Dle Fernanda Alonsa udělala vylepšení, která McLaren nasadil na svoje monoposty v Barceloně, jeho vůz mnohem lepším.
Tým z britského Wokingu oznámil několik vylepšení pro svůj speciál MCL33 poháněný agregáty od Renaultu. Asi nejzajímavější novinku je do očí bijící nos McLarenu, který budí pozornost od doby, co byl na veřejnosti poprvé prezentován ve čtvrtek. Ačkoliv Alonso dojel v prvním tréninku šestý a ve druhém až dvanáctý, tak dle Španěla je nový balíček jasným krokem vpřed.
"Je o hodně lepší," začal Fernando Alonso o novém autě. "Byl to krok dopředu. Cítil jsem se lépe, cítil jsem mnohem více gripu. Myslím, že podmínky dnes byly díky větru a vysoké teplotě náročné. Ale auto jsem lépe cítil, takže určitě krok dopředu. Zítra uvidíme, jak moc jsme se zlepšili ve srovnání s ostatními. Cekově si myslím, že jsme byli o něco málo konkurenceschopnější než kterýkoliv jiný pátek. Takže doufejme, že by zítra mohla být Q3 poprvé reálnou možností."
Dle Španěla McLaren díky novému aerodynamickému balíčku získal minimálně 2 desetiny vteřiny, odmítl ale spekulovat na téma, jestli je to dostatečné zlepšení, aby se přiblížili ke svým rivalům, kteří také nespali a přišli s novými díly. "Nevím, co testovali, takže jsou to všechno absurdní kalkulace," říká pilot McLarenu, který ale připustil, že novinky stáj nasadila o něco později, než by bylo záhodno.
"Toto mělo být auto v Austrálii, bylo zde určitě zpoždění. Je to zjevně dobrý upgrade a v Monaku a Kanadě budeme mít více, takže jsme o něco za plánem upgradů. Ale důležitou věcí je, že nové věci budou od teď přicházet v každém závodě, z auta tak dostaneme nějakou výkonnost," zakončil Alonso.
Jos Verstappen naznačil, že v Red Bullu došlo k výrazné změně, kterou vnímá velmi pozitivně. Podle něj se tým nachází v jiné atmosféře než dříve.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane zdůraznil, že tým se soustředí na podporu Liama Lawsona a jeho další rozvoj.
Bernie Ecclestone, bývalý šéf Formule 1, znovu otevřel debatu o vnitřních vztazích v McLarenu. Podle jeho slov tým podle určitých kritérií upřednostňuje jednoho z jezdců.
Toto Wolff věří, že Mercedes má stále šanci zvrátit boj o druhé místo mezi konstruktéry. Před závodem v Brazílii prohlásil, že tým je připraven „vrátit úder“ Ferrari i Red Bullu.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.