Robert Kubica řekl, že byl moc upřímný, když se snažil získat místo závodního jezdce u Williamsu. Poláka v tomto "souboji" porazil Sergey Sirotkin.
Dnes ujel Robert za volantem letošního monopostu Williamsu 48 kol, na tiskové konferenci řekl, že už jej unavují neustále dotazy o jeho zdravotním stavu a potřebě něco upravovat na autě: "Když budu věci upravovat, tak vy budete pořád říkat, že mám určitá omezení. Neměli bychom o tom už mluvit," rázně uťal tyto diskuse jezdec.
"Myslím, že je dostatečné, že můžu sednout do auta a odvést svoji práci. Jasně, mám svá zranění, ale ty mě v ničem nebrání. Problém byl, že jsem byl moc upřímný ke každému, tím přicházely další dotazy. Měli bychom s tím přestat. V autě jsem se cítil dobře, jenom rozhovory s médii nebyly příjemné," smutní Robert Kubica.
"Je třeba se soustředit, svoji roli si užívám. Rád sděluji pozitivní novinky, ne pořád to stejné dokola." Kubica byl rád, že usedl do monopostu, avšak za dnešních chladných podmínek bylo obtížné cokoliv vyhodnocovat nebo simulovat. Polák zajel 7. nejrychlejší čas.
"Vše bylo OK, ale bylo to těžké odpoledne za těžkých podmínek. Podmínky jsou extrémní, to nám nepomáhá. Něco jsme vyhodnotili, bylo dobré být v autě a získat z něj pocit. Díky tomu jsem dostal lepší přehled, co je třeba zlepšovat s inženýry.
Na autě je spousta pozitivních věcí, ale na jiné je potřeba se zaměřit. To je ale zcela normální, když máte nové auto. Navíc když to auto jde zcela odlišnou filozofií ve srovnání s loňským rokem," zhodnotil letošní auto testovací pilot týmu Williams.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.