Max Verstappen je přesvědčený o tom, že by jeho Red Bull Formuli 1 jasně dominoval, pokud by měl za zády pohonné jednotky Mercedes místo Renaultu.
Je si jistý, že šasi Adriana Neweyho je opět tak dobré, že by na něj soupeři neměli. Akorát by potřebovali lepší motor: "Myslím, že pokud bychom měli na zádi motor Mercedes, tak by nás už nikdy nespatřili," prohlásil holandský pilot, jenž loni obsadil v šampionátu šestou příčku za svým týmovým kolegou Danielem Ricciardem.
I když Renault dosáhl v posledních letech pokroku, tak loni měl stále "méně koní než ostatní výrobci - s výjimkou Hondy," pokračuje pro Autosport 20letý jezdec. Na vině je hlavně slabší rekuperace tepelné energie. "Naše není tak stabilní ve srovnání s tím, co mají Mercedes a Ferrari. Musí to ale souviset s dalšími věcmi, jinak by to samozřejmě už dávno vyřešili."
Loni po velké změně aerodynamických pravidel se očekávalo, že Red Bull bude znovu bojovat o titul. Místo toho ale skončil až na třetím místě mezi konstruktéry. Své auto zlepšil až ve druhé části sezóny.
"Přemýšleli o tom, že půjdeme do konfigurace s nízkým odporem, ale to z nějakého důvodu nefungovalo. Možná to bylo trochu moc optimistické. Ale viděli jste, že tým dokáže věci velmi rychle otočit," pochvaluje si mladý pilot Red Bull, jenž sezónu zakončil s nejlepším šasi.
"Samozřejmě do té doby už máte skoro po sezóně, dodává vám to ale sebevědomí pro budoucnost, že se to může ubírat správným směrem," dodává Verstappen, jenž by letos chtěl bojovat o titul. Otázkou ale je, zda Red Bull dokáže znovu postavit tak kvalitní šasi a Renault o tolik vylepšit svou pohonnou jednotku.
Přestup Lewise Hamiltona do Ferrari způsobil nejen obrovský rozruch mezi fanoušky, ale okamžitě ovlivnil i finanční trhy. John Elkann a bývalý prezident Luca di Montezemolo odmítli spekulace o marketingovém motivu a zdůrazňují, že cílem je přivést Ferrari zpět na vrchol motorsportu.
Lewis Hamilton prožívá obrovský pocit spokojenosti poté, co se k němu znovu připojila jeho bývalá osobní trenérka Angela Cullenová, s níž měl dlouhodobě úzkou spolupráci.
Sedmá série Drive to Survive dorazí na Netflix už v pátek a fanoušci s napětím čekají jaké zápletky letošní série přinese. Jak napovídají některé články, nebude chybět velmi zvláštní konec Daniela Ricciarda ve Formuli 1 a jak byl blízko sedačky Red Bullu.
Mladý Andrea Kimi Antonelli, nováček Mercedesu ve Formuli 1, se ohrazuje proti tvrzením, že je pouhou náhradou za odcházejícího Lewise Hamiltona. Talentovaný italský jezdec zdůrazňuje, že jeho příchod je součástí dlouhodobé strategie týmu, a ne jen reakcí na odchod sedminásobného mistra světa.
Lewis Hamilton úspěšně zakončil předsezónní testování a nyní se soustředí na svůj první závod ve Ferrari, který ho čeká během Velké ceny Austrálie.
Carlos Sainz dominoval předsezónním testům, když se mu podařilo zajet nejrychlejší čas i v druhé fázi testování. Ale...
Red Bull mezi neúspěšným modelem RB20 a novým RB21 implementoval mnohem hlubší změny, než by se mohlo na první pohled zdát. Tým přistoupil k radikálním úpravám, které mají za cíl zlepšit výkon a stabilitu vozu v nadcházející sezóně.
McLaren po vítězství Landa Norrise v Abú Dhabí, navazuje na úspěch týmu, čímž uzavřel jednu kapitolu a otevřel novou éru. Generální ředitel Zaka Brown zdůraznil, že nový model MCL39, i když podobný předchůdci, přináší významné inovace, které by měly tým posunout kupředu.
Güenther Steiner si vzal pod drobnohled rivalitu mezi Lewisem Hamiltonem a Charlesem Leclercem. Ostřílený manažer se zaměřil na jejich soupeření a jeho dopad na dění ve Formuli 1, což naznačuje, že vztah těchto dvou pilotů bude i nadále předmětem pozornosti.
Lewis Hamilton by mohl být v sezóně 2025 nucen nosit výstroj Ferrari při každém závodě. Sedminásobný šampion, který byl známý tím, že během své kariéry u Mercedesu preferoval vlastní oblečení, se nyní ocitá v nové situaci.
Sezóna Formule 1 pro rok 2025 se blíží a předsezónní testy v Bahrajnu nabídly první náhled na rozložení sil. Po třech dnech na trati začíná být jasnější, kdo má našlápnuto k úspěchu a kdo bude muset dohánět.
Mezinárodní automobilová federace se aktuálně zaměřuje na otázky týkající se komisařů a s nadcházející sezónou přichází se zásadní změnou.