Claire Williamsová oceňuje "významný obrat," který Renault dosáhl po svém návratu do Formule 1. Na špici sice stále ztrácí, podle pilota Nica Hülkenberga je ale dostižení těch nejlepších jen otázkou času.
Francouzská automobilka převzala před sezónou 2016 trápící se a podfinancovaný Lotus. Během ní získala jen osm bodů a mezi konstruktéry skončila až na devátém místě. Loni jich nasbírala už 57, zlepšení bylo patrné zejména v Silverstone po nasazení nového aerodynamického balíku - výsledkem byla 6. příčka.
A v pokrocích pokračuje i letos, kdy v Melbourne přidala dalších zhruba 1,7 vteřiny a s oběma vozy skončila v poslední části kvalifikace a v závodě na bodovaných pozicích: Nico Hülkenberg sedmý, Carlos Sainz desátý.
"Renault rozhodně odvádí velmi působivou práci. Myslím, že bojují a zřejmě budou chytat za ty tři nejlepší. To je fenomenální obrat! Obrátit tým v tomto sportu vyžaduje obrovské množství tvrdé práce a úsilí. A zdá se, že odvádějí fakt dobrou práci," chválí Williamsová své soupeře, které loni o 26 bodů předčili.
Šéf Renaultu Cyril Abiteboul již dříve vysvětlil, že jejich ztráta po převzetí závodního týmu v Enstone byla způsobena "nedostatkem investic za předchozích majitelů." Od té doby nabrali hodně dalších lidí, mezi jednu z největších čerstvých posil patří Marcin Budkowski, který zná dobře tajemství soupeřů ze svého dřívějšího zaměstnání u FIA.
"Do čela F1 se nedostanete jen tak, že budete stát na místě. Musíte dosahovat pokroků, musíte investovat a pracovat tvrději než ostatní, abyste stáhli ztrátu. Máme společně dobrou vizi. Dostaneme se blíže ke špičce. Otázkou jen je, jak dlouho to potrvá, ale já jsem si tím docela jistý," dodává Nico Hülkenberg.
Yuki Tsunoda stojí před rozhodujícím obdobím své kariéry u Red Bullu. Jezdec i tým potvrdili, kdy padne definitivní rozhodnutí.
Bývalý mechanik Red Bullu, Calum Nicholas, odhalil nové a zajímavé detaily o dění během kontroverzní Velké ceny Abu Dhabi 2021.
Guenther Steiner se po Velké ceně Mexika opět dostal do centra pozornosti, když vyzdvihl skvělý výkon Olivera Bearmana.
Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.