Sebastian Vettel v Austrálii uvedl, že by mu Daniel Ricciardo jako týmový kolega nevadil. V minulosti přitom tvořili jezdeckou dvojici, vzájemné srovnání tehdy pro čtyřnásobného mistra světa ale nedopadlo příznivě.
Německý pilot se tak snaží popřít tvrzení, že by si nepřál či snad blokoval příchod talentovaného jezdce Red Bullu do Maranella. Za rakouský tým nastupovali společně v roce 2014, tehdy skončil Ricciardo v šampionátu třetí za dvojicí Mercedesu. Nasbíral přitom 238 mistrovských bodů, zatímco Vettel jich získal o 71 méně - a horší byl i v kvalifikacích (průměrná pozice 7,8 vs. 6,3 u Australana).
Na otázku, zda by akceptoval Ricciardův příchod do Maranella, vítěz úvodní velké ceny sezóny 2018 odpověděl: "Společně jsme prožili jeden rok, který pro mě nebyl skvělý, pro něj ano. Ale to je jedno, myslím, že spolu vycházíme dobře, takže by mi nevadilo, pokud bychom se v budoucnu společně znovu sešli. Ale nevím, jaké má plány."
"Jsem si jistý, že si místo najde, takže jo - nevím, co má za lubem nebo co chce, nevím, jak moc se na to ptá, ale jak jsem řekl... Věřím, že si místo najde. Podle mě má pár možností a nemyslím si, že by měl spěchat," popisuje Vettel.
"Jak řekl Seb, vezmu si svůj čas, a pak uvidíme, jak to dopadne. Zeptejte se mě na to za šest měsíců," říká Ricciardo. Tomu letos vyprší smlouva s Red Bullem a poprvé se tak stane volným jezdcem, který může opustit impérium Dietricha Mateschitze.
Uvolní se mu místo v některé ze špičkových stájí nebo se rozhodne pro pokračování po boku Maxe Verstappena, jenž s rakouským týmem loni na konci října překvapivě prodloužil smlouvu až do konce roku 2020?
Andy Cowell, šéf týmu Aston Martin F1, uvedl, že Neweyho komentáře o problémech se simulátorem tým motivovaly k rychlejšímu vývoji, který chtějí zvládnout během měsíců místo dvou let.
Ačkoliv se Lewis Hamilton zatím úplně nesžil s novým prostředím ve Ferrari, komentátor David Croft je přesvědčený, že rok 2025 nebude jeho poslední sezónou ve Formuli 1. Podle něj má sedminásobný mistr světa stále dost motivace a odhodlání pokračovat dál.
Fernando Alonso přiznal, že jeho setrvání ve Formuli 1 po roce 2026 bude do značné míry záviset na tom, jak mu sedne nová generace monopostů.
Helmut Marko z Red Bullu zkritizoval rozhodnutí FIA nepenalizovat Charlese Leclerca za kolizi s Verstappenem a označil přístup komisařů za nevyvážený. Incident znovu rozvířil debatu o konzistenci rozhodování, zatímco Verstappen dojel v Barceloně až desátý.
Carlos Sainz promluvil o budoucnosti Williamsu, kam přestoupil na začátku sezony. Podle něj má tým potenciál a odhodlání výrazně se posunout vpřed.
Christijan Albers radí Isacku Hadjarovi, aby raději ukončil smlouvu s Red Bullem, pokud chce v F1 uspět dlouhodobě. Podle něj setrvání u týmu nemusí být pro mladého jezdce tou nejlepší cestou k trvalé kariéře.
Lewis Hamilton skončil v Grand Prix Španělska na šesté pozici, přestože vyrazil z pátého místa na startovním roštu. Navzdory solidní kvalifikaci se mu během závodu nepodařilo udržet tempo, což ho posunulo o jednu příčku zpět. V následném rozhovoru po závodě mu ujely nervy.
George Russell odstartoval sezonu 2025 čtyřmi pódiovými výsledky v šesti závodech, ale Mercedes W16 zůstává silný hlavně v chladnějších podmínkách. Jakmile se oteplí, přichází problémy se stabilitou a pneumatikami, což ohrožuje další úspěchy.
Po náročném španělském Grand Prix je podle Davida Coultharda Lewis Hamilton „vyčerpaný jako po ráně“, přesto však dokázal během střední části závodu držet krok s Charlesem Leclercem, což je podle bývalého jezdce pozitivní signál.
Valtteri Bottas v podcastu Beyond The Grid otevřeně popisuje snahu o návrat do Formule 1, přičemž zmiňuje osobní překážky v jednáních s Red Bullem i další možné cesty přes Cadillac nebo Alpine. Zůstává motivovaný a nevylučuje ani přesun do IndyCar.
Lewis Hamilton se setkal s britským premiérem Sirem Keirem Starmerem v rámci své iniciativy Mission 44, jejímž cílem je zlepšit vzdělávání mladých lidí po celém světě. Sedminásobný šampion tak opět ukázal, že své jméno využívá i k prosazování společenských změn mimo svět Formule 1.
Velká cena Španělska přerostla v drama, jaké Formule 1 dlouho nepamatovala. Max Verstappen v závěru závodu narazil do George Russella, obdržel penalizaci, tři trestné body a přišel o klíčové body do šampionátu. „Nevím, jaký druh špatného úsudku nebo myšlenkového procesu se v něm odehrával. A pak, jak se říká, se rozpoutalo peklo,“ komentoval incident Helmut Marko, poradce Red Bullu.