Fernando Alonso se nechal slyšet, že během prvního dne testů před sezonou 2018 mělo minimálně šest týmů velký problém. Zároveň deklaroval, že kombinace McLaren - Renault má velký potenciál.
Samotný Alonso měl problém již v 6. kole, když závada na matce kola způsobila, že se kolo samo uvolnilo a poslalo nový McLaren do štěrku. Celá situace působila jako velký paradox, protože McLaren doufal po třech problémových letech s Hondou v konečně bezproblémový start do sezony s Renaultem v zádech - to nevyšlo. Ale Toro Rosso, které nově využívá Hondu, dnes nemělo nejmenší problém.
Podle Fernanda Alonsa byl však tento problém hodně mediálně zveličen, jiné týmy měly daleko větší problémy: "Tohle je velmi, velmi malý problém, který byl však patřičně zveličen. Auto ve štěrku se vždy postará o velké titulky. V garáži dnes bylo za zavřenými dveřmi šest jiných týmů s auty rozšroubovanými, ale to nikdo neviděl."
"Jiné týmy mají problémy, velké problémy. Ale pro dnes byla na pořadu dne matka u kola." Podle Španěla McLaren "ani neplánoval moc jezdit během dopoledne" a proto je jezdec s 51 okruhy velmi spokojený. "Já jsem ujel nejvíce kol ze všech během odpoledne. Ostatní na to měly až moc problémů, proto jde o velmi dobrý start."
"Vše šlo hladce a dobře. Pár věcí jsme se snažili změnit, ale to je na novém autě vždycky. Ale zatím, zvláště po stránce motoru, jsem velmi spokojený. Myslím, že v týmu McLaren-Renault je velký potenciál. Po stránce výkonnosti je moc brzy na jakékoliv soudy, ale zatím je vše dle očekávání z větrného tunelu a dat, která jsme měli.
Není důvod si myslet, že bychom nebyli konkurenceschopní. Víme, jak dobré šasi vloni bylo. Máme motor, který není žádným experimentem nebo novinkou - jde o evoluci motoru, který vloni vyhrával závody." Problém z rána ukázal, jak je výhodné, když jeden motor používá více týmů, nikoliv pouze jeden, jak to bylo s Hondou.
"Měli jsme problém, kvůli kterému jsme dvě hodiny stáli. Ale i tak víte, že ostatní kluci stále krouží a sbírají data o ovladatelnosti motoru. I oni čelí stejným otázkám a možná je vyřeší. Když se vrátíte do auta, tak už třeba máte řešení díky jinému týmu. Proto je to dobrá situace," zakončil jezdec McLarenu.
Nasazení nového motoru pro Maxe Verstappena v Brazílii rozpoutalo spor o to, zda úpravy zaměřené spíše na výkon než na spolehlivost spadají do limitu rozpočtu.
Lando Norris byl nejrychlejší ve druhém tréninku v Las Vegas, ale připouští, že mnoho soupeřů nedokončilo své simulace kvalifikace.
Charles Leclerc se po druhém tréninku na Velké ceně Las Vegas ocitl pod drobnohledem komisařů FIA, kteří vyšetřili jednu událost. Po provedeném šetření nebyly proti němu přijaty žádné další kroky.
Lando Norris byl nejrychlejší ve druhém tréninku v Las Vegas, ale celkový trénink znovu ovlivnily poklopy kanálů.
Max Verstappen připouští, že boj o titul zůstává otevřený a k obratu je potřeba víc než jen rychlost na trati. Zároveň komentuje překvapivý vývoj situace uvnitř McLarenu.
Charles Leclerc se vyjádřil k nedávnému komentáři Johna Elkanna, který vyzval jezdce Ferrari, aby se více soustředili na závodění a méně mluvili.
Ještě během sezony to vypadalo, že Oscar Piastri má nad týmovým kolegou v McLarenu navrch. Před závěrečnými závody se však situace změnila a iniciativa v boji o úspěch nyní leží na straně Landa Norrise.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane potvrdil, že oznámení jezdecké sestavy pro rok 2026 se odkládá a tým si dává čas na pečlivé vyhodnocení aktuální sezony a přípravu na novou éru Formule 1.
Sezona F1 2025 míří do závěrečné fáze a pozornost se soustředí na dramatický souboj uvnitř McLarenu mezi Landem Norrisem a Oscarem Piastrim, zatímco Toto Wolff naznačil, jak vypadají šance Maxe Verstappena na titul.
Šéf týmu Audi pro Formuli 1 Mattia Binotto naznačil, že nadcházející změny pravidel otevřou dveře těm, kdo dokážou nejrychleji přizpůsobit svůj vůz
Po výzvě šéfa Ferrari Johna Elkanna, aby jeho jezdci „více jezdili a méně mluvili“, se Jenson Button na sociálních sítích ozval.
Lewis Hamilton sice na Charlese Leclerca v celkovém pořadí ztrácí 66 bodů, přesto je to právě britský jezdec, jehož hlas by měl mít ve Ferrari při formování budoucí strategie zásadní váhu, hlásá insider.