mezi konstruktéry už na čtvrtou příčku, o bod před McLaren. S tím se ovšem nehodlá spokojit - jeho cílem je nejpozději do roku 2020 bojovat o mistrovské tituly.
"V současnosti diskutujeme o tom, jestli bychom neměli omezit vývoj tohoto letošního auta. Ještě jsme se nerozhodli, protože jsme v tvrdém boji o vrcholové pozice ve středu pole a nemůžeme si dovolit ve vývoji polevit. Musíme o tom ale přemýšlet," připustil technický ředitel Bob Bell.
Nicovi Hülkenbergovi by nevadilo, kdyby měl obětovat část letošní sezóny ve prospěch budoucích úspěchů: "Pro mě by to nebyl problém, i kdyby to snížilo naše šance v této sezóně," uvádí německý pilot, kterému patří průběžná osmá pozice v šampionátu.
Pro příští rok se mají měnit aerodynamická pravidla kvůli usnadnění předjíždění (širší a jednodušší přední křídla, širší a hlubší zadní křídla pro zdůraznění DRS efektu, zjednodušení brzdových kanálků a deflektorů), Renault však pro tyto změny nehlasoval.
"Z mého pohledu se zdůvodnění nevěnoval dostatečný výzkum. Dal bych přednost tomu, abychom veškeré úsilí vložili do roku 2021 místo zavedení něčeho, co není moc dobře promyšleno," vysvětluje Bell.
Max Verstappen se ani po skončení sezóny F1 nezastavil a už se objevil za volantem závodního vozu. Zdá se, že jeho vášeň pro rychlost stále hoří naplno.
Formule 1 se po letech vrací na portugalskou půdu. Fanoušky čeká návrat atraktivní destinace, která se v sezonách 2027 a 2028 znovu objeví v kalendáři královny motorsportu.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.