Robert Kubica řekl, že byl moc upřímný, když se snažil získat místo závodního jezdce u Williamsu. Poláka v tomto "souboji" porazil Sergey Sirotkin.
Dnes ujel Robert za volantem letošního monopostu Williamsu 48 kol, na tiskové konferenci řekl, že už jej unavují neustále dotazy o jeho zdravotním stavu a potřebě něco upravovat na autě: "Když budu věci upravovat, tak vy budete pořád říkat, že mám určitá omezení. Neměli bychom o tom už mluvit," rázně uťal tyto diskuse jezdec.
"Myslím, že je dostatečné, že můžu sednout do auta a odvést svoji práci. Jasně, mám svá zranění, ale ty mě v ničem nebrání. Problém byl, že jsem byl moc upřímný ke každému, tím přicházely další dotazy. Měli bychom s tím přestat. V autě jsem se cítil dobře, jenom rozhovory s médii nebyly příjemné," smutní Robert Kubica.
"Je třeba se soustředit, svoji roli si užívám. Rád sděluji pozitivní novinky, ne pořád to stejné dokola." Kubica byl rád, že usedl do monopostu, avšak za dnešních chladných podmínek bylo obtížné cokoliv vyhodnocovat nebo simulovat. Polák zajel 7. nejrychlejší čas.
"Vše bylo OK, ale bylo to těžké odpoledne za těžkých podmínek. Podmínky jsou extrémní, to nám nepomáhá. Něco jsme vyhodnotili, bylo dobré být v autě a získat z něj pocit. Díky tomu jsem dostal lepší přehled, co je třeba zlepšovat s inženýry.
Na autě je spousta pozitivních věcí, ale na jiné je potřeba se zaměřit. To je ale zcela normální, když máte nové auto. Navíc když to auto jde zcela odlišnou filozofií ve srovnání s loňským rokem," zhodnotil letošní auto testovací pilot týmu Williams.
Zak Brown tvrdí, že vztah mezi Norrisem a Piastrim je pro McLaren spíše radostí než problémem. Doufá, že jejich zdravá rivalita vydrží až do konce sezóny.
Martin Brundle naznačuje, že za koncem Christiana Hornera mohl stát tlak ze strany blízkého okolí Maxe Verstappena. Podle něj sehrál Verstappenův tým v rozhodnutí Red Bullu klíčovou roli.
Ferrari oznámilo, že během středečního filmovacího dne na okruhu Mugello usednou do vozu oba jeho jezdci – Lewis Hamilton i Charles Leclerc. Italský tým zde poprvé nasadí nové zadní zavěšení, které má být klíčové před nadcházející Velkou cenou Belgie.
Helmut Marko oznámil, že Max Verstappen může očekávat řadu technických vylepšení před posledními dvěma závody před letní přestávkou. Rakouský poradce Red Bullu potvrdil, že tým připravil několik důležitých upgradů, které by měly pomoci Verstappenovi udržet tempo v boji o šampionát.
Lando Norris označil své vítězství na Velké ceně Velké Británie 2025 za nejdůležitější moment své dosavadní kariéry. Emotivní triumf před domácím publikem pro něj znamená naplnění dlouholetého snu.
Christian Horner při Velké ceně Velké Británie otevřeně přirovnal Red Bull k Ferrari, což získalo nový rozměr poté, co byl sám nečekaně odvolán z vedení týmu Red Bull.
Alain Prost přiznal, že významně pomohl Oscaru Piastrimu na začátku jeho kariéry. Nyní ho podporuje v souboji o titul v roce 2025 proti týmovému kolegovi Landu Norrisovi.
Fernando Alonso přiznal, že celý tým Aston Martin se učí od Adriana Neweyho, který přináší širší pohled na to, jak by měl tým fungovat. Podle něj nejde jen o techniku, ale o komplexní přístup k práci celé organizace.
Šampion Super Formule Sho Tsuboi a rezervní jezdec Haasu Ryo Hirakawa otestují vůz VF-23 během testu TPC na okruhu Fuji. Pro oba Japonce půjde o cennou příležitost ukázat se v technice F1 na domácí trati.
Na Festivalu rychlosti v Goodwoodu došlo k neobvyklé nehodě ikonického vozu, se kterým Sebastian Vettel získal titul mistra světa. Incident se obešel bez zranění.
Aston Martin spustil v červnu 2025 vlastní jezdeckou akademii. Cílem programu je vychovávat nové talenty pro budoucnost motorsportu, včetně Formule 1.
McLaren zatím nepolevuje a směřuje k snadnému obhájení titulu v Poháru konstruktérů. Tato sezona se rýsuje jako jedna z nejpřevratnějších a nejdominantnějších kapitol v historii F1.