Nico Hülkenberg a Carlos Sainz udělali vývoj monopostu daleko hladším, než tomu bývalo dříve. Oba jezdci se totiž plně shodují ve své zpětné vazbě, říká technický ředitel Bob Bell. Letos jedou oba jezdci poprvé spolu kompletní sezonu. Hülkenberg do Renaultu došel před rokem 2017, Sainz v jejím závěru.
Start do sezony vyšel daleko lépe Němci, který Španěla zatím porazil ve všech kvalifikacích a na body též vede v poměru 22-3. Podle Boba Bella ale oba jezdci znamenají velké plus při vývoji RS18. "Tihle dva jsou brilantní. Naprosto se shodují ve své zpětné vazbě k vozu - a není to z důvodu žádné konspirační dohody!
Auto má samozřejmě své chyby, ty nám ale hned po závodu hlásí. Vždy poukazují na stejné problémy. Všechny chyby jsou stejné - jako nervozní nájezd do zatáčky, nedotáčivost na vrcholu zatáčky a slabá trakce na výjezdu. Řekl bych, že tyto otázky trápí všechny týmy. Je otázka jenom, jak moc velké jsou.
Jezdci jsou skvělí, naprosto se shodují ve zpětné vazbě. To nám značně ulehčuje práci, je potěším s nimi pracovat." Server Motorsport pak tuto chválu předložil Nico Hülkenbergovi: "Ano, zdá se, že oba [se Sainzem] chceme od auta to stejné. Pro tým je vždycky dobré, když oba jezdci chtějí to stejné."
Nico už zažil hodně kolegů - Rubense Barrichella u Williamsu, Paula di Restu a Sergio Pereze u Force Indie, Estebana Gutierreze u Sauberu a Jolyona Palmera u Renaultu. Podle něj ale "spolupráce se všemi byla docela jednoduchá a přímočará. Každý je ale jiná osobnost."
Půl století uplynulo od chvíle, kdy Niki Lauda poprvé korunoval svou kariéru mistrovským titulem. Ve službách Ferrari tehdy začal psát příběh, který z něj učinil jednu z největších ikon F1.
Mistr světa Max Verstappen i po tolika letech a titulech nepřestává tým Red Bull překvapovat. Jeho touha po dokonalosti a schopnost posouvat limity z něj dělají klíčového jezdce
Během bujarých oslav po Velké ceně Nizozemska se jezdci týmu Racing Bulls, Isacku Hadjarovi, rozlomila trofej za třetí místo. Hadjar se v tu chvíli fotil se svým týmem, když se trofej vlivem tlaku rozlomila.
Bývalý mistr světa Jacques Villeneuve vyjádřil podporu Lewisovi Hamiltonovi poté, co sedminásobný šampion havaroval na mokré trati v Zandvoortu.
Red Bull potvrdil, že Isack Hadjar měl při GP Holandska volnou ruku a mohl útočit na Maxe Verstappena. Šéfové týmů jasně odmítli, že by existovala jakákoli interní dohoda o držení pozice.
Po Grand Prix Holandska má Oscar Piastri poprvé výrazný náskok před Landem Norrisem, který činí 34 bodů. Přesto australský jezdec dostal varování, aby při obhajobě vedení šampionátu nezaváhal.
Lewis Hamilton po havárii v Zandvoortu slíbil, že „nenechá kámen na kameni“ při přípravě na další závod. Na Monze chce využít každou šanci k nápravě a návratu do boje o body.
Liam Lawson přiznal, že ztráta místa v Red Bullu na startu sezóny 2025 byla tvrdou ranou, ale bere ji jako součást neúprosné reality Formule 1. Dodává, že se nevzdává a zůstává připravený na další šanci v šampionátu.
Šéf Ferrari Frédéric Vasseur potvrdil, že Andrea Kimi Antonelli po kolizi s Charlesem Leclercem osobně navštívil garáž a omluvil se týmu.
Toto Wolff hájí Kimiho Antonelliho po kolizi s Charlesem Leclercem a zdůrazňuje, že odvážné manévry jsou součástí jeho růstu.
Carlos Sainz oznámil, že se jako člen představenstva GPDA hodlá zasadit o zlepšení úrovně rozhodování komisařů, které označil za „nepřijatelné“. Chce prostřednictvím své pozice přispět k transparentnějším a spravedlivějším pravidlům pro všechny jezdce.
Po odstoupení v Zandvoortu zůstává Lando Norris pro McLaren klíčovým jezdcem v boji šampionátu jezdců a šéf týmu Andrea Stella věří, že nyní může ukázat svůj plný potenciál.