Šéf Red Bullu Christian Horner věří, že si to letos budou moci rozdat s Ferrari i s Mercedesem o titul, ačkoliv jejich odborný poradce Helmut Marko vyjádřil opačný názor.
"Nejsme v situaci, kdy bychom letos mohli bojovat o titul," uvedl na počátku týdne Marko. Podle něj se dokonce můžeme dočkat toho, že náskok Mercedesu bude ještě vyšší, protože postavil nový motor.
Po prvním testu nového vozu RB14 ale šéf týmu poznamenal: "Pokud se poučíme z loňských lekcí a spolehlivost se zlepší, pak nevidím důvod, proč bychom nemohli být na úrovni [nejrychlejších]" týmů, tedy Mercedesu a Ferrari.
Poté pochválil Maxe Verstappena, u něhož to je "jen otázkou času," než se stane mistrem světa. "Sebastian Vettel pro nás vyhrál 4 tituly, než mu bylo 30. Lewis získal své čtyři a nyní mu je pouze 32 let. Pro mě je Max šampionem. Můžete vidět, kteří jezdci jsou výjimeční - a Max mezi ně rozhodně patří."
Kromě Mercedesu a Ferrari by letos mezi největší soupeře Red Bullu mohl patřit McLaren poté, co přešel z Hondy na pohonné jednotky Renault. "McLaren je skvělým týmem a my se těšíme na závodění proti nim," usmívá se Horner.
Věří přitom, že jeho Red Bull bude mít navrch: "My jsme dosáhli velkého pokroku, obzvlášť ve druhé polovině minulé sezóny, a doufáme, že si to tempo přeneseme i do sezóny 2018. Pravidla zůstávají víceméně stejná, takže si z roku 2017 můžeme odnést spoustu lekcí, pokud jde o vývoj našeho auta."
To nové Ricciardo krátce po představení hned rozbil, podle Red Bullu ale stihnout vyrobit včas dostatek náhradních dílů, aby s ním mohli začít kroužit už příští týden v pondělí, kdy ve Španělsku začínají první předsezónní testy.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.