Valtteri Bottas už jednoletý kontrakt nebere, s Mercedesem usiluje o uzavření minimálně dvouleté smlouvy.
Finský pilot po roce 2016 nahradil u Stříbrných šípů Nica Rosberga, loni s ním stáj podepsala opět jen na jeden rok. Letos jej proto čeká další jednání, stejně jako jeho týmového kolegu Lewise Hamiltona, který se na podmínkách stále nedohodl, byť vedení již několik měsíců opakuje, že jde jen o detaily.
"Rád bych s tímto týmem zůstal, snad na dlouho. To je mým cílem. Pokud budu podávat takové výkony, jaké podávám letos, tak by to přirozeně mělo být OK, všechno v pohodě," uvádí Bottas, jenž je v šampionátu třetí s dvacetibodovou ztrátou na druhého Sebastiana Vettela z Ferrari.
Pokud by mu Mercedes nabídl opět jen jednoletý kontrakt, tak vtipkuje, že by si s ním "musel promluvit." Zdůraznil, že tentokrát doufá v dlouhodobější dohodu: "Vždy jsem měl něco jako jednoleté smlouvy, tak bych pochopitelně chtěl vědět alespoň na dva roky předem vědět, co budu dělat," pokračuje Fin.
Zatím jej konkurenční nabídky nezajímají, se sportovním ředitelem Mercedesu Totem Wolffem má dobrý vztah: "Hodně spolu hovoříme. Jsme vždy velmi otevření, pokud jde o mou výkonnost, o výkonnost auta. Ještě jsme nehovořili o příštím roce, je na to stále ještě brzy."
S Hamiltonem má stále přátelský vztah: "Začalo to dobře a s tím, jak jsme se poznávali, se to jen zlepšovalo. Máme vůči sobě oboustranně velký respekt... Jsme dobrými týmovými kolegy. Chceme týmu pomoci a spolupracujeme, zároveň ale chceme vyhrát," dodává Bottas.
Max Verstappen naznačil, že Red Bull nehodlá v závěru sezony polevit. Svým prohlášením směrem k Mercedesu dal jasně najevo, že tým zůstává plně odhodlaný pokračovat v boji.
Carlos Sainz po událostech v Singapuru promluvil o svých pocitech po nepříjemné diskvalifikaci a o aktuálním vztahu k týmu.
George Russell má za sebou úspěšnou sezónu v roli týmové jedničky Mercedesu, přesto stále nepodepsal novou smlouvu.
Během Velké ceny Singapuru došlo mezi Oscarem Piastrim a jeho týmovým kolegou Landem Norrisem k incidentu na prvním kole, který vyvolal napětí a diskusi o týmové férovosti. K situaci se vyjádřil také David Coulthard.
Fred Vasseur rychle uklidnil spekulace o bezpečnosti Hamiltonova vozu během závěru Velké ceny Singapuru. Zdůraznil, že vše bylo pod kontrolou a bez rizika.
Lewis Hamilton se po náročném týdnu a Velké ceně Singapuru obrátil na fanoušky s emotivním vzkazem.
Toto Wolff naznačil, že by rád viděl návrat Formule 1 do země, kde se naposledy závodilo v roce 2013. Podle šéfa Mercedesu by taková zastávka mohla být zajímavým zpestřením kalendáře a přinést nové výzvy pro týmy i jezdce.
Martin Brundle po závodě v Singapuru vyslal McLarenu varovný signál. Podle něj je konec sezony stále otevřenou hrou.
Mercedes se od začátku éry ground effect potýká s nevyzpytatelnou formou a vítězství George Russella v Singapuru otázky ohledně konzistence týmu jen prohloubilo.
Oscar Piastri označil „papaya rules“ McLarenu za jednoduchou zásadu pro bezpečnost jezdců, ale po Singapuru se jejich význam opět stal diskutovaným tématem.
Ferrari čelí náročnému období a výsledky posledních závodů naznačují, že tým z Maranella ztrácí tempo. Charles Leclerc se k aktuální situaci vyjádřil otevřeně.
Jenson Button byl po závodě v Singapuru překvapen rozhodnutím komisařů ohledně Lewise Hamiltona. Podle něj bylo neobvyklé, jak se situace vyřešila.