Zástupci Red Bullu a Hondy se potkali a zahájili formální jednání o možný dodávkách pohonných jednotek ze strany Hondy pro rok 2019 kromě Toro Rosso i pro Red Bull.
Red Bull, který aktuálně používá pohonné jednotky Renaultu, chytře využil Toro Rosso, aby si v letošní sezoně vyzkoušel pohonné agregáty od Hondy a mohl tak sledovat její práci a potenciální zlepšení. Juniorský tým Red Bullu jezdil s agregáty od Renaultu v loňské sezoně a pro letošek přešel k Hondě. Doktor Helmut Marko, který u Red Bullu působí jako poradce, se setkal s šéfem Hondy pro motorsport, Masashi Yamamotem, o víkendu v Ázerbájdžánu.
Setkání v Baku se tak stalo prvním formálním kontaktem mezi Hondou a Red Bullem v otázce možných dodávek motorů pro sezonu 2019. Je samozřejmě otázkou, jak a za jakých podmínek by si obě strany spolupráci představovaly. V pravidlech FIA stojí, že motoroví partneři pro další sezonu by měli být potvrzeni do 15. května. Toto datum není fixním a dá se s ním pohnout, na čemž se shodly stáje i FIA. Renault ale už dal najevo, že bude trvat na tomto datu, pokud by měl dodávat Red Bullu i v příští sezoně. Smlouva mezi Red Bullem a Renaultem končí na konci sezony 2018.
Obecně se očekává, že Renault přijde s velkým vylepšením svého motoru pro červnovou GP Kanady. Tou dobou by ale měla svojí pohonnou jednotku vylepšit také Honda. Pokud by se Red Bull nerozhodl do té doby, tak GP Kanady mohla být rozhodujícím okamžikem pro další směřování týmu. Aliance Red Bull-Renault přitom vyhrála čtyři mistrovství v řadě mezi lety 2010-2013. Od začátku hybridní V6 turbo éry je ale partnerství mezi těmito dvěma subjekty problematické. Od začátku sezony 2014 Red Bull vyhrál jen devět závodů, když Mercedes a Ferrari dokázaly přijít s evidentně lepšími produkty.
Vítězství Ricciarda v Číně znamenalo, že Red Bull v sezoně vyhrál závod před Mercedesem poprvé od roku 2013, na druhou stranu ale Red Bull na začátku sezony potkalo pár technických problémů. To samozřejmě podporuje spekulace o možném odchodu Red Bullu k Hondě. Znamenalo by to, že by se rudí býci de facto dostali zpět k továrním motorům poté, co Renault znovu zavedl svůj tovární tým v F1 a Red Bull má status zákaznického týmu s motory Tag Heuer.
Honda i nadále potřebuje vylepšit především svůj systém rekuperace energie a také spalovací motor. Vítězný motor zatím Japonci nemají, avšak v sezoně 2018 jsou patrné změny. Nejlepším výsledkem McLarenu s Hondou za tři sezony bylo páté místo. Toro Rosso s Hondou tento výsledek překonalo ve druhém startu v Bahrajnu, kde byl Gasly čtvrtý.
Nasazení nového motoru pro Maxe Verstappena v Brazílii rozpoutalo spor o to, zda úpravy zaměřené spíše na výkon než na spolehlivost spadají do limitu rozpočtu.
Lando Norris byl nejrychlejší ve druhém tréninku v Las Vegas, ale připouští, že mnoho soupeřů nedokončilo své simulace kvalifikace.
Charles Leclerc se po druhém tréninku na Velké ceně Las Vegas ocitl pod drobnohledem komisařů FIA, kteří vyšetřili jednu událost. Po provedeném šetření nebyly proti němu přijaty žádné další kroky.
Lando Norris byl nejrychlejší ve druhém tréninku v Las Vegas, ale celkový trénink znovu ovlivnily poklopy kanálů.
Max Verstappen připouští, že boj o titul zůstává otevřený a k obratu je potřeba víc než jen rychlost na trati. Zároveň komentuje překvapivý vývoj situace uvnitř McLarenu.
Charles Leclerc se vyjádřil k nedávnému komentáři Johna Elkanna, který vyzval jezdce Ferrari, aby se více soustředili na závodění a méně mluvili.
Ještě během sezony to vypadalo, že Oscar Piastri má nad týmovým kolegou v McLarenu navrch. Před závěrečnými závody se však situace změnila a iniciativa v boji o úspěch nyní leží na straně Landa Norrise.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane potvrdil, že oznámení jezdecké sestavy pro rok 2026 se odkládá a tým si dává čas na pečlivé vyhodnocení aktuální sezony a přípravu na novou éru Formule 1.
Sezona F1 2025 míří do závěrečné fáze a pozornost se soustředí na dramatický souboj uvnitř McLarenu mezi Landem Norrisem a Oscarem Piastrim, zatímco Toto Wolff naznačil, jak vypadají šance Maxe Verstappena na titul.
Šéf týmu Audi pro Formuli 1 Mattia Binotto naznačil, že nadcházející změny pravidel otevřou dveře těm, kdo dokážou nejrychleji přizpůsobit svůj vůz
Po výzvě šéfa Ferrari Johna Elkanna, aby jeho jezdci „více jezdili a méně mluvili“, se Jenson Button na sociálních sítích ozval.
Lewis Hamilton sice na Charlese Leclerca v celkovém pořadí ztrácí 66 bodů, přesto je to právě britský jezdec, jehož hlas by měl mít ve Ferrari při formování budoucí strategie zásadní váhu, hlásá insider.